Sabah Naruto uyandı ve kahvaltıya indi, kahvaltının ardından Sakura ve Sasuke'yi görmeye gitti. Bulunduktan sonra eğitim almak için ölüm ormanına gittikleri, eğitimi bitirdikten sonra yemek için Ichirakus'a doğru yola çıktıkları, bir ANBU onlara Danzo'nun onları görmek istediğini söyledi, üçü sadece başını salladı ve ANBU Onları alacağım.
Üçü, sonunda bizimle iletişime geçmeye cesaret edene kadar ANBU'nun onu mezarlığa götürdüğünü ve orada Danzo'nun bulunduğunu düşünüyordu.
-Emir verildiği gibi efendim, ölümün üç azizi- dedi ANBU.
-Sizin üçünüzle konuşmak bir zevkti- dedi Danzo ciddi bir ses tonuyla.
"Bu çağrının nedeni nedir?" diye sordu Sakura.
-Lütfen asıl konuya gelin- dedi Naruto.
-O halde daha fazla vakit kaybetmeyeceğiz, üçünüzün Raiz-Danzo'ya katılmasını istiyorum dedi.
"Ne amaçla?" diye sordu Sasuk, ne planladığını bilmesine rağmen.
Danzo, "Benim eğitimim sayesinde kendinizi daha da geliştirebilirsiniz, hatta harika ninjalar bile olabilirsiniz, ne diyorsunuz?" diye yanıt verdi.
"Hayır" dedi Sakura.
-Ne yapmayı planladığını zaten biliyoruz, eğitimlerinin çok kana susamış olduğunu da biliyoruz- dedi Naruto.
-Ayrıca tüm ANBU'larınızın, organizasyon ve siz hakkında konuşmalarını engellemek için dillerinde mühür var- dedi Sasuke.
-Gerçek planlarınızı zaten biliyoruz, bizi Konoha'yı fethetmek ve karşı çıkan herkesi öldürmek için kullanmak istiyorsunuz-Sakura'nın işi bitti.
Danzo, organizasyonları hakkında her şeyi bildiklerini duyunca çok şaşırdı.
-Ayrıca onun şu an bulunduğu yere ulaşmak için bir şeyler yaptığını da biliyoruz- dedi Naruto.
-O zaman sonuçlardan kaçının- dedi Danzo, üç ninjayı bırakarak emekli olmasını söyledi.
-Artık bundan sonra ne yaparsa yapsın daha çok dikkat etmeliyiz- dedi Naruto.
Üç ninja evlerine gittiler ve odalarındaydılar, Naruto onların aklındaydı.
Kurama, "Çılgın Danzo'nun sana karşı bir şey yapmayı planlaması ihtimaline karşı bir planın olmalı" dedi.
Akeno, "Kurama haklı, bir şeyler planlamalısınız, bu adamın onu yolundan çekmek için mümkün olan her şeyi yapacağını unutmayın" dedi.
Artemis, "Arkadaşlarına göz kulak olmalısın" dedi.
-Yaşlı adamın bunu yapacağını sanmıyorum, üçümüze zarar verecek bir şey olacak. Ayrıca az önce söylediklerim gerçekleşirse kullanacağımız planı zaten biliyorsun, dedi Naruto. Üçü de sarışının planının farkında oldukları için başlarını salladılar.
Üç azizin farklı görevlere atandığı ve isimlerini yükseklerde bıraktığı haftalar geçmişti, birçok köy onların ne kadar güçlü olduğunu gördü ve çok korktu. Danzo, köyün içinde gizli bir yerde üç azizi öldürme planını planlıyordu.
Danzo'nun zaten üç azizi hain gibi göstermek ve konseyden birine suikast girişiminde bulunmaktan oluşan planı vardı ve onlar dünya çapında çok ünlü oldukları için tüm köyler onların yakalanmasının ardından gidecekti.
Ertesi gün Naruto, jutsusunun yanı sıra elementlerini, mühürleme tekniklerini, Taijutsu'sunu ve yayını kullanma şeklini eğitirken, Sakura ve Sasuke de yapacağı herhangi bir eyleme hazırlanmak için eğitim alıyordu. Köyün başka bir bölümünde Shikamaru, Ino, Neji, Tenten, Rock Lee, Kiba, Hinnata, Ersa, Marvis, Mikoto, Shino ve Choji toplandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto: Efsanevi Takım
FantasyBu hikaye, ebeveynleri ve kardeşleri tarafından ilgi görmeyen ve 6 yaşındayken köyü terk eden Naruto Uzumaki'ye odaklanıyor. Birkaç yıl sonra bir efsane olacağını göstermek için geri döner.