Capitolul 10.

838 58 3
                                    

Capitolul 10.

- Ultimele cuvinte ? Intreaba sarcastic blondul din fata mea in timp ce Adam se intoarce cu capul incet la mine.

- Imi pare rau , Bekah ! Asta e cel mai oribil cadou posibil care ti-l poate da cineva de ziua ta . Stiu , a fost ieri , dar azi vroiam sa iti fac cadoul perfect , sa avem o seara perfecta. Te iubesc ! Spune Adam in timp ce vedeam ca ii curge o lacrima pe obrazul lui perfect . Prima oara cand il vad ca plange . Prima oara cand vad un vampir ca plange. Ma zbat sa ies din stransoarea individului care ma ţinea pe mine si pe Katherine de maini ,dar nu dadea roade. .

- Bekah , nu veni aici , stai exact unde esti ! Tipa Adam la mine .

- Nu te las acolo , te iubesc prea mult , tip cu lacrimi in ochi la Adam in timp ce ma zbat din nou sa ies din stransoarea , dar tot nimic. Glasul blondului ma trezeste la realitate.

- Ce dragut! Cred ca-l voi cruta ... Sau nu, spune incet blondul dupa care fara sa se mai gandeasca , baga tepusa de lemn in Adam. La vederea chipului lui Adam cum impietreste , eu doar raman cu gura deschisa , nemaiavand cuvinte, doar lacrimile imi dezvaluia starea de spirit si disperarea.

- Nu ! Tip eu dupa care totul se face negru.

Ma ridic in miezul noptii in fund cu lacrimi un ochi . In camera intunecata , doar suspinele mele se auzeau, acompaniate de niste suspine straine. Ma intorc repede cu capul spre coltul de unde se uuzeau. In negrul obscur se afla o silueta cu parul saten pana peste umeri. Statea cu mainile in sân , dar nu ii puteam vedea fata , pana la un moment dat cand se intoarce cu totul la mine , venind spre patul meu. Eram eu , adica Melissa , adica Tianne . O sa-mi ia ceva timp sa ma obisnuiesc . Eu ma trag tot mai departe de ea, dar ea se aseaza langa mine pe pat , stergandu-mi lacrimile.

- De ce plange surioara mea favorita ? Zice Tianne in timp ce se uita atent la mine . - Adam e de vina , nu ? Ma voi ocupa eu de el , stai linistita ! Spune aplicand un zambet fals . Clar era fals , malefic.

- Lasa-l in pace ! Spun nervoasa printre dinti , dar ea printr-o fractiune de secunda ma prinde de gat si ma arunca din pat , eu izbindu-ma puternic de perete.

Eu raman acolo nemaiavand nici o putere de a ma ridica , insa Tianne vine la mine in timp ce ma prinde cu mana dreapta de gat si cu cea stanga de cap. Simt o durere ingrozitoare de cap, insa ma lasa atunci cand Tianne ia mana de pe capul meu. Scoate din buzunar o lama cu care ma taie la mana , facandu-ma pe mine doar sa tip , dar ea imi pune imediat mana la gura.

- Shh , surioara ! Totul va fi bine , chiar daca nu te mai vindeci! Imi va fi mult mai usor sa te omor ! Spune ridicandu- se de langa mine.

- Sa ma... Spun balbaindu-ma , strangandu-mi cu maneca bluzei mana , incercand sa opresc sangerarea.

- Da , sa te omor ,.spune dupa care pleaca pe fereastra in fuga . De ce trebuia sa raman eu singura acasa ? Acum o ciudata vrea sa ma omoare , care e sora mea , apropo. Genius ! Plus , avea dreptate , nu ma mai vindecam ,.ce mi-a facut ? Ma ridic incet de jos , ma duc spre pat si ma uit la ceas. Era ora doua noaptea. Cum ma voi mai culca eu.? Ma duc spre baie pentru a ma bandaja , dar nu am foarta, imi cursese prea mult.sange. Merg cat de repede pot pana la baie unde ma spal pe maini dupa care imi badajez usor rana . Cand ridic capul sus pentru a ma uita in oglinda , in spatele meu aparu Dylan , ma speriase rau .

- Dylan... M-ai speriat! Spun dupa care ma intorc la el incercand sa ascund bandajul.

- Scuze ! Spune zambind timid . - Ce ai patit la mana ? Intreaba luandu-mi mana in palma lui mare .

- Ce cauti aici ? La ora asta ? Intreaba luandu-mi mana din palma lui .

- Adam a spus ca i-a spus nu stiu ce babă ca esti in pericol si m-a trimis pe mine sa verific, stie ca nu vrea sa-l vezi. Acum tu , ce ai patit ? Tu nu ar trebui sa te vindeci ? Imi ţine morala Dylan , e asa un dulce , chiar si cand ma cearta.

Nopţi însângerate. | Volumul 1 - În căutarea puterii.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum