3.bölüm

82 6 1
                                    

Naruto uyanmıştı ve her zaman kahvaltısını yaptığı gibi, anne ve babasının kız kardeşlerini eğitmesini izledi, sarışın da bir süre onlar eğitilirken izledi.

-Itachi'nin söylediği doğruydu, birçok noktayı açık bırakıyorlar, bu gerçek bir savaşta ölüm demektir- diye düşündü Naruto.

Naruto, "Anne ve babası o kadar kördü ki farkına varmadılar" dedi.

Naruto eğitimine devam etmek için ormana gitti, vardığında Itachi ve Shisui'nin zaten orada olduğunu gördü, Naruto günaydın demek için yaklaştı ve Uchiha da aynı şekilde karşılık verdi.

Naruto "Bugün ne pratik yapacaktın?" diye sordu.

Itachi, "Bugün, eğer yaralanırsanız size yardımcı olacak bazı tıbbi teknikler uygulayacaklardı" diye yanıt verdi.

Naruto başını salladı, zaten minimal ama faydalı bir hasarı iyileştirebildi, Shisui Naruto'ya kılıcı kullanmanın doğru yolunu açıkladı, Naruto ona verdiğiniz açıklamaları çok çabuk anlayacaktı Shisui, dört hafta sonra Naruto zaten kılıcı nasıl kullanacağını biliyordu Itachi ve Shisui, Naruto'ya kabul edilebilir düzeyde bir kılıçla, ancak mükemmelleştirilmesi gereken bir kılıçla, ne yapması gerektiğini anlattılar, ancak o anda, çağrılmış gibi görünen bir canavar ortaya çıktı, çünkü bu, bir canavar değildi. orman .

Durumu gören Uchiha, Naruto'ya güvenli bir yere gitmesini, onların halledeceğini söyledi, sarışın onları dinledi ve kavganın görülebileceği bir yere saklandı, bir anlık dikkatsizlikle canavar Shisui'ye saldırdı. bayıldı, Naruto bunu görünce üzüldü ve gözleri değişti diye üzüldü, Naruto üç ciltlik Sharingan'ı uyandırdı, aniden saklandığı yerden çıktı ve canavara saldırıp onu yok etti, Itachi Naruto'nun gözlerini gördü Neye hayran kaldı o gördü.

"Bu Sharingan'dır, onlara nasıl sahip olabilirsin?" diye sordu Itachi, hâlâ şaşkındı.

O anda kullandığı güç nedeniyle bayılan Itachi, Shisui'yi hızla iyileştirdi ve onlara canavarın başına gelenleri ve Naruto'nun Sharingan'a sahip olduğunu anlattı.

-Bu nasıl mümkün oldu? Sadece bizim klanımız bunu alabilirdi - Shisui sordu, Naruto ayağa kalktı ve iki öğretmenini gördü.

Naruto "Ne oldu?" diye sordu.

Itachi, Naruto'ya "Sharingan'ı nasıl elde etti?" diye sordu.

Naruto, "Bilmiyordum, sadece Shisui'nin ona o canavarla vurduğunu gördüğümde üzüntü ve sıkıntı hissettim ve onun öldüğünü sandım" diye yanıtladı Naruto.

Itachi ve Shisui konu hakkında daha fazla düşünmediler ve sarışını Sharingan'ı kontrol etmesi için eğitmeye karar verdiler, Naruto ona başını salladı. Böylece Sharingan'ını kontrol edebilmek için eğitimine başladı, bir ay geçti ve Naruto artık Sharingan'ı mükemmel bir şekilde kullanabiliyordu, Uchiha mutluydu çünkü Naruto sadece bir ay içinde Sharingan'ını kontrol etmeyi öğrendi, bu süre zarfında ona Sharingan'la ilgili her şeyi açıkladılar. Üç ay sonra, üçüzlerin doğum günü yaklaşıyordu, sarışın Uchiha'nın yanındaydı, onlara klanlarının köye karşı bir darbe yapmayı planladıklarını açıkladılar, Naruto dinlediğinde çok şaşırdı.

-Naruto, darbeyi önlemek için klanımı yok etmekle görevliydim, sadece bilmeni isterim ki benim hakkımda çok konuşacaklar, bana hakaret edecekler, hain olduğumu, ama Bunu sevdiğim için yaptığımı bilmeni istiyorum "Bu köyü, sadece benim hakkımda böyle düşünmemeni istiyorum, soğukkanlılığını kaybetme." dedi Itachi, Naruto'yu hayrete düşürerek.

-Gözlerimi isteyen insanlar var, o kişinin beni bulmasına izin vereceğim ve onlarla dövüşeceğim, hemen geri döneceğim- dedi Shisui, gitmesini.

Naruto: Efsanevi TakımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin