İnsan gerçekten en güvendiği kişi tarafından ihanete uğrarmış. Neden böyle olmak zorunda neden bunca zamandır kandırılmışım. Dolunay neden yapar bunu? Yaren neden herşeyi bilmesine rağmen bilmiyormuş rolü yaptı neden? Lider olmama rağmen maskelinin dibimde olduğunu farkedememişim o kağıtları cebime Dolunay in koyduğunu hissedememişim.
Babam dediği sözde gerçekten çok haklıymış
"Bir insana çok fazla güveniyorsan yanlış yoldasın"
Çok yoruldum gerçekten çok ama çok yoruldum...
............
Dolunay silahını demire, demir silahını Ahmet abiye, Asena ise silahını Dolunay a doğrultmuştu.
"Ahmet abiyi bırak" dedi nefretle Dolunay
Demir mide bulandırıcı bir kahkaha ile
"Ahh dolunay tekrar karşılaştık demek tabi sen beni ilk defa gördün ama ben seni defalarca ve ruhun bile duymadi ve merak etme sen yokken kardeşine o kadar güzel baktım ki "
"Seni öldürmicem. Kendi ellerimle kardeşime zarar verdiğin her yerini teker teker koparıcam"
"Ahh Dolunay çok aceleci davranıyorsun ben sandığın kadar kötü biri değilim"
Polis sesleri geliyordu.
"Polisin ne işi var burda" dedi demir
"Bilmiyorum herkes burda binaya girerken de çok dikkatli olduk" dedi Asena
Demir etrafına baktı
"Allah kahretsin şu ateş gücü olan yok" dediEtrafıma bakındım.Evet. Atakan abi yoktu. Polisi o aramıştı.
Birden silah patlama sesi kulağıma geldi. Ardından tekrar geldi. Kafamı çevirdim. Demir vurulmuştu gerçekten vurulmuştu omzundan vurulmuştu.
"Dolunay!" Diye bağırdı sarp ve yerde kanlar içinde yatan Dolunay in yanına koştu.
Dolunay ve demir ikiside vurulmuştu.
"Demir hakanı da al uzaklaş bunları ben oyalarım" dedi Asena
"Ablaa" Hakan titriyordu ve hıçkırıklar içinde ağlıyordu
"Söz vermiştin ona dokunmicaktin" dedi Hakan Asena ya bakarak
"Öyle olması gerekiyordu"
Hakan ağlamayı durdurdu ve nefretle asenaya baktı
"Sen iğrenç birisin hemde o kadar iğrenç birisin ki yaşamamayı hakediyorsun" dedi ve gözlerini kapattıAsena anı bir hamleyle silahın arkasıyla Hakan in kafasına vurdu. Hakan bayılmıştı.
Atakan abi koridordan koşarak geldi eldivenlerini çıkartmıştı.
Elif abla asenaya yaklaştı.
"Hakan ı ver""Çocuğu ver" diye bağırdı Atakan
"Gücünü kullanamazsın sen ikizin olmadan bir hiçsin" dedi Asena
Atakan abi çok sinirli görünüyordu.
"Atakan sakın yanlış bir hareket yapma" dedi Elif abla
Atakan abi eliyle yere dokundu asenaya olan taraf yanmaya başladı. Asena bunu fırsat bilip Hakan ve demirle kaçtı koridor ateşle ikiye ayrıldığı için Elif abla ve Tunç abi onu kovalayamadı.
Elif abla koşarak Dolunay in yanına geldi.
"Tamam koruyucu olduğu için şanslı mermiye daha dayanıklı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEN
Teen FictionBAŞLARINA GELECEKLERDEN HABERDARSIZ KORUYUCULARIN HIKAYESI ARTIK IŞIK PATLADI MACERALARI BAŞLADI HANGI TARAF KAZANACAK HANGI TARAF KAYIP YAŞAYACAK. SIZDE MACERAMIZA KATILMAK ISTEMEZMISINIZ? BAŞLIYORUZ........