6.bölüm

64 4 3
                                    

Üç ninja köyün yakınındaki bir kasabadaydı.

Sakura ve Naruto'dan onay alan Sasuke, "Bizi ayırmanın zamanı geldi" dedi.

Sakura, "Ayrı yollarımıza gideceğiz ama unutmayın, altı yıl içinde bu kasabaya geri döneceğiz, yeniden birleşip köye döneceğiz" dedi.

Naruto sadece iki arkadaşına güçlü olmalarını söyledi, Sakura ve Sasuke de seninle aynı şekilde karşılık verdi; Yani üç ninja kendi yollarına gidecektir, Naruto kaplıcalardaydı, beyaz saçlı bir adamın kadınlar tarafında casusluk yaptığını fark ettiğinde sarışın onu bayıltmak için ona vurmuş, uyandığında Naruto'yu görmüştü.

Adam, "Minato'ya benziyor" diye düşündü.

Adam ona "Adın ne gaki?" diye sordu, adının Naruto olduğunu söyledi. Sarışın ona adının ne olduğunu sordu. Adam adının 3 efsanevi sanninden biri olan Jiraiya olduğunu söyledi. Bunu gören Naruto ona onu eğitip eğitemeyeceğini sordu.

Jiraiya, "Çırağım olmaya layık olup olmadığını bilmiyorum" dedi.

"Beni dene" dedi Naruto.

Jiraiya, "Becerilerinizi görelim" dedi. Sarışından evet cevabı almak

İkisi kasabadan biraz uzaklaştılar, Naruto Jiraiya'nın önündeydi, sannin ona başlayabileceğini söyledi, böylece sarışın bir taijutsu savaşına girdi; Jiraiya, çocuğun olağanüstü düzeyde bir taijutsuya sahip olmasını beklemiyordu. Sannin Naruto'ya bir darbe indirdi ama Jiraiya ona ateş jutsusu fırlattığını fark ettiğinde Naruto bundan hemen kurtuldu. Naruto'nun kendini korumak için bir su bariyeri yaptığı Jiraiya hızlı bir hareketle bir rasengan hazırladı, Naruto yayını kullanarak birkaç ok fırlattı, Jiraiya onlardan kaçtı ama farkına varmadan sarışın onun arkasındaydı ve ona vurdu. onu bir ağaca doğru uçuracak kadar güçlü bir darbe.

Jiraiya ona dövüşün bittiğini söyledi, Naruto bayıldı, sannin şaşkına döndü ve onun bir klonla, gerçek Naruto ile savaştığını fark etti.

-Sen çok güçlüsün, zarar görmemek için klonumu kullanmak zorundaydım- dedi Naruto.

"Tamam, seni eğiteceğim" dedi Jiraiya, sarışın sadece başını salladı.

Birçok kumarhanenin bulunduğu bir kasabaya giden Sakura, ana caddede yürürken, açık tenli, kahverengi gözlü, uzun sarı saçlı, omuzlarına kadar kaküllü, yüzünün her iki tarafını çerçeveleyen çok çekici bir kadının olduğunu fark etti. , yeşil büyük bir ceket, altına vücuduna sabitlenen gri kimono tarzı kolsuz bir gömlek, pantolonuyla uyumlu mavi bir kuşak giyiyor, gömleğinin yakası belirgin ve göğüslerinin bir kısmı görünür kalıyor. yüksek topuklu sandaletler ve el ve ayak tırnakları kırmızıya boyanmıştı. Kumarhanedeki bir adam onu kovaladığı için koştuğunu gördü ve ona ödeme yapması gerektiğini bağırarak Sakura ona kim olduğunu sordu. Ve zarif bayan hakkında daha fazla bilgi edinmek için adama yaklaştı.

-Ona Tsunade Senju deniyor ama onu efsanevi kaybeden olarak tanıyorlar-dedi kumarhane lordu.

-O üç efsanevi Sanín-Sakura düşüncesinden biridir, böylece pleirosa Tsunad'a ulaşmıştır.

Sakura "Beni eğitmeni istiyorum" dedi.

"Peki neden ben?" diye sordu Tsunade sıkıntıyla.

-Sakura'nın yanıtladığı üç efsanevi sanninden birisin.

Tsunade sıkıntı ve alaycı bir tavırla "Bak kızım, buraya bebek bakıcısı olmak için gelmedim" dedi. Sakura soğukkanlılığını kaybetmedi.

"Neden denemiyoruz?" diye sordu Sakura.

Naruto: Efsanevi TakımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin