Capitolul 15.

540 40 11
                                    


Capitolul 15.

" I would add a little more love in the world. It's ridiculus, I know, but it is one thing I would do " - Logan Lerman

* Play la muzica de la media pentru mai multa sensibilitate :)). Lectura placuta! :*

*

V-ati simtit vreodata controlata de cineva,cineva de care nu sunteti mandru ? V-ati simtit vreodata ca un rahat printre cei din jurul tau ? V-ati simtit vreodata pierduta ? V-ati simtit vreodata tinta tuturor ? Ei bine , tin sa va anunt ca eu simteam toate astea acum. Le simteam mult mai amplificate ca alta data. Simteam ca totul va exploda in jurul meu . Furia mea iesise afara si dupa cate vad nu e de bine . Capul imi bubuia de furie . Ochii de asemenea sunt acaparati si ei de furia ce zacea in mine.

- Bekah,aud un mormait de durere printre tipetele de durere ale Clarissei.

- Of , scumpo ,crezi ca daca imi rupi mana vei rezolva ceva ? spune cu un zambet sadic.

- Sti ? Ti-as rupe capul ,dar nu mai ai cu ce sa faci anumite lucruri cu gura aia ,daca sti la ce ma refer,spun inca tragand de mana ei rupta. Un chicot se aude prin linistea apasatoare si imi pot da seama imediat ca acesta provine de la Adam.

- Bekah,te rog ... las-o in pace ,spune incet Katherine venind spre mine ,dar in momentul cand aceasta este langa mine,mana mea stanga se indreapta spre gatul ei,strangand de el cu putere,dupa care o arunc de perete. Doamne ,ce am facut ? Eu nu as rani-o niciodata.

- Ultimele cuvinte ? spun ridicandu-ma de pe canapea,urmand aruncarea Clarissei in peretele opus de cel in care am aruncat-o pe Katherine.

- Tu chiar nu vrei sa mori,nu ? spune o voce prea familiara din spatele meu. Ma. intorc cu dezguat cu fata la acea persoana care ,desigur era Tianne cu inca vreo trei tipi ,trei matahale.

- Tu chiar nu vrei sa te duci dracului si sa ma lasi pe mine in pace ? spun calma pocnindu-mi gatul.

- Imi pare rau sa te anunt ,surioara ,dar de acolo vin, sa te iau cu mine , spune apropiindu-se de mine.

- Imi pare mie sincer rau sa te dezamagesc,dar nu merg unde merg parasutele ,spun dur dupa care printr-o fuga impresionant de rapida merg in spatele ei si le rup printr-o fractiune de secunda capul celor trei matahale . Ok ,de cand atat curaj pe mine?

- Daca ne vom lupta ,macar sa fie o lupta egala,unu contra unu,spun calm asezandu-ma pe canapea. Dau cu ochii prin camera in speranta ca il voi gasi,dar se pare ca va fi o lupta intre surori. Chiar daca eu sunt noua in asta ,las totul pe mana puterii si monstrului din mine.

- Nu vrei sa lupti cu mine ! Spune sigura pe ea in timp ce se aseaza pe canapeaua din fata mea. Imi intorc capul din nou spre perete ,unde Clarissa este inconstienta,iar Katherine disparuse si ea.

- Ciudat cum la nevoie te las prietenii,nu ? Am cea mai patetica sora , mi se adreseaza Tianne dupa care lucrurile din jurul meu parca incep sa prinda viata ,miscandu-se si picand pe jos intr-un final. Eu na ridic instantaneu in picioare dupa care ma duc spre ea ,dar nu pot sa ma apropi prea mult ca ma apuca o durere insuportabila de cap. Din propriu reflex ,ma asez pe jos ,in genunchi. Incerc sa prind putere sa ma ridic ,dar degeaba,durerea e prea mare .

- Te-ai pus cu cine nu trebuia, fredoneaza scorpia din fata mea,in timp ce se ridica in picioare,venind spre mine .

Tianne da sa deschida gura sa spuna ceva ,dar o alta voce isi face aparitia. Vocea care acum cateva ore imi spunea sa ii spun daca m-am culcat cu Adam. Annie era aici. Imi intorc incet capul in partea stanga cu speranta vie sa fie intradevar acolo si nu doar in capul meu. Cand ochii mei intalnesc doi ochi albastrii si un par blond ,incep sa zambesc prosteste. E aici. Sunt toti. In spatele ei erau si ceilalti. Justin ,Adam ,Katherine ,Sarah ,Annie ,Brian si... Dylan. Toti se uitau la mine. Ochii lui Dylan sau intersectat cu ai mei,in mine nascandu-se niste sentimente de vina si dispret fata de mine. L-am inselat! Dar inca nu pot uita ca si el a facut la fel.

Nopţi însângerate. | Volumul 1 - În căutarea puterii.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum