Naruto uyanmıştı ve her şeyin bir rüya olduğunu düşünüyordu; kafasının içindeki bir ses ona bunun bir rüya olmadığını, bu sesin Akeno'ya ait olduğunu söylüyordu ve Naruto bunu sadece normal karşılıyordu.
Kurama, "Köpek yavrusu eğitiminizle başlayalım" dedi. Naruto'dan yardım alıyorum.
-Altı yolun bilgesinin reenkarnasyonu nasıldı, tüm elementlere sahip: ateşin Katon elementi, rüzgarın Fūton elementi, yıldırımın Raiton elementi, toprağın Doton elementi ve suyun Suiton elementi. Gelişmiş türleri dışında: buz elementi, mıknatıs elementi, lav elementi, kristal elementi, fırtına elementi, buhar elementi, toz elementi, karanlık elementi, çelik elementi, hız elementi, patlayıcı element, yanık elementi- Kurama dedi.
Kontrol edebildiği tüm unsurları duyan Naruto suskun kaldı.
-Merak etmeyin, Akeno ve ben bunun için buradayız, tüm bu unsurları kontrol etmenize yardımcı olmak için. Ama bu aynı zamanda size, eğitime ne kadar zaman ayırdığınıza da bağlı, ilk şey... Kurama yarıda kesildiği için bitirmedi.
-İlk olarak yaklaşık üç mührü çıkaracağız, kaslarınız normal bir insanınkilerle aynı olsun, ayrıca el koordinasyonum iyi olsun ve bir chunin'e eşdeğer olan %10'um olsun, böylece Akeno, Naruto'ya "eğitimle iyi başlayabiliriz" dedi.
Bunu söyledikten sonra, Kurama ona çakrasını kontrol etmeyi öğretti, böylece jutsus yapmayı öğrendiler, dört hafta sonra Naruto çakrasında mükemmel bir şekilde ustalaştı, Kurama ona Kage seviyesi olan Kage Bunshin no Jutsu (Çoklu Gölge Klonları) olan bir jutsu öğretti. Jutsu) Kurama, bu jutsu'nun Hashirama Senju tarafından yaratıldığını, ayrıca Akeno'nun Naruto'ya 150 klon yapmasını emrettiğini, garip bir şekilde Naruto'nun sadece klon yaptığını açıkladı.
Naruto biraz şaşırarak "Neden klonlar?" diye sordu.
Akeno ona bunun eğitiminizde daha hızlı ilerlemek olduğunu, elli klonun Katon'unuzu uygulayacağını, diğer elli klonun Kurama'nın onlara açıklayacağı Taijutsu'nuzu uygulayacağını, geri kalan elli klonun benimle geleceğini açıkladı. her şeyin teorisini öğrenebilirsin Bilmen gerek Naruto, bin şınav çekeceksin, ormanın etrafında iki bin tur atacaksın, üç bin squat yapacaksın, bunların hepsi fiziksel kondisyonunu geliştirmek için. Gün sona erdiğinde Naruto klonları uzaklaştırmak üzereydi ama odasına gittiğinde ona bunu yapmasını tavsiye eden Kurama tarafından yarıda kesildi.
"Neden?" diye sordu Naruto.
-Beyninizin bu kadar bilgiyi işlemeyeceğini, alacağınızı ve bayılacağınızı- Naruto'nun sorduğu soruya Kurama cevap verdi.
Böylece Naruto eve gitti, içeri girdiğinde kimsenin olmadığını gördü, sadece akşam yemeği hazırladı, banyo yaptı ve uyumak için odasına uzandı, ama önce klonlardan kurtuldu ve başı ağrımaya başladı. Bütün bunlar, aldığı bilgiler, bilincini kaybetmişti. Ertesi gün Naruto odasındaydı, hafif bir baş ağrısı vardı, sahip olduğu tüm bu bilgilere çok şaşırmıştı, odasından indi ve kahvaltısını hazırladı, çünkü ailesi onu her zaman yalnız bıraktı ve banyo yaptı, gitti. yürüyüşe çıktı, antrenmandan önce yürüyüşe çıktı, parktayken bir süre kaldı ve ardından ölüm ormanına doğru yola çıktı. Naruto kimse eğitimi görmesin diye ölüm ormanında eğitim gördü, bir noktada eğitim alırken devasa bir canavar ortaya çıktı, sarışın onunla yüzleşmeye çalıştı ve sadece tek gözünü yırtmayı başardı, bu durumda canavar sinirlendi ve Naruto'ya teşekkür ettikten sonra, Naruto'nun kıyafetlerini görünce ANBU olduğunu anladığı iki kişi tarafından kurtarıldı.İki adam Naruto'yu görmek için döndüler ve birbirlerine onun iyi olup olmadığını sordular. başını salladı.İki kişi kendilerini tanıttı,ilk kendilerini tanıtan uzun siyah saçlı,bağlı ve ANBU kıyafetleri giyen Itachi idi,diğer kişi Itachi ile aynı boydaydı ve aynı saç rengine sahipti,sadece Bunun Shisui Uchiha'dan daha kısa isimleri olduğunu ve Naruto'yu gördüklerinde ona şunu sordular: Burada ne işi vardı? Naruto ona sadece kendi başına antrenman yaptığını çünkü ebeveynleri sorunları nedeniyle antrenman yapmasına izin vermediğini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto: Efsanevi Takım
FantasyBu hikaye, ebeveynleri ve kardeşleri tarafından ilgi görmeyen ve 6 yaşındayken köyü terk eden Naruto Uzumaki'ye odaklanıyor. Birkaç yıl sonra bir efsane olacağını göstermek için geri döner.