23.

9.5K 224 9
                                    









Hep birlikte bahçede oturmuştuk. Benim şaşırmam bittikten sonra yemeğe geçmiştik, yemeklerimizi yedikten sonra annem tatlıları bahçede yiyelim dediği için dışarı çıkmıştık.

Babamlar tatlılarını yedikten sonra iş konuşmaları gerektiğini söyleyip Levent amcayla birlikte çalışma odasına çıkmıştı. Annemler sırf biz yalnız kalalım diye bir bahane uydurup eve girdiler. Babam özellikle tembihlemişti, misafirler kim olursa olsun yalnız bırakmamız yasaktı. Bu yüzden on dakikadır sessiz bir şekilde oturuyorduk.

Karşılıklı koltuklarda oturuyorduk, aramızda sadece bir sehpa vardı. Gözlerini üzerime dikmiş bakıyordu Arda, daha çok kıyafetime bakıyordu, aslında rengine.

"Artık yeşil renk kullanmaya mı başladın, yoksa o nadir günlerden birinde miyiz?"

"Seni ilgilendirmez."

Derin nefes alıp sırtını yasladığı yerden doğrulttu ve öne eğilerek kollarını dizlerine yasladı.

Üzerinde siyah pantolon ve beyaz gömlek vardı. Gözlerine bakmadım, ellerine baktım kollarına baktım ama gözlerine bakmadım.

"Gözlerimin içine bak esmer güzeli."

Esmer güzeli.

Helen 16 yaşında.

"Bak sana esmer güzeli yaptım."

Yaptığım tatlıyı Ardanın önüne bıraktım, çok heyecanlıydım tatlıyı yaparken umarım beğenir. Telefonunu kapatıp yanına bıraktı, oturduğu yerden doğrulup sehpanın üzerine bıraktığım tatlıdan aldı eline.

Gözlerimin içine bakarak tatlıdan ısırık aldı. Dilim damağım kurumuştu resmen o bana böyle bakarken, o kadar güzel bakıyor ki. Boğazımı temizleyip konuşmaya başladım.

"Nasıl, beğendin mi?"

"On altı yaşındaki bir ergene göre gayet güzel olmuş."

Kaşlarımı çatıp keki elinden almaya çalıştım ama elini benden uzaklaştırarak keki almama engel oldu.

"Ver kekimi yeme sen, ben ergen değilim tamam mı? Ayrıca aramızda sadece iki yaş var Arda."

"Öyle olsun bakalım esmer güzeli." Elimden tutup beni yanına çekti oturmam için.

Şaşkınlıkla yüzüne baktım. "Ban neden esmer güzeli dedinki sen?"

Gözleri bir anlık dudaklarıma kaydı ama hemen gözlerime çıkardı.

"E sende  esmersin, hem de güzelsin."

Heyecandan kalbim dört nala koşarken avuç içlerim terlemeye başlamıştı. İlk kez bana güzel olduğumu söyledi. Gözlerimi kaçırdım, bu kadar heyecanlıyken gözlerine bakamazdım yoksa anlardı.

Gülümseyerek kısık bir sesle mırıldandım.

"Beni, güzel mi buluyorsun?"

Hız Tutkusu +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin