Part 4

12 2 0
                                    

"Ira~ apa daddy cakap dengan Ira tadi"

Quira hanya diam seketika.

"Qai aku setuju~"

"Wait are you serious?!"

Qai sudah teruja dengan jawapan Qaira yang hanya menunduk di hadapan dia.

"Dengan satu syarat"

Qaira memotong kata Qaiyer.

"Anything for you Ira, I'll do anything."

Quira hanya tersenyum mendengar Qaiyer yang setuju untuk mengikuti syaratnya.

"Kau kena tolong aku cari p3mbunuh bonda dengan ayah aku sampai dapat."

Qaiyer langsung berubah ke mood sirious dia bila mendengar syarat yang Quira kenakan ke dia.

"Kau nak buat apa dengan orang tu Ira."

"Aku nak siksa dia sampai dia mat-"

Qaiyer langsung menekup mulut Quira.

"Aku takkan biarkan kau buat macam tu Ira"

Quira hanya melihat air mata Qaiyer yang mula bertakung walaupun mulutnya masih di tekup Qaiyer.

"Aku taknak kau jadi macam Mummy little rose, aku tak nak hilang kau jugak."

"He deserve to dead in my hand Qai"

"No little rose, kita tak layak buat macam tu."

Air mata Quira sudah melimpah dari takungan.

"Shuuhh~ takpa nangis je Quira, aku ada."

Semakin deras air mata Quira mengalir keluar dari mata hazel indah itu.

"Kenapa tuhan tak ambik aku sekali Qai~ kenapa aku kena hidup dalam ketakutan macam ni."

Qaiyer hanya diam mendengar luahan Quira

"Apa dosa aku Qai sampai tuhan ambik bonda dengan ayah aku."

Qaiyer hanya mampu mengusap kepala mungil itu supaya tangisan Quira reda.

"Kau tak salah apa pun little rose. Tolong jangan nangis, aku tak boleh tengok kau nangis macam ni"

"Tolong jangan menangis lagi little rose, aku tak kuat"

Quira terus menangis di bahu Qaiyer sambil kepala mungil itu diusap perlahan agar tangis nya reda.

"I will do anything for you Quira Nashwa, anything"

Desis hati Qaiyer. Takkan dia biarkan air mata Quira jatuh lagi, itu janjinya.





~Bermulalah era Mrs white rose and Mr red rose~

Tolong support, kita baru lagi so kalau ada something yang tak kena tu tolong tegur ye guys.

Qaiyer Naheed -The Destined- Where stories live. Discover now