Capitolul 14.- Stii... in tot timpul asta mi-a placut de tine ,spun eu din gradina cu flori care erau multicolore. Adica nu eram eu,era asa zisa mea sora ,eu eram dupa copac si ascultam,dar nu imi dau seama de ce nu intervin. - Spune ceva, spune ea incepand sa-l mangaie pe Adam,insa el se trage.
- Ce ai vrea sa spun ? Ca si mie imi place de tine ? Scuteste-ma ,spune Adam dupa care chicoteste usor.
- Ce ...,incepe Tianne sa spuna dar Adam o intrerupe.
- Defapt ,daca ai fi macar adevarata Rebekah Collins, poate as avea ceva de spus,ii spune lui Tianne cu arogantie ,dar nu dureaza mult ca aceasta isi si dezchide gura.
- Cum adica nu sunt ... Adam ,nu e Tianne,eu sunt ,Bekah! Spune Tianne apropiindu-se de buzele lui Adam, insa el se retrage. Incepe sa imi placa de el.
* Nu ca pana acuma nu l-ai fi placut... *
O mai taci ,nu l-am placut.
- Nu esti ! Unu la mana ,Bekah nu mi-ar marturisi niciodata ca ma place ,e prea incapatanata si doi la mana ,ea e dupa acel copac si ne spioneaza... spune intorcandu-se la mine ,eu ascunzandu-ma si mai bine dupa copac,dar dintr-o data totul e negru.
Ochii mei fac contact cu o lumina arzatoare in camera. Ce vis ciudat tocmai avusesem. Parca era chestia ca daca dorm langa Adam nu mai am viziuni ,sau visuri, ce or fi... sau poate o fi fost doar un vis facut de subconstientul meu ? Ma uit in jur si ceva imi atrage atentia . Nu eram in camera mea. Ma simteam foarte ciudat. Imi era racoare . Imi ridic mai bine plapuma,dar ochii imi raman atintiti pe corpul meu complet gol. Imediat amintiri de seara trecuta imi inunda capul. M-am culcat cu Adam . Ma intorc timid cu fata la cealalta parte a patului,dar nu era nimeni. Respir usurata dupa care imi apare un mic zambet pe fata mea prea somnoroasa. Ma ridic in fund unde analizez mai bine situatia . Tocmai mi-am pierdut virginitatea cu Adam in timp ce eram impreuna cu Dylan,dar si el s-a culcat cu Michelle. Suntem ,intr-un fel ,chit.
Incetand sa ma mai gandesc la asta ,dau ochii prin camera . Era camera lui Adam. Pe marginea patului erau niste haine. Un tricou negru ,larg si o pereche de boxeri da baieti,care pentru mine erai ca niste pantaloni scurti. Ii imbrac dupa care imi iau si tricoul pe mine. Erau ale lui Adam,are miros de mosc peste tot.
Ies incet din camera si pornesc incet spre parter ,de unde nu prea se auzeau voci,doar niste susoteli ale lui Katherine si Annie. Cobor incet incercand sa ma fac neauzita dar dau gres ,Annie si Katherine se intorc imediat la mine , uitandu-se ciudat la hainele de pe mine.
- Stii... puteam sa jur ca esti Adam,mirosi ca el,dar asta ar fi prea ciudat ,tocmai ce a plecat, spune Katherine in timp ce sorbea din paharul incolor cu bautura ,de la care de aici ii simteam mirosul.
Eu nu raspund nimic,insa in schimb ma uit in jur ,totul era curat,au facut curat asa de repede ?
- Se intampla ceva intre voi ? intreaba. Annie dupa care facuse acelasi lucru ca si Katherine,sorbea din acea bautura.
- Ce ? Nu ! Cred ca glumesti. Eu si Adam ,pff , niciodata! spun repede dupa care dau sa plec dar sunt intrerupta de Annie.
-Minti! Te cunosc de saptesprezece ani,stiu cand minti si cand nu, spune perspicace facandu-ma pe mine doar sa ma intorc cu fata la ele. Aveam o fata de spart baloane . S-a terminat. Degeaba ,pe Annie nu o pot minti...
- Katherine,o sti pe una Michelle? E iubita lui Dylan ,adica fosta ? intreb venind langa ele, facand-o pe Katherine doar sa faca ochii mari. Uh ,ce bine ca am schimbat subiectu cumva...
- Michelle Bennett ? Tarfa aia e in oras ? Cand s-a intors din Spania ? intreaba de parca eu as sti...
- Da,ieri s-a intalnit cu Dylan si ca " Bine ai venit " Dylan si-a si tras-o cu ea,spun lasandu-le pe amandoua cu gura cascata.
CITEȘTI
Nopţi însângerate. | Volumul 1 - În căutarea puterii.
VampirSe spune că există viaţă după moarte, că există două dimensiuni numite Rai şi Iad în care îţi vei petrece eternitatea. Se ştie că Iadul este un loc pentru oamenii răi, iar Raiul pentru oamenii buni. Dar ce se întâmplă când o simplă fiinţă de pe pămă...