23. BÖLÜM

2.9K 164 67
                                    

Piyade Sözleşmeli Er Kemal Batur
Piyade Uzman Çavuş Serkan Sayın
Piyade Sözleşmeli Er Müslüm Özdemir
Piyade Sözleşmeli Er Emrullah Gülmez
Piyade Üsteğmen Gökhan Delen
Piyade Uzman Çavuş Hakan Gün
Piyade Uzman Çavuş Ahmet Köroğlu
İstihkam Sözleşmeli Er Murat Atar
İstihkam Sözleşmeli Er Muhammed Tunahan Evcin

Yine şehit haberiyle sarsıldım, kim bilir ne hikayeleri, ne hayalleri vardı...

Yattıkları yerler onları incitmesin, elbet kanları yerde kalmayacak.

İyi uykular abilerim. Vatan size minnettar. 🇹🇷

-------------------------------------

İyi okumalar! <3

Bana ulaşmak için;;
ig: leyalchase / sevgleal
x: leyalchase

-------------------------------------

Atıldığımız nezarethanede bir o yana bir bu yana yürürken karşı taraftaki üçlüye baktım, açıkçası hiç pişman görünmüyorlardı. Nisan olaya karışmadığı için, daha doğrusu biz karıştırmadığımız için dışarıdaydı ve bizi kurtarmaya çalışıyordu elbette ki.

Tahta parçasına oturmuş Elif'e baktım, boş gözlerle karşıdaki üçlüye bakıyordu.

"Sen ne ara o masaya çıktın bu arada ya?" Sorduğum soruyla bana baktı, bir an durdu ve düşündü. Muhtemelen bunu soracağımı hiç düşünmemişti. Ellerini iki yana kaldırıp dudağını büktü. "Valla bilmiyorum ki, anın heyecanıyla oldu o." dedi.

Eh, heyecanlı bir andı, haklıydı.

"İşte ya, işte benim sevgilim!" Karşı taraftan bağıran Çağrı heyecanlı görünüyordu, kavga etmeyi mi özlemişti acaba anlamıyorum ki. Sevgilim kelimesinin ardından Elif kaşlarını çattı, bu kaş çatmayı tanıyorum.

Elif oturduğu yerden kalktı, parmaklıkların olduğu yere yaklaştı ve çemkirir gibi bir ses tonuyla "Nereden olmuşum ben senin sevgilin be?" dedi. Ne yani şimdi bu ikisi sevgili değil miydi? Kaşlarım havaya kalkarken merakla Çağrı'ya baktım.

O da en az benim kadar şaşkındı, parmaklıklara yaklaştı, büyük elleriyle parmaklıkları tuttuğunda bir an onları koparıp Elif'e gelecekmiş gibi hissettim.

"Ne demek sevgili değilmişiz?" Çağrı'nın sesi şaşkınlık doluydu, o da sevgili olduklarını sanıyordu. "Biz çıkmıyor muyuz?" dedi, kahverengi gözlerini Elif'ten ayırmıyordu. Elif ona baktı, bir süre hiçbir şey demedi. Aradaki gerilim beni bile rahatsız etmeye başlamıştı.

Sonunda Elif bir nefes verip yeşil gözlerini ona çevirdi. "Çıkma teklifi ettin mi bana Çağrı Bey?" Haklıydı. Son zamanlarda çıkma teklifi etmeme oranı iyice artmıştı ve bu hoş değildi, sevdiğin kişiyle ne olduğunu bilmemek, kafanın karışmasını, nefretlik bir durum.

Çağrı elini ensesine atıp kaşıdı, zor duruma düşmüştü biraz. "Valla kusura bakma Çağrı ama Elif haklı." dediğimde Çağrı'nın yanındaki Çınar'ın mavi gözleri bana döndü. Sorar gibi bakıyordu.

"Ne baktın abisi?" dedim. Sadece yarım saattir nezarethanede olmuş olabilirdik ama ben çoktan koğuş ağalığı rolüne bürünmüştüm. Ona bunu dememi beklemeyen Çınar gözlerini kıstı. "Güzele bakmak sevapmış ondan baktım."

Sevsinler.

Laf sokmak için aklım önceki anılarda bir gezintiye çıktığında düğünde onunla birlikte gördüğüm kadını koz olarak kullanmaya karar verdim. "Sen git düğündeki o kadına bak, o da güzel sonuçta."

Asker Hanım | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin