MALAM MINGGU

1.7K 23 2
                                    

Aku dapat merasakan seperti batangku di jilat dan dikulum.Aku membuta mata dan iye,Aliff sedang mengulumnya.
Spender aku sudah berada di betis,seluarku ntah bila dia buka aku tidak tahu.

Aku hanya mengerang kesedapan,dan aku dapat melihat Aliff tersenyum manis padaku.Kemudian dia melancapkan aku dan menjilat putingku,aku berasa seolah olah di awangan,sedap dan nikmat.

Ketika aku berasa mahu memancutkan air mani,Aliff menghentikan lancapannya.Ini membuatkan aku kecewa dan bertambah ghairah.

Aliff : Sabar ye pi,ada benda yg lagi seronok dari ni.

Kemudian dia naik ke atas badanku,dia meludah air liurnya dan meletakkan ke punggungnya.Kemudian dia mengarahkan batangku ke dalam punggungnya dan tanpa sebarang insyarat,dia terus membenamkan punggungnya ke batangku.

Aku berasa batangku berada ditempat yg suam dan sempit,dan aku berasa seronok sekali.Tambahan pula Aliff sendiri menghenjutkan punggungnya,aku seolah olah beromen dengan wanita.

Aku juga melihat batang Aliff dalam keadaan stim,sungguh besar batangnya dan panjang dalam 6 inci,sama seperti batangku.Dia terus menciumku di bibir dan menjilat leherku,aku ghairah.

Aku mahu menjerit tetapi Aliff dengan segera menutup mulutku.Aku dapat rasa bahawa aku telah memancutkan air maniku ke dalam lubang Aliff.Aliff mencabut batangku dari punggungnya dan dia menjilat semua air maniku yg bersisa.

Batang aku masih belum kendur walaupun aku telah memancutkan banyak air mani ke dalam lubang Aliff.
Kemudian dia menolak aku ke posisi meniarap,aku turutkan shj kerana aku terlalu letih.Tambahan pula aku tidak sihat.

Kemudian aku dapat merasakan dia menjilat lubang punggungku,dan aku berasa kegelian sehingga punggungku terangkat dan ketika itulah dia meletakkan bantal di bawah pinggangku.

Dia terus menjilat leherku dan aku merasakan jarinya cuba memasuki lubangku,aku cuba menahan kelakuan Aliff tetapi dia terus mengunci tanganku dan menyerang leherku pula.

Aku menjadi ghairah dan aku dapat merasai bahawa jari telunjuk Aliff telah masuk separuh ke dalam lubangku.

Tiba-tiba dengan segera dia menusukkan batangnya ke dalam lubangku dan aku seperti terkena renjatan elektrik,tetapi di tahan oleh Aliff dan dia turut memasukkan spenderku ke dalam mulutku kerana aku mahu menjerit.

Aku berasa kesakitan tetapi dalam masa yg sama aku merasakan kesedapan.Dalam keadaan tidak sedar,aku sendiri yg mengoyangkan punggungku ke batang Aliff.

"Pi,aku nak pancut ni"kata Aliff.

Tiba-tiba aku merasakan cairan di dalam lubangku,seperti peluru dilepaskan. Dan dalam masa yg sama juga akan terpancut utk kali kedua.

Aku berasa sangat longlai dan penat,begitu juga Aliff.Akhirnya kami tidur berpelukan dalam keadaan telanjang.

ASRAMA 2005Where stories live. Discover now