Capitolul 22.

445 29 15
                                    


                      Capitolul 22.

    Simteam miros de mosc peste tot. Pe pielea mea,in gura mea ,in jurul meu si nu in ultimul rand in parul meu. Sa nu mai spun cat de bine am dormit. In sfarsit am avut parte si eu de o noapte in care ma pot odihni ,o noapte in care nu visez cu Adam. O noapte in care tot ce a existat in mintea mea a fost doar un negru obscur. Nici un omor,nici un te iubesc , nici o tepusa ,nici o vraja. Un simplu negru, un negru care pe majoritatea lumii nu i-ar linistii,insa pe mine da. De mult imi doream sa nu mai am un vis asemenea celor care le am in marea parte a noptilor.

    Imi dezmortesc corpul intinzandu-mi membrele superioare si inferioare, dupa care ma intorc pe o parte,corpul meu dand de un corp mult mai masiv decat al meu. Pieptul meu este lipit de pieptul sau facandu-ma pe mine doar sa incerc sa ma indepartez de acel corp rece care emana numai fiori pe intreaga mea coloana ,insa sunt imobilizata atunci cand acel cineva imi pune mana pe talia mea ,apoi pe spatele meu la final tragandu-ma mai aproape de el. Sânii mei sunt acum lipiti de abdomenul lui care urca si cobora incet. Mana lui dreapta ma lipeste si mai mult de el si atunci ma lovise in cap intamplarea de seara trecuta. O facusem ! Din nou !

  Cat de proasta pot sa fiu sa o fac din nou ? De ce mereu ii pic in plasa ? La naiba !

   Capul meu mi se ridica timid in sus sa vad daca Adam e treaz ,dar cand ochii mei sunt pe chipul sau fara cusur imi dau seama ca inca doarme,el avand ochii inchisi. Ma misc incet sub mana lui cu ideea de a pleca dar parca simtindu-mi privirea pe chipul sau ,isi deschide lenes ochii, irisii lui albastrii fiind acum pe mine . Obrajii mei incep sa prinda culoare incet atunci cand realizez ca sunt total goala si lipita de Adam. Imi las incet capul in jos si incerc sa ma dezlipesc de corpul lui,dar raman pe loc. Nu ma pot misca ,mama lui parca e lipita de spatele meu.

   Nu a plecat. In celelalte trei nopti cand am dormit cu el,dimineata el nu mai era in pat langa mine. Doamne si ce bine se simtea! Nu a mai plecat,a stat langa mine. Imi ridic incet capul pentru al mai privi inca o data pe Adam in ochii sa ma asigur ca nu e un simplu vis,dar ochii mei raman pe ceasul de pe peretele din fata mea . Ceasul arata ca era 10 a.m ,ceea ce inseamna ca am intarziat la munca . Nu realizez ce tocmai am gandit pana cand vocee mea interioara imi spune sa ma scol naibii o data din pat.

    - O Doamne ! Spun in timp ce ma ridic din pat cu materialul alb im jurul meu. Ma intorc cu spatele la Adam in timp ce imi adun hainele de pe jos. Sutien ,tricou,pantaloni,sosete,am tot ,desigur in afara de...

   - Cauti cumva astia ? ii aud glasul lui Adam usor ragusit din cauza somnului. Ma intorc cu fata la el si regret imediat asta. In fata mea era Adam gol din cap pana in picioare. Sangele urca din nou in obrajii mei,iar picioarele mele se intorc imediat pe calcaie . Eram cu spatele la el ,dar il sinteam cum se apropie. Adam era gol in spatele meu si cu boxerii mei in mana. Strang mai tare nodul facut desupra sanilor mei in caz ca lui Adam ii vine vreo idee.

   - Chiar nu te inteleg ! i se aude glasul vampirului egoist cu care m-am culcat seara trecuta. - Nu e prima oara cand ma vezi dezbracat,de ce te rusinezi ? glasul sau rasuna in urechea mea ,in urmatorul moment simtindu-i mainile pe talia mea. Eu inghet total. Si la propriu dar si la figurat. Ma lipeste si mai bine de el, facandu-ma pe mine doar sa scot un geamat care il face pe el sa isi lipeasca gura de gatul meu. Ma saruta pasional pe gat ,apoi pe maxilar ,la sfarsit ajungand pe lobul urechii mele.

    - Te poti intoarce ,sunt imbracat! spune incet in urechea mea,propozitia lui sfarsind cu un chicot. Mainile lui imi parasesc talia ,dar nu si mintea. Inca il pot simti in spatele meu , dar refuz sa ma intorc. Cand il simt ca se indeparteaza de mine ,imi fac curaj sa imi intorc capul incet ,el avand intr-adevar o pereche de boxeri pe el. Cand ma intorc cu totul la el,ochii imi raman atintiti pe pat ,boxerii mei fiind acolo. Fara sa ma mai gandesc de doua ori ,imi intind mana repede dupa boxerii mei, dar mana mea este imediat capturata de o alta mana ,care desigur apartinea lui Adam. Ma smuceste brutal intorcandu-ma cu fata la el , mainile noastre fiind intre piepturile noastre,iar ochii nostri fiind intersectati. Incerc sa imi scot mainile din mainile sale ,dar fara succes.

Nopţi însângerate. | Volumul 1 - În căutarea puterii.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum