Ortam rahatlatıcı bir hal almıştı.
-Izumi Hala hayatta olman nasıl mümkün olabilir? Itachi gözyaşları içinde "Öldüğünü kendim gördüm" diye sordu.
Izumi gülümseyerek "Uzun hikaye ama buradayım" diye yanıt verdi.
Naruto Shisui'ye yaklaştı.
-Usta, hala hayatta olman nasıl mümkün olabilir? Naruto, bildiğim kadarıyla seni Itachi öldürdü dedi.
-Görüyorsunuz Naruto, o gece Itachi beni öldüremedi ve beni yanına aldı ve benimle ilgileniyordu, bana ilerlemelerinizi anlatmaktan asla vazgeçmedi-Shisui cevap verdi.
Naruto "Memnun oldum, içimde bana hala hayatta olduğumu söyleyen bir şey vardı" dedi.
"Görünüşe göre yanılmamışsın." dedi Shisui gülümseyerek.
Sasuke, "Yani hayatta olan beş Uchiha var" dedi.
"Görünüşe göre öyle" diye ekledi Itachi.
Sakura, "Itachi, anlamadığım bir şey var, köye katılamayacağını çünkü Shisui'ye göz kulak olman gerektiğini söyledin" dedi.
Itachi, "Doğru, haklısın" dedi.
"Neden?" diye sordu Rias.
Itachi, "Katliam gecesi Danzo onun bir gözünü aldı, Shisui ise kalan diğer gözünü bana verdi, artık gözleri yok ve şimdi yardıma ihtiyacı var" diye yanıt verdi Itachi.
Shisui üzgün bir şekilde "Gözlerim olmadan pek bir işe yarayamam" dedi.
"Naruto, ona yardım edebilirsin değil mi?" Sasuke sarışın arkadaşına sordu.
Naruto, "Tabii ki ona yardım edeceğim ama ikisinin de köye katılması gerekiyor" diye yanıtladı.
"Peki Shisui'ye nasıl yardım edebileceksin?" diye sordu Itachi, biraz şaşırmıştı.
Naruto gülümseyerek "Göreceksin Itachi" dedi.
Böylece sarışın, elini sol gözünün bulunduğu bandajın üzerine koyarak Shisui'ye yaklaştı.Naruto birkaç saniye gözlerini kapattı, ardından aynısını diğer gözüyle de yaptı ve sonra elini bandajdan çıkardı. .
"Naruto, az önce ne yaptın?" diye sordu Itachi.
Naruto, Itachi'nin sorusunu görmezden gelerek "Shisui, bandajları çıkar ve gözlerini açmaya çalış" dedi.
Shisui Naruto'yu dinledi ve gözlerini açtığında herkes hayrete düştü, Shisui'nin iki normal gözü vardı.
-Shisui paylaşımı etkinleştirmeye çalışıyor-Naruto yorum yaptı.
Shisui, paylaşımını normal şekilde etkinleştirir.
-Şimdi Mangekyō Sharingan'ı etkinleştirmeyi dene-Naruto tekrar dedi.
Shisui, Mangekyō Sharingan'ını normal şekilde etkinleştirdi.
-Pekala, şimdi onları geliştirelim ki görme yeteneğinizi kaybetmeyin- dedi Naruto.
Sarışın elini Shisui'nin başına koydu ve Mangekyō Sharingan'ının nasıl değiştiğini görebiliyordu.
-Artık Shisui, Ebedi Mangekyō Sharingan'a sahipsin, yani mükemmel bir görüşe sahip olacaksın ve görüşünüzü kaybetmenin sonuçlarına katlanmayacaksınız- dedi Naruto bir gülümsemeyle.
"Bunu nasıl yaptın?" diye sordu Shisui şaşkınlıkla.
Naruto soruyu cevaplamadan "Açıklaması karmaşık bir şey" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto: Efsanevi Takım
FantasyBu hikaye, ebeveynleri ve kardeşleri tarafından ilgi görmeyen ve 6 yaşındayken köyü terk eden Naruto Uzumaki'ye odaklanıyor. Birkaç yıl sonra bir efsane olacağını göstermek için geri döner.