23.bölüm

24 2 0
                                    

Herkes suskun kaldı ve üç iblisin gerçekten üç ölüm azizi olduğunu görünce şaşkınlıkla baktı, Minato Shisui Uchiha'nın adını duyunca hala hayatta olduğu için suskun kaldı, ayrıca gözleri vardı, o da seviyordu Daha çok Uchiha'nın hayatta olması ve daha çok Izumi kızının olması şaşırtıcıydı; Mikoto, Shisui ve Izumi Uchiha'nın adını duydu, daha fazla Uchiha'nın hayatta olduğuna inanamadı ve iki erkek kardeşinin hayatta olduğunu bilmek onu daha mutlu etti. On ninjayı tek başına izleyen Kiba.

-Yani sisin köyünde dört Uchiha ve ayrıca üç iblis var, gerçekten korkulması gereken bir köy-Kiba'nın sözleriydi.

Ersa ve Marvis sadece kardeşlerinin hayatta olmasına seviniyordu ama aynı zamanda onu affetmeyeceklerini bildiği için de üzülüyordu.

Raikage, "Bunlardan on tanesi özgür bir grup olacak, herhangi bir mangaya atanmayacaklar, savaş boyunca yardım için seferber olacaklar" dedi.

-Sizden bizi iyi hatırlamanızı rica ediyorum, böylece geldiğimizde saldırıya geçemezsiniz, biz sis köyüne ait üç iblisiz ve bu ekibin tamamı sis köyündendir-dedi Naruto ciddi bir ton.

-Düşmanın geçmişteki ninjaları çekmek için Edo Tensei'yi kullanacağını, onları durdurmak için mühürlere hazırlıklı olun-dedi Itachi ifadesiz yüzüyle.

Sakura "Herkese iyi şanslar" dedi.

Shisui Naruto'ya savaş başlamadan önce Mikoto'nun gözlerinin gelişmesi gerektiğini çünkü neredeyse görme yetisini kaybettiğini söyledi.Naruto evet dedi ve sonra Mikoto'nun olduğu yöne doğru havaya yükseldi ve herkesi suskun bıraktı. Mikoto'nun olduğu yere ulaştığında uçuyordu.

-Vay be Mikoto, görüyorum ki çok güçlenmişsin ama kör oluyorsun ama bunu çözebiliriz- dedi Naruto.

Naruto elini Mikoto'nun başına koymaya başladı ve Mikoto'nun gözleri değişti.

-Artık sonsuz mangekyō paylaşımına sahipsin, artık mükemmel bir görüşe sahipsin ve onu istediğin kadar kullanabilirsin, görme yeteneğini kaybetme endişesi olmadan- dedi Naruto.

Mikoto görüşünün net olduğunu gördü ve Naruto'ya teşekkür etti.

Naruto "Savaşta iyi şanslar, görüşürüz" dedi.

Naruto diğerlerinin olduğu yere uçtu.

Sasuke, "Geri çekiliyoruz, yapacak işlerimiz var" dedi.

10 ninja mekanı terk ettiğinden şinobi ittifakı yerlere yerleşmeye başladı, bu arada 10 ninja da hamlelerinin ne olacağı hakkında konuşuyorlardı.

-Önce hangi ninjaların canlandığını görelim, sonra Kabuto-Naruto'nun yerini bulmaya çalışalım dedi.

Itachi sarışına "Mikoto'ya ne yaptın Naruto?" diye sordu.

-Gözleri gelişti, görme yetisini kaybetmek üzereydi-Naruto cevap verdi.

"O zaman artık daha sakin olabilirim" yorumunu yaptı Sasuke.

Sakura, "Yani bu arada biz de bir ekip bulmak için savaş boyunca yürüyeceğiz" dedi.

Herkes ayrıldı ve ilk takıma ulaştıklarında sayının az olduğunu ve başlarının belada olduğunu gördüler; burada on ninja kavgaya girişti, yarıdan fazlasını yendi ve onları mühürledi; Izumi hızını kullanarak her dirileni bitiriyor, Karin Izumi ile aynı hızda onları mühürlüyor, tüm ninjalar hareket ettikleri hıza inanamıyorlardı, Naruto dirilenlere saldırmak için yayını kullandı, ok hedeflerine çarptığında mühürler onları mühürledi, Sakura onlara vurmak için süper gücünü kullandı, Suigetsu kılıcını kullandı, bir anda canlananların tümü mühürlendi. Ninjaların 10 ninjaya teşekkür ettiği bölüm.

Naruto: Efsanevi TakımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin