✨
Bu gün benim doğum günüm.
Yalnız geçireceğim bir doğum günü daha.
Annem ile babam işleri çıktığı için yurtdışına gittiler, sanki ilk kez beni doğum günümde yalnız bırakıyorlarmış gibi yanımda olmadıkları için özür dilediler.
Bir parktayım, çocuk parkında. Doğum günümün bitmesine 2 saatten az bir zaman kaldı ama ben hala bir mucize bekliyorum. Bu yılı benim için güzelleştirecek bir mucize.
Mayıs ayının sonlarında olduğumuz için havalar epey sıcak, bu yüzden siyah bir tayt ve beyaz bir tişört giyip hemen evden çıkmıştım.
Yanımda sadece telefonum vardı, cüzdanımı bile almamıştım. Bu kadar yolu yürüyerek geldim ama nasıl döneceğim bilmiyorum, ayaklarıma kara sular indi resmen.
Dalgın dalgın bir şeyler düşünürken arkamdan gelen motor sesleri yüzünden o tara doğru dönmek zorunda kaldım.
Yolun kenarında 5 motorcu, motorlarını park ettiklerini gördüm. Kasklarını kafalarından çıkarırken gülüşerek bir şeyler konuşuyorlardı.
Onları öyle görünce motora binmenin nasıl hissettirdiğini bilmek istedim. O hissi hep merak ettim ama hem ailem yüzünden hem de korktuğum için hiç binmedim.
Motorculara bakmayı bırakıp önüme döndüm, zaten istesem de binemem, ailem bu konuda çok katılar. Gerçi ailem bir çok konu da çok katılar ama neyse.
Sesler git gide yaklaşmaya başladığında istemsizce kendimi kasmaya başladım. Parktan içeri girdiklerinde hepsi farklı yerlere dağılmaya başladılar.
İki çocuk salıncağa doğru koşmaya başladı, resmen hangisi salıncağa ilk binecek diye kavga ettiler.
Biri kaydırakların olduğu tarafa gitti, diğer çocuk ise telefonda sevgilisi olduğunu düşündüğüm biriyle konuşmaya başladı çünkü baya ağzı kulaklarında konuşuyordu.
Sadece biri onlara katılmıyor bankta oturmuş arkadaşlarını izliyordu.
Onların bu haline dayanamadım kahkaha atmaya başladım. Bildiğiniz sesli bir şekilde kahkaha atıyordum.
Sanki varlığımı yeni fark ediyormuş gibi hepsinin gözleri bana döndü. Yüzlerin de bâriz bir şaşkınlık vardı, deli olduğumu düşünüyorlar büyük ihtimal.
Beni izlemeye başladıklarında kahkahamı durdurup yerimde dikleştim. Boğazımı temizleyip konuşmaya başladım.
"Çok üzgünüm bir an koca koca adamların salıncak için kavga etmeleri komiğime gitti."
Telefonla konuşan çocuk telefonu kapatıp kaşlarını kaldırarak bana baktı.
"Allah Allah sen hiç hayatında salıncak için kavga edenin insanlar görmedin mi?"
"Gördüm ama çocuk gördüm sizin gibi yetişkin iki insan görünce insan bir tuhaf karşılıyor."
Salıncak için kavga eden gençlerden sarışın olan yanındakinin dalgınlığından fırsat bilerek salıncağa kuruldu. Kaydıraktan kayan çocuk ayağa kalkarak kendine çeki düzen verdi, kaşlarını çatıp arkadaşının konuşmasını devr aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hız Tutkusu +18
Teen Fiction"Ben çıkma teklifi etmem gece perisi, bir şey istersem onu alırım."