II - Start problemów?

218 8 0
                                    

24.12.2010

Hej mam na imię Neomi Sofia Talor a to mój pamiętnik. Przed chwilą mama mi go dała jako prezent. Mam 12 lat i jest Boże Narodzenie. Nie jestem szczęśliwa bo święta powinno sie obchodzić w domu przy dużym stole, a podkreślam to słowo bo moja mamusia leży w szpitalu od chyba 3 lat . To dużo. Aktualnie siedzę w jej własnej sali szpitalnej! Mamusia jest smutna ,bardzo, tak samo jak tata ale on płacze. Nie wiem o co im chodzi .. mama cały czas mu mówi że musi sie mną opiekować i sobą, i że bardzo nas kocha. Mamusia jest bardzo blada ale ja sie nie martwie wiem że wyzdrowieje. Obiecała mi że jak już wyjdzie ze szpitala to pójdziemy na jezioro i będe pływała na pontonie i jadła lody, moje ulubione truskawkowe razem z nią! Z nią , z tatusiem , i mną, całą rodziną! Dobrze potem coś dopisze bo mamusia jest już śpiąca a chce mnie pożegnać. Głupiutka mamusia, przecież jak sie obudzi to sie zobaczymy. Haha. No dobrze to papa.

24.12.2010

Hej to znowu ja mój pamiętniczku. Pożegnałam się z mamą chyba piętnaście minut temu. W trakcie bardzo płakała ..tak jak tatuś.. W pewnym momencie tatuś kazał mi usiąść na krzesełku i powiedział ze mamusi juz nie ma.. ze odeszła.. Ale ja mu dalej nie wierze..Przecież ona poszła spać! Tak mówiła! Dała mi obietnice! Mówiła mi żebym o niej zapomniała.. to będzie mi lżej.. Ale ja nie dam rady jej zapomnieć ..Chce moją kochaną mamusię.. Chce jeszcze raz zobaczyć jej uśmiech. Jestem wściekła na tatusia! Jak mógł tak mnie okłamać! Jak mógł mowic że wszystko jest okej! Gdyby mówił prawdę zdążyłabym ją uratować! nie pozwoliłabym jej zasnąć! Nienawidzę Świąt! Nienawidzę.

~~~

Usiadłam na łóżku i złapałam za telefon, miałam kilka nieodczytanych wiadomości. Kilka z nich było od mojego byłego chłopaka a reszta od Rose. Nie pisałam z moim byłym, a on ewidentnie tego chciał. Miałam go już po dziurki w nosie od chwili kiedy okazało się że mnie zdradził z moją przyjaciółką. Ona w odróżnieniu od niego pogodziła się z tym że nie chce jej znać i zerwała kontakt. Odczytałam wiadomości od Rosanny,

Rosanna Williams:

-Hejkaa wiem że nie znamy się za dobrze, ale chcesz iść jutro ze mną i reszta na plażę?

W następnej wiadomości było zdjęcie Isaaca, miał ręce złożone jak do modlitwy i minę smutnego pieska. Uśmiechnęłam się bo wyglądał prze komicznie, przypomniało mi to typowe dziecko któremu zabrano lizaka. W dalszych wiadomościach były jedynie propozycje tego co moglibyśmy robić. Dziewczyna wymieniała przeróżne gry o których istnieniu nie miałam pojęcia.

  Czy robiłam coś jutro? Odpowiedź brzmi nie, siedziałam tak zwykle w domu i nie miałam raczej w planie nigdzie wychodzić. Po dłuższej chwili zastanowienia uświadomiłam sobie że iść na plaże nie jest najlepszym pomysłem że względu na moje ciało. Nie chodziło mi już o moja wagę, czy "krztalt ciała" którym wychwalały  bądź chwaliły się dziewczyny, typu "No ja to mam figure gruszki" czy "Chciała bym wyglądać jak ty, ja mam drzwi" strasznie mnie to irytowało, co druga dziewczyna ma kompleks bo nie wygląda jak klepsydra tylko jak odwrócony trójkąt. Mniejsza, głównie chodziło o moje siniaki i przypalenia na ciele. Z silnikami różnie a z przypaleniami zawsze tak samo, na plecach. Przez co, w większości swojego życia nosiłam stroje jedno częściowe.

I głównie tego się bałam, odrzucenia przez rówieśników, tylko i wyłącznie ze względu na moj wyglad czy styl ubioru. I choć nie wyglądam na kogoś kto przejmuje się opinią innych to nie patrząc, jest ona opinia która jest dla mnie ważna.
   Przygryzłam paznokcia i myślałam nad odpowiedzią. Patrzyłam jak głupia w wiadomość od dziewczyny i myślałam co odpisać bo z jednej strony nie chce stracić szansy poznania kogoś a z drugiej nie chciała bym żeby ktoś zobaczył moje blizny.
  Musiałam chwilę odetchnąć więc wyłączyłam telefon i odrzuciłam go na druga połowę łóżka.

Don't Leave Me (DLM)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz