Sen ne diyorsun? Onu ne zaman görmeye gidebiliriz? -Sasuke sordu.
"Naruto, lütfen bize söyle" dedi Izumi.
"Ama hadi, bırakın konuşsun" dedi Rias.
-Mektupta kendisinin çoktan döndüğünü, yaklaşık dört hafta içinde buluşacağımızı, Toby-Naruto hakkında zaten daha fazla bilgiye sahip olduğunu söylüyor.
-O zaman hiçbir şey yapamayız, o dört haftayı beklemek zorundayız- dedi Sasuke.
-Evet, Itachi'nin ne yaptığını bilmesi gerekiyor, kesinlikle planladığı bir şey var- dedi Izumi.
-Yani doğru, Itachi hala hayatta ama söyle bana, şu anda neler oluyor? Neden köye katılacak güçlü insanlar arıyorsunuz? -Suigetsu sordu.
-Eğer köpekbalığı suratına katılıyorsam neden ninjaları işe alıyorlar? Karin, "Evet, bu köy tüm bölgedeki en güçlü ninjaya sahip olmasıyla biliniyor" dedi.
Naruto "Peki, ne önemi var, zaten öğrenecekler" dedi.
Sakura, "Dördüncü savaş yaklaşıyor, ninjanız" dedi.
Suigetsu, Karin ve Jugo bunu duyunca suskun kaldılar.
"Yani dördüncü savaşın geldiğini mi söylüyorsunuz?" Karin duyduklarını doğrulamak için sordu.
Sakura, "Eğer ona böyle söylendiyse" dedi.
"Bunu kim planlıyor?" diye sordu Suigetsu.
Sakura, "Itachi'nin bize söylediğine göre, Akatsuki'nin bir üyesi olan Toby bunu planlıyor" diye yanıtladı.
"Ama bu durumda ne arıyorsunuz?" diye sordu Izumi.
"Bunu bilmiyoruz, bildiğimiz tek şey jinchūriki'nin arkasında oldukları, bu yüzden onunla tekrar karşılaştığımızda bize bildiklerini anlatacak," diye yanıtladı Naruto.
-O zaman başka bir savaşa gireceğiz, bu da hazırlanmak için daha fazla eğitim almamız gerektiği anlamına geliyor- dedi Karin.
Sakura, "Doğru, antrenman yapmalıyız, sorun şu ki, Itachi'nin bize ne söyleyeceğini bilene kadar başkalarına hiçbir şey söylemek istemiyoruz" dedi.
-Yarından itibaren daha güçlü olmak için eğitimlerine başlayacaklar, umarım Mizukage onları bir göreve göndermez, Mizukage onları onlarla tanıştırıncaya kadar da saklanmaları gerekir, dedi Naruto.
"Neden?" diye sordu Karin.
-Diyelim ki ninjasınız ama başkalarının önünde değilsiniz, diyelim ki Mizukage sizi teste tabi tutuyor- Naruto yanıt verdi.
Karin, "O halde testi geçmek zorundasınız" dedi.
Bundan sonra herkes uykuya daldı, bu arada Konoha'da Hokage ofisinde bazı kağıtları gözden geçiriyordu ama bir şey onun bir düşünce için bile devam etmesine izin vermiyordu.
-İçimde kötü bir his var, herkesin hayatını riske atacak bir şeyin yaklaştığını hissediyorum- Hokage'nin düşüncesiydi.
Aynı gece Mikoto evdeydi ama görüşü bulanıklaşmaya başlamıştı, görüşünü kaybetmesinin an meselesi olduğunu biliyordu. Sisli köyde artık şafak sökmüştü, herkes kahvaltı yapıyordu.
-Karin, bugün benimle tıbbi jutsus eğitimine başlayacaksın, böylece bu konularda ustalaşabilirsin ve ben de sana taijutsus'u, kılıç ustalığı ve biraz jutsusun yanı sıra öğreteceğim, ama ondan önce sen egzersiz yapacaksın kondisyon kazanabilirsin- dedi Sakura.
"Gerçekten bunların hepsi ben mi olacağım?" diye sordu Karin biraz korkuyla.
-Evet, bunların hepsi olacaksın ve unutma ki fazla zamanımız yok bu yüzden seni elimizden geldiğince eğiteceğiz-Sakura cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto: Efsanevi Takım
FantasyBu hikaye, ebeveynleri ve kardeşleri tarafından ilgi görmeyen ve 6 yaşındayken köyü terk eden Naruto Uzumaki'ye odaklanıyor. Birkaç yıl sonra bir efsane olacağını göstermek için geri döner.