14.bölüm

36 2 0
                                    

Rias, "Bir süre önce karşılaştığımız kişi Kiyoshi'ydi" dedi. Üç aziz düşünmeye devam etti.

Sakura, "Harekete geçmeliyiz çünkü Mizukage'nin bunu yapmasını beklersek bu yıllar alabilir" dedi.

-Bu durumda kargalarımdan bazılarını onun tüm hareketlerini gözetlemeleri için çağıracağım, böylece onu keşfetmeyecekler, onun varlığını fark etmeyecekleri bir bariyer koyacağım, o yüzden devam edeceğiz- dedi Naruto.

-Bu arada daha güçlü olmak için antrenman yapmalıyız ve buna sen de dahilsin dedi Rias-Sasuke.

"O halde gidelim" dedi Rias.

Böylece haftalar geçti ve Sakura ve Naruto'nun kılıç kullanımındaki seviyesi arttı, Rias Taijutsu'sunu geliştirdi, refleksleri arttı, jutsus yapma yeteneği gelişti, su elementine sahip oldu, Sakura'nın yardımıyla elemental jutsus ile daha iyi hale geldi .

Bu sırada Konoha'da herkes en iyi üç ninjasının kendisine ihanet ettiğini düşünerek boşluktaydı, Minato ise o gece olanları düşünüyordu.

-Naruto efsanevi çağırmayı yapabilir, bu yüzden daha büyük bir güce sahip olmalı ama bunun artık bir önemi yok- Minato'nun düşünceleriydi.

Ersa ve Marvis daha sıkı çalışıyorlardı, eğitimlerindeki talep düzeyini artırmışlardı, Mikoto da yeni gözlerini eğitiyor ve tüm zayıf yönlerini geliştiriyordu, ancak odasındaki kardeşi Shikamaru'nun işini bitirmek düşüncesiyle şunu düşünüyordu: Mantıklı olmayan bir şeyler vardı çünkü bir gecede konseyden birini öldürmek istediler. Nara'nın bir sorusu vardı: Hangi amaçla? Üstelik sanki onları endişelendiren bir şey varmış gibi endişeli bir yüzleri vardı, bu Shikamaru'nun düşünceleriydi.

Bu, Ersa, Marvis ve Mikoto dışındaki diğer arkadaşlarının başına geldi, Kakashi mezarlıkta bir sensei olarak başarısız olduğunu ve öğrencilerinin yanlış yola saptığını düşünüyordu, bir ağaçta Kakashi'yi olmadan izleyen bir gölge vardı. onu fark etti.

-Yakında birbirimizi tekrar göreceğiz-Dedi gölge.

Eğittiği üç azizle birlikte, gece olduğunda Rias'ı daha iyi tanıdıkça ayrı yemek yiyordu; burada Sakura ve Sasuke yürüyüşe çıktılar ve Naruto ile Rias evde yalnız kaldılar.

Rias, "Kendi köyünüz tarafından hain olarak anılmak nasıl bir duygu?" diye sordu.

-Zor ama hepsi planın bir parçası-Naruto cevap verdi, Rias planın farkındaydı.

"Annenle baban bu konuda ne düşünüyor?" diye sordu Rias.

Naruto ciddi bir yüz ifadesi takındı.

-Planın bir parçası olmasaydı açıklamama izin vermediğim için üzülürdüm. Ama sanırım Minato tüm köye haber verdi ve Kushina-Naruto'nun yanıt vermesiyle birlikte kız kardeşlerim de benden nefret ediyor olmalı.

Rias, sarışının verdiği acıyı fark etti ve yaklaştı.

"Endişelenme, bunu düşünme," dedi Rias tatlı bir sesle. Daha sonra Rias sarışının kafasını göğsüne koydu.

Naruto biraz kızardı ama Rias'ın kalp atışını dinlerken sakinleşti.

Naruto yumuşak bir sesle "Köyden kovulduğumuzda bize yardım ettiğiniz için çok teşekkür ederiz" dedi.

Rias, "Bunun önemi yok, hayatımı kurtardın, sen ve arkadaşların için en azından bunu yapabilirim" dedi.

Naruto Rias'tan ayrılmıştı.


Naruto "Annenle baban neredeydi?" diye sordu.

-Annemi ve babamı hiç tanımadım, hatırladığım kadarıyla anneannem hep benimle ilgilendi ama sekiz yaşımdayken o öldü ve ben kendime bakmak zorunda kaldım, hiç arkadaşım olmadı, bana söyleyip rahatsız ettiler. kimsenin beni sevmediğini, annemin babamın tercih ettiğini, "Bırakın başımın çaresine bakayım, anneannem artık beni görmek istemediği için öldü, köylüler bana kötü davrandılar, markete girdiğimde hep tekmelediler" Param olmadığı için beni dışarı attılar, kız olmamı umursamadılar." Rias üzgün bir yüzle cevap verdi ve ardından gözyaşlarına boğuldu.

Naruto: Efsanevi TakımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin