Capitolul 20.

419 27 12
                                    


Capitolul 20.

- Bekah ,linisteste-te . Pana am ajuns cu masina acasa la tine ,deja aveam toate ranile vindecate, mi se adreseaza Alex ,insa eu nu il bag in seama. In fata mea vedeam numai rosu. Toti nervii mi se raspandeau prin intreg corpul. Cu a putut Adam sa il loveasca pe Alex,cand el nu a facut nimic. Nu are nici un drept.

- E bine de stiut,Alex . Dar eu sunt nervoasa ca a dat in tine. Nu are nici un drept sa te loveasca ! Strig prin sufragerie nervoasa dupa care ma asez inapoi pe canapeaua bej. Alex imi zambeste usor dupa care isi pune coatele bratelor lui pe genunchi,impreunandu-si degetele. Se apleaca usor in timp ce se uita la mine inca cu acel zambet pe fata. De ce rade ? Tocmai a fost batut de Adam.

- De ce zambesti ca un psihopat? Intreb in timp ce ma uit la el confuza dar si amuzata in acelasi timp. Dar amuzamentul imi piere imediat de pe fata,ramanand doar confuzia si putin din bucurie... cred, cand aud urmatoarele cuvinte ale lui Alex.

- Era gelos ,prostuto ! Spun dupa care revine la statura de acum cateva minute ,lasat pe spate pe fotoliu cu mainile impreunate la piept,acest gest scotandu-i in evidenta muscii. Dar stai... Adam ,gelos ? Aceste doua cuvinte nu merg bine in aceeasi propozitie. Cred ca glumeste...

- Aha si eu pot invia oameni! Serios ,capriciosul ala sa fie gelos ? In legatura cu mine ? Buna gluma ! Plus eu sunt cu Dylan si il iubesc ! Spun rapid dupa care ma ridic de pe canapea repede ,inaintand spre baza scarilor pentru a merge in camera mea ,dar Alex ma opreste.

- Esti sigura ca il iubesti ? intreaba Alex sigur pe el. - Mie mi se pare ca e doar o atractie ... Dar felul in care il privesti pe vampirul ala,Adam...Si felul in care va-ti imbratisat aseara cand am aparut ,mie mi se pare ca aici e defapt contrariul,iti place de el dar nu vrei sa recunosti ,deoarece iti e frica ca el nu simte la fel,spune Alex ,iar pe mine ma lasa fara cuvinte.

- De ce te bagi in viata mea ? Eu il iubesc pe Dylan si cu asta am incheiat subiectul ! Nu ai nici un drept sa imi dai sfaturi despre relatii si dragoste ?.Pe Adam il privesc doar cu ura si dispret ,in nici un caz dragoste ! Te rog sa pleci din casa mea ,in momentul asta ! Strig in fata lui Alex cu lacrimi in ochi . De ce naiba imi dau lacrimile ? Inainte ca ele sa cada ,eu ma intorc inapoi cu fata la scari dupa care le urc usor pana ajung la mine in camera. Dupa ce inchid usa ,raman intepenita ,cazand jos usor pe langa ea ,inca tinandu-ma de manerul usii.

De ce naiba plang ? Nu mai vreau sa plang ! Vreau sa vina cat mai repede Dylan din Europa ! L-as suna dar mi-a spus ca ma contacteaza el cand poate .

Lasand tot ce s-a petrecut azi in spate ,creand inca o amintire urata in adancul sufletului meu,inca o lacrima cursa degeaba , imi sterg rapid darele de urme ude de pe fata ,dupa care ma ridic usor de langa usa,pornind spre pat. Alex nu mai e in casa ,imediat dupa ce am intrat in camera ,nu am mai auzit nici o bataie a inimii.

Doamne,grea a mai fost ziua de azi. Vreau sa visez cu bunica sau cu parintii mei ,vreau sa vorbesc cu ei , nu mai suport singuratatea mai ales ca acum si Annie a murit.Ca vorbim de visat . Ce a fost cu visul meu de ieri noapte? A fost foarte... straniu.

Acum vreau doar sa dorm! Sa uit de tot si sa visez cu bunica,parintii mei si daca ar aparea si Annie ,ar fi si mai bine ! Vreau sa fiu si eu in cartile acelea unde traiesti fericita pana la adanci batraneti,dar cu totii stim ca asta nu se va intampla ,eu sunt sortita tristetii .

Din perspectiva lui Alex

Dupa ce a tipat ca o nebuna la mine , Bekah a urcat in camera ei ,trantind usa dupa ea ,eu fara sa o mai calc pe nervi ,ies imediat din casa,pornind spre casa lui Lauren.

Trebuie sa ajunga si restul varcolacilor si din cate am inteles de la Lauren ,toti sunt incepatori. Dar chias si asa ,nu au nevoie de prea mult antrenament. La un varcolac ,instinctul animalic din interiorul lui face tot. Cand vede o persoana draga in pericol sau aici de fata ,cand o va vedea pe Bekah in pericol ,v-a actiona .

Nopţi însângerate. | Volumul 1 - În căutarea puterii.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum