Üç iblis eğitim görüyordu ve Rias tarafından yarıda kesildi.
Rias, "Gerçek kimliğinizi herkese söylememeniz doğru mu?" diye sordu.
-Eminiz, gerçi gerçek kimliğimi bilen tek kişi annemdir- Naruto yanıtladı.
"Ama artık masumiyetin kanıtlandı, geri dönmeyi planlamıyor musun?" diye sordu Rias.
Sasuke biraz şüpheyle, "Bunu düşünmedik ve artık kardeşimin tüm klanımı öldürmesine neden olan köyün o köy olduğunu öğrendiğime göre, ben gittim," yorumunu yaptı.
Sakura şimdilik köyde kalacaklarını söylemekle yetindi.
"Eh, ne yaptığını biliyorsun," dedi Rias omuz silkerek.
Naruto "Bunu söyledikten sonra gitmem gerekiyor" dedi.
Üçü de bakışlarını sarışına çevirdi.
"Nereye gidiyorsun?" diye sordu Sasuke.
Naruto "Yeni bir bilgelik modu arayacağım" diye yanıtladı.
"Geri dönmen ne kadar zaman alacak?" diye sordu Sakura.
Naruto, "Bilmiyorum ama zaman kaybetmemek için şimdi gidiyorum" diye yanıtladı.
Rias, "Seni özleyeceğim" dedi.
Naruto, kızı utandıracak şekilde Rias'a yaklaştı.
Naruto "Merak etme, geri döneceğim." dedi.
Sonra yanağına küçük bir öpücük verdi; bu, Rias'ın kızarmasına neden oldu.
Naruto "Lütfen Mizukage'ye haber verin" dedi.
Sarışın çağırmayı yapmaya başladı ama ters jutsu yaptı. Naruto ejderhaların dünyasına gelmişti, bir ejderha onu gördü.
"Naruto nasıldı?" diye sordu ejderha.
-Ben çok iyiyim ya sen? -Naruto sonuna bir soruyla cevap verdi.
-Biz iyiyiz, hâlâ onun bizi çağırmasını bekliyoruz- diye yanıtladı ejderha.
Naruto gülümseyerek "Zamanı gelmedi" dedi.
-O zaman beklemeye devam edeceğiz ama söyle bana seni getiren ne? -Ejderhaya sordu.
Naruto, "Facinir'i görmek, ona bir şeyler söylemek istiyor" diye yanıt verdi.
-Sana ulaşacağım, yukarı gel- dedi ejderha.
Naruto yukarı çıktı ve Facinir geldiğinde.
"Nasıl Naruto oldun?" diye sordu Facinir.
"Çok iyi." Naruto büyük bir coşkuyla karşılık verdi.
"Seni buraya getiren nedir?" diye sordu Facinir.
-Bilge modunu öğrenmek istiyor- diye yanıtladı Naruto.
-Ama zaten bilgece bir yolun yok mu? "Peki ya kurbağalar?" diye sordu Facinir.
Naruto, "Evet ama gücümü artırmak için seninkini öğrenmek istiyorum, böylece sevdiklerimi savunabilirim" diye yanıtladı.
-Tamam, başlayalım, ama mükemmel bilgelik modunu elde etmek için birçok şeyi öğrenmeniz ve bu konuda uzmanlaşmak için farklı testlerden geçmeniz gerekiyor, dedi Facinir.
Naruto sadece hazır olduğunu söyledi, Facinir ona yarın başlayacaklarını söyledi.
"Şimdi söyle bana, işler nasıl gitti?" diye sordu Facinir, sarışını dinlemek isteyerek.
Bunun üzerine sarışın ona öğretmenlerinin ölümünden sonra başına gelenleri ve köyü terk ettiğinden beri başına neler geldiğini, köye nasıl döndüğünü ve ona nasıl isim verdiklerini anlatmaya devam etti; babasının bunu fark edip onlara bir şans daha vermek istediğini söyledi. Danzo'nun, babası ve arkadaşıyla birlikte yapmak zorunda kaldığı fedakarlığı, Sisler Köyü'ne nasıl geldiklerini ve artık üç iblis olarak bilinen yeni adlarını ve arkadaşlarıyla birlikte köy olarak geri döndüklerini anlatan planı. Masumiyetini kanıtlamak için yaprağın kesilmesi ve sonunda planından bahsetmediği için onu neredeyse öldüren annesiyle tanışması.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto: Efsanevi Takım
FantasyBu hikaye, ebeveynleri ve kardeşleri tarafından ilgi görmeyen ve 6 yaşındayken köyü terk eden Naruto Uzumaki'ye odaklanıyor. Birkaç yıl sonra bir efsane olacağını göstermek için geri döner.