24.bölüm Final

58 3 1
                                    

Obito ve Kakashi olanlara inanamadılar, karşılarında eski takım arkadaşları, Kakashi'nin saldırısında ölen kişi, Obito'nun tüm planına birlikte başladığı kişi vardı.

- Hala hayatta olman nasıl mümkün olabilir? Obito inanmadan "Ben Kakashi'nin seni nasıl öldürdüğünü gördüm" diye sordu.

-Beklemek! Kakashi beni öldürmedi, onun saldırısına kendimi ben soktum; İkincisi, düştüğümde ve herkes gittiğinde, bir kişi beni yanına aldı ve kurtardı, bundan sonra tüm bu yılları bu an için eğitim alarak geçirdim, diye yanıt verdi Rin.

"Bu boyuta nasıl girebildin?" diye sordu Kakashi.

-Bu daha kolaydı, öğrencinizden bu boyuta bir kapı açmasını istedim- diye yanıtladı Rin.

Kakashi sözlerini bir soruyla bitirerek "Anladım o zaman burada ne yapıyorsun?" dedi.

-Onları durdurmaya geldim, o kişi bana ikinizin yeniden yaşamanız ve bir takım olmanız gerektiğini söyledi-Rin gülümseyerek cevap verdi.

-Ama bunu nasıl yapacağım? "Herkes benden nefret ediyor" diye sordu Obito.

"Seni destekleyeceğiz değil mi Kakashi?" Rin sözlerini gümüş saçlı çocuğa sorduğu soruyla bitirdi.

Kakashi, "Evet, haklısın" diye yanıt verdi.

Ama o anda zetsu ortaya çıktı ve rinnegan'ı aldı, her şey orijinal hikayedeki gibi oluyor, sadece Obito ölmüyor, üçü boyutu terk ettiğinde Sakura, Obito'nun kötü durumda olduğunu gördü ve onu iyileştirmeye başladı. Sakura onu iyileştirdikten sonra Rin, Naruto'nun olduğu yere yaklaştı.

Rin, "Akeno'dan bir masajım var" dedi.

Naruto bu ismi duyunca ona sadece mesajın neyle ilgili olduğunu sordu.

"Obito'ya yardım et" dedi Rin.

Naruto "Anladım o zaman sana yardım edeceğim" dedi.

Sarışın Obito'nun olduğu yere yaklaştı.

Naruto "Önce Kakashi'nin gözünü geri almam gerekiyor" dedi.

Kakashi Obito'ya gözünü verdi ve onu yerleştirdi.

Naruto, "Şimdi görüşünüzü kaybetmemeniz için gözlerinizi geliştireceğim" dedi.

Böylece gözleri ebedi mangekyō Sharingan'a dönüştü.

-Şimdi sana normal bir vücut vereceğim- dedi Naruto.

Naruto iki elini merhumun göğsüne koymaya başladı, implante edilen kısmın çıkarılmasına ve tamamen yenilenen vücuduna hayat verilmesine neden oldu.

Naruto, "Sonunda yüzün o kısmını onaracağım" dedi.

Ve böylece ölümü tamamen geri geldi.

Naruto "Şimdi sıra sende Kakashi, bizim için yaptığın her şey için sana bir hediye vereceğim" dedi Naruto.

Naruto, Kakashi'nin gözüne karşılık verdi, gümüş saçlı adam ona hediyenin ne olduğunu sordu.

-Artık hem Sharingan'a hem de ebedi Mangekyō Sharingan'a sahip ve tüm torunlarınız Sharingan'ı uyandırıp onları geliştirebilir, diye yanıtladı Naruto.

Kakashi, "Çok teşekkür ederim" dedi.

Madara ve diğer rinnegan implante edilmişken, üç iblis ona karşı savaşa girdi. Ona en çok vurabilenin Naruto olduğu, Sasuke'nin sunaoo'sunu kullanarak birkaç darbeyi kabul etmeyi başardığı, Sakura'nın hızını maksimumda kullandığı ve ateşli yumruklarıyla olağanüstü gücünü kullanarak ona savaş açtığı, tüm ittifakın ancak başarabildiği bir savaştı. Şimdi dövüşü izle, bu bir engel olabilir.

Naruto: Efsanevi TakımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin