9.bölum

62 4 0
                                    

Naruto uyanmıştı ve doğum gününün yaklaştığını düşünüyordu, ailesinin evinden ayrıldığı günü hala unutamıyorum, ayrıca bu gün Itachi ve Shisui'yi son kez gördü, bir süre sonraydı. Tüm klanını öldürüp köyü terk eden kişinin Itachi olduğunu öğrenen. Naruto onun iyi olup olmadığını merak ediyordu ve onu hatırlayıp hatırlamadıklarını Shisui onu bir görevde öldürmüştü ama içindeki sarışın bir şey ona bunu söyledi ama Kurama onun sözünü kesti.

Kurama, "Hadi yavru köpek, üzülme, bunun senin doğum günün olacağını unutma" dedi.

Akeno, "Kurama haklıydı" dedi.

Artemis, "Efendinize veda etsek iyi olur" dedi.

-Çok teşekkür ederim, her zaman benimlesin- dedi Naruto. Naruto hızla giyindi ve öğretmenine veda etmek için oradan ayrıldı.

Konoha'nın kapısına vardığında Sasuke, Sakura ve Sarutobi'nin orada olduğunu gördü, sarışın yaklaştı ve onlara günaydın dedi, hepsi aynı şekilde cevap verdi, o anda Tsunade, Orochimaru ve Jiraiya geldi, altısı birbirini gördü ve Üç aziz, bu altı yıl boyunca kendilerini eğittiği için kendisine teşekkür ettiklerini söyledi.

Jiraiya, "Seni eğitmek bir zevkti vaftiz oğlum" dedi.

-Tıbbi jutsus'unuzu ve aynı zamanda ninjutsus'unuzu geliştirmek için her zaman araştırma yapın, her şey için de teşekkür ederim- dedi Tsunade Sakura'ya. Pembe saçlı kızın kafası biraz karışıktı.

-Olağanüstü becerileriniz var, hedeflerinize ulaşabilmek için eğitime devam ediyorsunuz. -Djo Orochimaru.

"Çok teşekkür ederim efendim" dedi Sasuke.

Sarutobi eski öğrencilerini gördü.

Sarutobi, "Sonra yine kendi yollarına giderler" dedi. 3 sannin sadece başlarını salladı.

-Beni ziyaret ettiğin için teşekkür ederim, beni mutlu ettin, nerede olursan ol, hangi durumda olursan ol, saklı yaprak köyünün ninjası olduğunu asla unutma-Said Sarutobi. 3 sannin, yüzlerinden biraz yaş akarak evet cevabını verdi, yıllar sonra öğretmenleri onlara hâlâ ders veriyordu.

3 sannin kendi yollarına gitmişlerdi ama öğretmenlerinin verdiği en iyi dersi almışlardı.Başka yerde üç azizin arkadaşları toplanmıştı, sadece Ersa ve Marvis yoktu.

Tente, "Menma'nın doğum gününün ne zaman olduğunu zaten biliyorum" dedi. Herkes onun söylediklerine şaşırdı.

-O zaman bize ne zaman olduğunu söyle- dedi Rock Lee.

-10 Ekim, Ersa ve Marvis'le aynı gün, dedi Tente. Verilen cevaba herkes hayran kaldı.

"Ne büyük bir tesadüf, peki o zaman ne yapacağız?" diye sordu Shikameru.

-Üçümüz için bir parti düzenlemeyi öneriyorum- Ino'nun sözleriydi.

-Bu iyi bir fikir ama Ersa ve Marvis'in doğum günlerini kutlamadıklarını unutmayın, eğer bu üçü için bir partiye dönüşürse ve Ersa ile Marvis üzülüp ayrılırsa o zaman Menma'yı yapacaklar. Kendimi kötü hissediyorum dedi Neji.

Shikamaru "Neji haklıydı" dedi. Herkes durumu düşünmeye bırakıldı.

-Ve Menma'ya doğum günü için ne gibi planları olduğunu sorarsak, böylece daha iyi plan yapabiliriz- dedi Hinata.

Mikoto "Bu iyi bir fikir" dedi. Hepsi evet dedi ve Menma'ya soracaklardı.

Kakashi ve üç ölüm azizinin çağrılmasını emreden Minato bir süre sonra geldiler.

"Bize bir görev mi vereceksin?" diye sordu Sakura.

Minato, "Evet, onların görevi Akatsuki tarafından tuzağa düşürülen Gaara'yı kurtarmak" dedi.

Naruto: Efsanevi TakımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin