29.

8.3K 176 7
                                    









İki gündür Barışın söylediklerini düşünüyorum, plan işe yarar mı yaramaz mı bilmiyorum ama günün sonunda üzülecek olan babam olacak onu biliyorum.

Babam anneme çok aşık, öyle büyük bir aşkki bu uğruna ailesini bile karşısına almış. Babam ailesiyle yıllardır küs, sadece ben babaannemlere gittiğim zaman görüyorlar bir birlere ama o zaman bile konuşmuyorlar.

Annemin ailesiyle babamın ailesinin arasında kimsenin bilmediği bir düşmanlık varmış zamanında, gerçi hâlâ var orası ayrı. Bu yüzden annem ve babamın ilişkisine karşı çıkmışlardı ama babam anneme aşık olduğu için herkesi karşısına alarak annemle evlenmişti kimsenin haberi olmadan.

Büyükbabam bunu öğrendiğinde babamı evlatlıktan reddetmişti, tüm mal varlığındanda men etmişti. Babam şimdi bu kadar zenginse bu kendi emeği sayesinde.

Yani demek istediğim şu, babam uğruna ailesini bile göze alacak kadar çok aşıkken anneme, o kadın babama ihanet ediyor hem de babamın en yakın arkadaşıyla.

Şimdi de babamın şirketine gelmiştim. Barış ile yaptığımız planı devreye sokma zamanı gelmişti.

Babamın ofisine doğru yürürken beni gören çalışanlar selam veriyordu. Eskiden sık sık geldiğim için yeni gelenler dışında bütün çalışanları tanıyordum.

Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde babamı sandalyesinde oturmuş bir şeyler imzalarken gördüm. Başını dosyalardan kaldırıp benim geldiğimi gördüğünde yüzündeki sıcak gülümsemeyle ayağa kalkıp bana doğru yaklaştı.

"Güzel kızım hoşgeldin."

Kollarımı boynuna dolayıp yanaklarına birer öpücük kondurdum.

"Babacım, hoş buldum çok özledim seni."

Babam benden ayrılıp masasına doğru ilerleyip koltuğuna oturdu. Ben de masanın önündeki sandalyeye oturup babama doğru döndüm.

Babam ellerini masanın önünde birleştirip konuşmaya başladı. "Hangi rüzgar attı seni buraya anlat bakalım."

"Akşam hep birlikte yemeğe çıkalım diyorum, uzun zamandır ailecek dışarı çıkmıyoruz."

"Kızım biliyorsun akşam ben yokum."

Hadi bakalım başlıyoruz.

Üzülüyormuş gibi bir ifade takındım yüzüme daha inandırıcı olması için.

"Biliyorum babacım, akşam plan yaptınız annem ile ama belki başka zamana ertelersiniz diye düşündüm."

Babam kaşlarını çattı. "Ne planı?"

"E annem dediki akşam babanla plan yaptık birlikte vakit geçiriceğiz, otel bile ayarlamış ya."

Bir kaç dakika kaşları çatık bir şekilde ellerini izledi, heyecandan ellerim titremeye başlamıştı ama bunu babama yansıtmamaya çalıştım.

Sonunda gözlerini bana çevirip "hangi otel?" Dedi.

"Kartı vardı bende dur hemen vereyim."

Hız Tutkusu +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin