Üç ninja, yaprak ninjanın farkına varmadan hedeflerine nasıl ulaşacaklarını biraz düşündüler.
+-Artık bir sorundan kaçınmak için bir strateji oluşturmalıyız-dedi Naruto.
Sasuke, "Sanki hiçbir şey olmamış gibi mağazaya gitmeyi ve doğru anı beklemeyi öneriyorum." diye önerdi.
- Peki ya bizi tanırlarsa? Sakura, "Bu bir sorun haline gelecektir" yorumunu yaptı.
Naruto "Hadi içeri girelim" dedi.
Üç ninja mağazaya girdi ve yaprak ninja mağazadaki herkese baktı, Shikamaru üçünün katil gibi göründüğünü düşünüyordu.
Ino sınıf arkadaşlarına alçak sesle "Çok uzunlar ve pek de arkadaş canlısı görünmüyorlar" yorumunu yaptı.
-Gençlik alevleri yanıyor- diye düşündü Rock Lee.
-İçimde pek iyi bir his yok- diye düşündü Neji.
Üç ninja bir masaya oturmuş, tek kelime etmeden konuşuyorlardı ama eski partnerlerinin hiç değişmediğini söylediler, Sasuke ona yakalamak için gönderdikleri adamın orada olduğunu söyledi. Arkalarında sıradan bir köylü gibi giyinmiş, kısa siyah saçlı, aynı renk gözlü, 30 yaşlarında bir adam vardı.
-Ne yapacağız? Sakura "Bu fırsatı kaçıramayız" diye sordu.
-O zaman harekete geçelim- dedi Naruto. İki ninjanın kafası karışmış görünüyordu.
Naruto lordun önündeyken lordun olduğu yere gitmek için ayağa kalktı.
-Sisli köy adına bizimle gelmelisin- dedi Naruto.
Adam, "Efendim, sanırım beni başka biriyle karıştırıyorsunuz" dedi.
Naruto onun fotoğrafını çekti.
-Bu sensin ve bizimle gelmelisin- dedi Naruto ciddi bir ses tonuyla.
-Ne amaçla? -Adam sordu.
Naruto "Ne yaptığını biliyorsun." dedi.
"Hiç hakkın yok!" diye bağırdı adam.
Shikamaru ve arkadaşları ona bunun kötü göründüğünü, başka bir köyden olduklarını söylediler ancak Rock Lee ayağa kalktı ve tartışmanın olduğu yere yaklaştı.
-Yanılıyor olmalısın, bu adam sana bununla hiçbir ilgisi olmadığını zaten söyledi- dedi Rock Lee.
Naruto Kurama'nın sesini kullanarak "Bu senin sorunun değil" dedi. Rock Lee'yi kenara itti.
Rock Lee sinirlendi ve ona tekme atacaktı ama ninja ortadan kaybolup yaprak ninjanın arkasında belirdi ve tek bir darbeyle onu baygın bıraktı.Neji ve Ino bunu gördü ve saldırmaya gittiler ama Sasuke ve Sakura süper hızlı bir hareketle oradan ayrıldılar. Naruto, Shikamaru'ya arkadaşlarından daha akıllı olmasını umduğunu söyledi, Shikamaru Naruto'yu yakalamak için gölge yakalayıcısını kullandı, sarışın yürümeye devam etti ve Shikamaru'yu hiç şansı olmadan bırakarak jutsu'yu çözdü. Naruto az önce arkadaşlarına bir işaret verdi ve ikisi adamı bayılttı ve göz açıp kapayıncaya kadar oradan ayrıldılar, üç ninja köylerine dönüyorlardı.
Sakura, "Dikkat çekmek için hiçbir şey yapmadık" dedi.
-Haklısın ve bu arada hedefe ulaştık Naruto.Hareket edemeyeceğinden emin misin? -Sasuke Naruto'ya sordu.
Naruto, "Onu hareketsiz kılmak için üzerine mühür koymayın, hareket edebildiğinde köyde olacağız" diye yanıt verdi.
"O halde hızı artıralım" dedi Sakura.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto: Efsanevi Takım
FantasyBu hikaye, ebeveynleri ve kardeşleri tarafından ilgi görmeyen ve 6 yaşındayken köyü terk eden Naruto Uzumaki'ye odaklanıyor. Birkaç yıl sonra bir efsane olacağını göstermek için geri döner.