Bundan iki sene önce Gökhan Altan yaptığı büyük bir hata yüzünden keleni açığa çıkardı ve felaketler ardı ardına sıralandı. Kelen kendini korumak ve eski gücüne kavuşabilmek için yedi anahtar kişi seçti. Ve bilinmezliklere karıştı. Kelen kaybolduktan sonra Gökhan Altan da bir daha bulunamadı...
Hiç kelen isimli bir bitki duydunuz mu? kelenin amacı dünyaya can vermek bu bitkinin gücü bilinmezliklerle dolu.
Kelenin önceden tek isteği insanların gücünden yararlanması. Önceden herşey normal gidiyordu taki kelenin gücü öğrenilene kadar.
Fikri demir adam çok zeki bir çok araştırma yapmış ve keleni keşfetmiş. Ve bu gücün büyük bir kısmının koruyucuların etkilendiğini öğrendiğinde keleni yok etmeye çalışmış. Ama başaramamış kelende kendini daha iyi korumak için yeni koruyucular seçmiş.
Bende o koruyuculardan biriyim Yusuf altan Gökhan altanın torunu. Artık dedemin görevi bana düştü. O beş anahtar çocuğu bulup görevimi en iyi şekilde yerine getirmek.
Ne yapacağımı bilmiyorum. Nasıl o anahtar insanları bulacağım. Dedemin defterinden bildiğim kadarıyla bir kütüphaneye gideceğim. Kelen ile ilgili önemli bir şeyin orda olduğu yazıyor büyük ihtimal kitaptır başka ne olabilirdi.
Alelacele evden çıktım ve otobüse bindim. Kütüphanenin olduğu durakta indim. Biraz yürüdükten sonra sonunda kütüphaneye geldim. İçeri girdiğimde orta yaşlı bir görevli vardı .
Ben etrafa bakınırken.Bana döndü ve
"adın ne" diye sordu.
"yusuf" dedim.
Yusuf altan sen misin diye sordu ben ne olduğunu anlamamıştım ama kafamı onaylar bir şekilde salladım.
Adam bana onu takip etmem gerektiğini söyledi aşağı kata indik ve bir dolap vardı kilidini açtı ve içinden bir defter çıkardı .bana döndü ve
" al bunu" dedi.
"Si- siz nerden anladınız" diye sordum.
"Dedeni tanırım çok yakın arkadaşımdı"
Dedi gözleri dolu bir şekilde.Dedem iki yıldır kayıptı babam bizi bıraktığı için çok sinirliydi ve dedemin isminin evde geçmesini istemezdi ama dedem ölmüste olabilirdi tabi polisler iki yıldır ortada ceset bulamadılar dedemi çok özlüyorum belki bu adam dedem hakkında bir şey biliyor olabilirdi.
" dedemi tanıdığınızı söylediniz onu en son ne zaman gördünüz" adamın gözleri doldu Sanki acı çekiyormuş gibiydi .
Bana sadece şunları söyledi "inşallah onun kaderiyle seninki bir olmaz"
Ne şimdi bu cümle ne alakaydı dedeme ne olmuştu şoku atlattığımda adama döndüm. "Anlamadım niye böyle dediniz" adam ise
Hiçbirşey söylemedi ve bir anda ortadan kayboldu.
Evet gerçekten gözlerime inanamadım yürümedi Sanki bir ruhmuş gibi ortadan kayboldu.
Hemen yukarı kata çıktım oradaki bir kaç görevliye sordum . Burada böyle birinin çalışmadığını söylediler orta yaşta biri çalışmiyormuş. Nasıl yani ama o adam aklım almıyor nasıl olur.
Kütüphanenin her tarafını aramaya başladım. Arka tarafta genç bir çalışan vardı.
"Merhaba bir soru sorabilirmiyim"
"tabi"
"burada orta yaşlı uzun boylu ve yanağında kırmızı bir çizik olan bir adam gördünüz mü"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEN
Teen FictionBAŞLARINA GELECEKLERDEN HABERDARSIZ KORUYUCULARIN HIKAYESI ARTIK IŞIK PATLADI MACERALARI BAŞLADI HANGI TARAF KAZANACAK HANGI TARAF KAYIP YAŞAYACAK. SIZDE MACERAMIZA KATILMAK ISTEMEZMISINIZ? BAŞLIYORUZ........