3 iblis zaten Konoha'ya ulaşmaya yaklaşmıştı.
Sasuke sarışın arkadaşına "Sanki orada birkaç yıl geçirmişsin gibi çok değiştiğin çok açık" yorumunu yaptı.
-Orada zaman daha hızlı geçiyor, pek iyi anlamıyorum- dedi Naruto ona basitçe.
Sakura "Naruto çok mutlu görünüyor" dedi.
Naruto gülümseyerek "Evet ama öğretmenimi gördüğüme sevindim" dedi.
"Naruto, Sharingan'ı nasıl geliştirebilirsin?" diye sordu Sasuke.
-Bu uzun bir hikaye, zamanı gelince üçünüze de anlatacağım- Naruto cevap verdi ve daha fazla entrika yarattı.
"Natruto, Itachi'ye ona göstermen gereken bir şey olduğunu söyledin, ona ne göstereceksin?" diye sordu Sakura.
Sarışın ciddi bir yüze sahip olmaya başladı.
-Döndüğümüzde gösteririm sana, yol uzun ama buna değer, sadece sana bunun hayatını çok mutlu edecek bir şey olduğunu söyleyeceğim- Naruto bir gülümsemeyle cevapladı.
Söylenenlerin ardından üç iblis köye geldi ve içeri girdiler ve burada Mikoto tarafından karşılandılar.
Mikoto, "Merhaba, seni Konoha'ya getiren şey nedir?" diye sordu.
-Mizukage bize Hokage'nin sana verecek bir şeyi olduğunu söyledi-Naruto, Kurama'nın sesini kullanarak yanıt verdi.
Mikoto, "O zaman onu ona yönlendireceğim" dedi.
Dördüncü ninja Hokage'ye gitti, vardıklarında kapıyı çaldılar ve içeri girmelerine izin veren bir ses duyuldu, dört ninja kim olduğunu görmek için Hokage'ye girdi.
Minato, "Burada olmanız büyük bir zevk, size ne sunabilirim?" diye sordu.
Naruto, Kurama'nın sesini kullanarak "Mizukage bizi gönderdi, ona vermek istediğin bir şeyin olduğunu söyledi." dedi.
Minato, "Eğer haklıysan, biraz bekle" dedi.
Minato dağ gibi kağıtların arasından bir parşömen çıkarıp ona uzattı.
Minato, "Mizukage'ye ne kadar hızlı olursa olsun bir yanıt beklediğimi söyleyin" dedi.
Naruto "Merak etme, onu götüreceğiz" dedi.
"Ne zaman ayrılmayı düşünüyorsun?" diye sordu Minato.
-Yarın öğlen-Naruto cevap verdi.
Minato biraz daha ciddi bir tavırla, "Senden bir iyilik isteyeceğim," dedi.
Naruto "Ne tür bir iyilik?" diye sordu.
-Senden üç ninjamızı eğitmeni ve onlara kusurlarını anlatmanı istiyorum- diye yanıtladı Naruto.
İblisler birbirlerini gördüler ve tek kelime etmeden sadece başlarını salladılar.
Minato, "Çok teşekkür ederim, bekleyin, size üç ninjayı çağırtacağım" dedi.
Minato Mikoto'ya dönüp kızlarını aramasını istedi.
"Onları eğiteceğim, peki bu onların ne kadar geliştiklerini bilmek için harika bir fırsat mı?" Bu Naruto'nun düşüncesiydi.
Üç iblis uzun süre bekledi, ardından Ersa ve Marvis geldi.
"Baba bizi neden çağırdın?" diye sordu Erza.
Minato gülümseyerek yanıtladı: "Bu gün Mikoto ile birlikte üç büyük ninja tarafından eğitilecekler."
"Kim?" diye sordu Marvis büyük bir merakla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto: Efsanevi Takım
FantasyBu hikaye, ebeveynleri ve kardeşleri tarafından ilgi görmeyen ve 6 yaşındayken köyü terk eden Naruto Uzumaki'ye odaklanıyor. Birkaç yıl sonra bir efsane olacağını göstermek için geri döner.