Mizukage ve Rias, Naruto'nun söylediklerini dinlediler.
-Siz üçünüz köyümüzün ninjası olmak ister misiniz? -Mizukage'ye sordu, üç azizin söylediklerine hâlâ inanamayarak.
"Evet." Sasuke tereddüt etmeden cevapladı.
"Ne amaçla?" diye sordu Mei.
Sakura, "Kalacak yerimiz olmadığından neden ona köyü için bir ninja olup olamayacağımızı sormamaya karar verdik" diye yanıtladı.
-Bu neredeyse imkansız olurdu, nedenini zaten biliyorsun- dedi Mei.
-Hepimiz bunun farkındayız ve bunun için iki seçeneğimiz var- dedi Naruto.
Sarışının söyledikleri yüzünden şaşkına dönen Mei'yi kazanmak.
"Peki bu seçenekler neler?" diye sordu Mei.
-Tüm ninjalarınızı bu savaşta üçümüzün öldüğüne ama ölümün üç azizine çok benzeyen bizler ölmeden önce geldiğimize, gerçeği bilecek tek kişinin siz olduğunuza inandırmak için Sharingan'ımı kullanacağım. - Sasuke ciddi bir şekilde söyledi.
"Diğer seçenek ise ninjalarına bizim köylerinin bir parçası olmamızı isteyip istemediklerini sormak ve onlar da kimseye bir şey söylemeyeceklerine veya bizi satmayacaklarına yemin ediyorlar çünkü ölümün eşiğindeyken onlara yardım ettiğimizi gördüler. " dedi Sakura aynı ciddiyetle.
-Her iki seçenek de iyi, ancak söylediklerinize gelince, birçok ninja itiraz edebilir, çünkü diğer köylerle savaş yapmak istemezler ve özellikle de ninjalara gelince, çok fazla kayıp verdiğimiz için-Said Mei. , seçenekleri göz önünde bulundurarak.
-Bir araya gelmemizi kabul etmek için daha fazla nedeniniz var, bugün çok sayıda kayıp verdiler ve ortak olarak üç güçlü ninjaları olacak- dedi Sasuke.
-Kum köyü başımıza gelen her şeyden ve bizi nasıl suçladıklarından haberdar oldu ve bize destek teklifinde bulundu, ben de açıklamayı içeren bir mesaj gönderdim ama onlara köyde olduğumu söylemedim-Naruto dedi ki .
"Kazekage ile nasıl konuştunuz ve o size destek olmayı nasıl kabul etti?" diye sordu Mei hafif bir şaşkınlıkla.
Naruto, "Evet, bize elinden gelen her şekilde yardım edecek" diye yanıtladı.
Bunu duyan Mei, kum köyünün bu kadar çok risk almasına şaşırdı.
"Neden ona yardım edecekler?" diye sordu Mei.
Sasuke kararlı bir şekilde "Geçmişte onu ölümden kurtardık ve köyüne de yardım ettik" diye yanıtladı.
"Peki Mizukage, ne diyorsun?" diye sordu Sakura.
Mei birkaç dakika düşündükten sonra kabul etti ama ninjalara kendilerinin köyün ninjası olmalarını isteyip istemediklerini soracaklardı, üçü de evet dedi. Mizukage tüm ninjalarını çağırdı ve onları bir araya topladı.
-Affedersiniz Mizukage, bizi neden bir araya getirdiniz? -Bir ninja sordu.
-Önemli bir şey, şimdi içeri girebilirsin- dedi Mei.
Üç aziz geçti, onları gören tüm ninjalar üç ölüm azizinin ne olduğuna hayret ettiler.
-Eğer hainlerse neden bize yardım ettiler? -Bir ninja sordu.
Mei güçlü bir sesle tüm ninjalarına sessiz olmalarını söyledi ve hepsi itaat etti.
-Üç aziz bana köyümüzün bir ninjası olmak istediklerini sordular, bu yüzden verilmesi çok zor bir karar olduğu için fikrinizi bilmek istiyorum çünkü eğer onlar köyümüzün bir ninjası olurlarsa herkes onlara başka biriymiş gibi davranmak zorunda kalacak Yoldaş, onları satmaya çalışmayın, başları dertteyse onlara yardım edin, tıpkı bizim için yaptıkları gibi, dedi Mei sesinde büyük bir ciddiyetle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto: Efsanevi Takım
FantasyBu hikaye, ebeveynleri ve kardeşleri tarafından ilgi görmeyen ve 6 yaşındayken köyü terk eden Naruto Uzumaki'ye odaklanıyor. Birkaç yıl sonra bir efsane olacağını göstermek için geri döner.