11.bolum

73 3 0
                                    

Naruto, baktığı şeye hayran kaldı, bulunduğu hastane odasında Ersa, Marvis ve tüm arkadaşları, sanki yeniden canlanmış gibi, neden hepsinin ona baktığını sordu.

Naruto "Neden beni öyle görüyorsun?" diye sordu.

Mikoto, "Naruto, iki gün boyunca hiçbir tepki vermeden bilinçsizdin" diye yanıt verdi.

Naruto, "Sanırım bunun nedeni Pein'e ve onun yöntemlerine karşı mücadelemde çok fazla çakra kullanmamdı" dedi.

Ersa ve Marvis biraz gözyaşı dökmeye başladılar ve aynı anda ona şöyle dediler. İyi olmaları güzel.

Neji, "İyi olman güzel Naruto" dedi.

"Neden bize gerçek kimliğinden hiç bahsetmedin?" diye sordu Shikamaru.

"Sanırım bir açıklama istiyorlar, değil mi?" Naruto yorum yaptı.

Sonra sarışın kalktı ve üstünü değiştirmeye gitti, böylece herkes parka gitti.Herkes geldiğinde sarışın herkese önce oturmaları gerektiğini söyledi. Herkes oturacak fazla yer olmadığını gözlemledi, Naruto birkaç sandalye oluşturmak için ahşap elemanını kullandı ve herkesi biraz şaşırttı.

-Gerçek kimliğimi bile söylemememin ilk nedeni Hokage, Kushina ve iki kız kardeşimin değişip değişmediğini veya hala hatırladığım kişiyle aynı kişi olup olmadığını bilmek istememdi. Ayrıca çoğunuzun kız kardeşlerimle birlikte beni de rahatsız ettiğinizi hatırlıyorum, dedi Naruto. Bunun üzerine Ino, Sakura ve Hinata başlarını eğdiler.

-İkincisi onun hikayesini anlamaktı ve eğer benim ayrılacağımı bilmek onu da kız kardeşlerim gibi bir şekilde etkilemişse, diğer nedeni benim de doğum günüm olduğunu hatırlamayan ailemi hala affetmemiş olmamdı. ve o gün ailem beni tamamen unuttu.

Son olarak, ayrılmamın en büyük nedeni, ailemin beni görmezden gelmesine daha fazla dayanamadığım için, kız kardeşlerime her zaman daha fazla ilgi göstermeleriydi; Bana neden antrenman yapamadığımı asla açıklamak istemediler ve daha da kötüsü köylüler beni dövdüler, taş attılar, kimse bana bir şey satmak istemedi, sırf Kurama'nın bilincinin böyle olduğunu bildikleri için girdiğim her mağazada. içimde sadece yaşlı tervero, Ichiraku ve kızı ve son olarak bana ellerinden gelen her şeyi öğreten iki öğretmenim var, dedi Shisui ve Itachi-Naruto. İki Uchiha bu ismi duyunca söylediklerine şaşırdılar.

"Peki, kardeşimizi tanıyor musun?" diye sordu Mikoto, Naruto da evet dedi.

-O benim öğretmenimdi- dedi Naruto.

"Neden bana söylemedin?" diye sordu Sasuke.

-Başlangıçta belirli bir kişiyi öldürmek istediğimi söylediğin için, bu yüzden sana söylemedim, klanını öldüren kişinin kardeşin olduğunu düşündüm- diye yanıtladı Naruto.

"Klanımı neden öldürdüğünü biliyor musun?" diye sordu Sasuke. Sarışın sadece başını salladı.

"Lütfen söyle bana." dedi Sasuke.

-Yapamam, sebebini onlara söylemememi kendisi söyledi, zamanı gelince sana kendisi söyleyecek- dedi Naruto. Sasuke kabul etti ve o güne kadar beklemesi gerektiğini söyledi.

-Ama sorunların olsaydı seni nasıl eğitebilirlerdi? -Rock Lee'ye sordu.

Naruto, kendisi için özel bir eğitim planı hazırladıklarını söyleyerek onlara yalan söyledi, bu yüzden antrenman yaptı ve durumu yavaş yavaş değişti.

"Bunca zaman nasıl yaşadın?" diye sordu Ersa.

-Kendim için yaşıyorum, kendi yemeğimi kendim buluyorum, bana eşlik eden öğretmenim ile birlikte köy köy dolaşıyorum- diye yanıtladı Naruto. Herkes Naruto'nun henüz 6 yaşındayken dünyanın her yerine gittiğini öğrendiğinde şaşırmıştı.

Naruto: Efsanevi TakımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin