Bayadır karakter fotoğrafı eklemiyordum. Bugünkü karakterimiz
Yusuf Altan
Yeni bölümümüze geçelim.
Bölüm müziği: sidewalks and skeletons-goth (best part very slowed)
Yusuftan
Hayat bazen çok sevdiğimiz insanları, bizim için değerli olan bir aracı alabiliyor. Bunu yaşadığımın hissiyatı şu ana dek hissettiğim en kötü duyguydu. Dolunay öldükten sonra kendimi sürekli suçladım sadece ben değil Yaren kendini paraladı, Efe ilk defa ağladı, Mert bir ay kendine gelemedi, emre ise onu suçladığı için kendini suçladı. Ama bu olayda en büyük pay benimdi ben onların lideriyim ve birini hiç koruyamadan kaybettim.
Artık başarısız olmak istemiyorum, başarısız olmaktan çok korkuyorum. Bu geçen iki yıl boyunca sürekli olarak kendimi sorguladım, vücudumu geliştirdim, güçlerimi kontrol etmeyi öğrendim ve kendimi geliştirmeyede devam ediyorum. Birinin dahi canı yansın istemiyorum biri dahi aramızdan ayrılsın istemiyorum.
Bugün olacak toplantıya bizim de gelmemiz söylenmişti. Sefa'nın nasıl ve kim tarafından öldürüldüğünü hepimiz çok merak ediyoruz. Onun ölümüne üzüntü duyduğumdan değil, ona gücü yetenin kim olduğunu merak ediyorum. Ahmet abiye verilen koruyucu listesinde dikkatimi çeken ögeler olmuştu.
Daha önce hiç tanışmadığımız koruyucularda bu listede vardı. Ama en çok merak ettiğim ; Deniz Taş. Çünkü onunla ilgili hiçbir bilgi duymadım adı dahi konuşmalarda geçmiyordu. Ve öldüğü yazıyordu. İki ay önce merak ettiğim için tüm koruyucularla ilgili bilgi makalelerinin hepsini teker teker okudum.
Aylin taşkın elektrik yeteneğine sahip üçüncü koruyucu ve benim gibi melez biri. Daha doğrusu çoğu koruyucu melez. Saf olanlar azınlıktaydı. Serkan korkmaz ile ilgili bir makale okumuştum Atakan abinin ikizi görünüşleri tıpatıp aynı ama Serkan in yönettiği element su iken Atakan in ateşti. Makalede görüldüğü gibi Serkan'ın tüm koruyucular tarafından hoş karşılanan ve nazik biri olduğu söyleniyordu.
Kenan ışık, Dolunay'ın babasıymış ama yıllar önce kelen koruyucularına karşı isyan etmiş. Okuduğum kadarıyla derya ışık ve Kenan Işık ikiside kelen koruyucusu olmalarına rağmen ilk çocukları olan Dolunay işaretsiz doğmuş. Saf soydan gelmesine rağmen imkansız olarak görülen bir olay meydana gelmiş. Bir çok DNA testi yapılmış ama kesin olarak Dolunay in, çocuğu olduğu tespit edilmiş.
Kenan ise ikinci çocukları Hakan doğana kadar bunu kaldıramamış. Hakan yedi kişilik koruyuculardan en tehlikeli güce sahip olan kişi. Ve şu anda kayıp. Kısacası Kenan kızının lanetli olduğunu oğlunun ise bir hediye olduğunu söylemiş. Ve Kenan ışığın gücü telapati. Insanların aklından geçenleri okuyabilme yeteneğine sahip.
Elif abla hakkında da bir makale yazılmıştı ve onuda okudum. Elif ablanın babası murat dereli o daha 16 yaşındayken öldürülmüş. Babası da elif abla gibi elektrik gücüne sahip olduğu yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEN
Fiksi RemajaBAŞLARINA GELECEKLERDEN HABERDARSIZ KORUYUCULARIN HIKAYESI ARTIK IŞIK PATLADI MACERALARI BAŞLADI HANGI TARAF KAZANACAK HANGI TARAF KAYIP YAŞAYACAK. SIZDE MACERAMIZA KATILMAK ISTEMEZMISINIZ? BAŞLIYORUZ........