Qayyum dibuang terus dari sekolah kerana tindakannya terhadap Aliff.Tetapi alasan pembuangan itu bukanlah kerana meliwat tetapi kerana kes pukul.Hanya kami shj yg tahu perkara sebenar,tetapi warden meminta kami mendiamkan kerana tidak mahu Aliff berasa trauma.Aku,Azmi,Farhan,Aznil dan Farid berjanji tidak akan menceritakan perkara sebenar kepada sesiapa.
Aliff diberikan cuti seminggu oleh pihak hospital,dan dia berehat di rumah.Perkara ini juga mengundang tanda tanya mengenai kesakitan yg dialami Aliff terutama dari Nizam,aku hanya menjawab dia demam shj.
Dalam masa yg sama juga aku bimbang jika dia menceritakan kisah diatara aku dan dia kepada org lain,sebab itu aku memilih tindakan utk melindunginya.
Doktor berkata kepada warden kami bahawa Aliff sememangnya diliwat dengan paksaan berdasarkan kesan koyakan di punggungnya.Kata doktor lagi perbuatan tersebut dilakukan dengan cara kasar dan kotor.Selain itu juga terdapat banyak kesan lebam dan bengkak di tubuh Aliff,tanda dia mempertahankan diri ketika kejadian tersebut.
"Celaka kau",kata Azmi ketika dia melakukan flying kick ke atas Qayyum.Mujurlah tindakan azmi itu dapat dihalang oleh aku dan penghuni bilik yg lain.Azmi kelihatan sangat baran pada malam itu,warden juga ada untuk menenangkan keadaan.
Pengawal keselamatan diminta oleh warden utk menghubungi polis.Dalam 15 minit sebuah kereta peronda waja tiba di perkarangan asrama utk menangkap Qayyum.Qayyum hanya tertunduk malu dan mendiamkan diri ketika di tangkap.
YOU ARE READING
ASRAMA 2005
RomanceMENGISAHKAN PENGALAMANKU KETIKA BERUSIA 13 TAHUN PADA TAHUN PERTAMA AKU DITERIMA MEMASUKI SEBUAH ASRAMA DI N9. SEGALANYA BERMULA DI SINI. BERDASARKAN KISAH BENAR.