Capitolul 9.

941 56 20
                                    

                                                                                                Capitolul 9.

    - Bekah ! Aud un strigat de fata care imi patrunde in vis .

    - Mai lasa-ma un minut ! Spun in timp ce dau cu mana prin aer lovind pe cineva cu ea.

- Vei intarzia la munca , treaba ta ! spune Annie de langa mine. La auzul cuvantului munca , am sarit ca arsa din pat.

- Mersi ca m-ai trezit , ii spun sincer lui Annie in timp ce fug spre baie

- Cu placere , o aud pe vampirita blonda cum spune in timp ce chicoteste usor, eu fiind in baie deja. Ma bag la dus care in zece minute e gata. Sunt in intarziere rau. Ma duc in camera mea unde ma imbrac in niste pantaloni scurti crem si maieu alb . Parul il aveam prins intr-un coc dezordonat , in picioare niste converse si putin rimel. Dau sa ma intorc sa merg in bucatarie , cu speranta sa o gasesc pe Annie , ne mai auzind-o prin casa , dar ma opresc fiind oprita de un piept care statea in fata mea. Un corp rece , masiv care mirosea a menta.

- Ce cauti aici ? Il intreb eu pe Dylan in timp ce zambesc ca o proasta. Nu stiu ce e cu mine. Ieri l-am sarutat pe Adam, azi imi vine sa sar pe Dylan . Pe cine iubesc cu adevarat ? Urasc sa fiu blocata intre doua iubiri . Adam e arogant cu mine si nesimtit mai mereu , dar uneori e dulce si stie cum sa se comporte. Dylan... Dylan e un dragut , e adorabil si frumos. Nu pot spune care e mai frumos fiindca nu pot alege , dar daca ar fi obligatoriu , cred ca l-as alege pe Adam . De ce ? Nu stiu , asta simt. Defapt chiar nu stiu ce simt in momentul de fata , stiu doar ca l-as alege pe Adam mereu , chiar daca el nu m-ar alege niciodata. Trebuie sa schimb asta . Trebuie sa il aleg pe Dylan , el e mai bun pentru mine.

- Am venit sa te vad , nu am voie ? Spune Dylan , intrerupandu-mi gandurile ciudate.

- Ba da , spun in timp ce ma dadusem un pas in spate pentru al vedea mai bine. El doar zambeste in timp ce ma masoara din cap pana in picioare. Eu ma uitam atent la buzele lui carnoase , rozali, numai bune se sarutat. Oh , Dumnezeule , ce se intampla cu mine si cu pofta asta de a sari pe unul si pe altul.

- A , era sa uit , a spus Annie ca se grabeste la Katherine si ca te asteapta acolo, spune Dylan dupa care inainteaza cu un pas in faţă ajungand ca la inceput.

- Imi dai voie sa o sarut pe cea mai frumoasa fata din lume ca de Bună Dimineaţa ? Intreaba Dylan in timp ce ma prinde de fata cu ajutorul palmelor lui .

- Ia vezi , poti ? Zambesc in timp ce ma apropi usor de el. El doar zambeste si omi cuprinde buzele intr-un sarut dragastos unde ne miscam in armonie cu muzica " Often " de The Weeknd care imi era ca ringtone la telefon , imi suna telefonul . Perfect! Alt moment de a ma intrerupe nu era . Ma retrag din sarut dupa care imi i-au telefonul din buzunar.

- Scuze ! spun zambind cu jumatate de gura dupa care raspund la telefon , era Katherine. Nu am mai vorbit demult cu ea , de vreo doua zile , vroiam sa-i aud vocea . O fi ea ce o fi , dar am legat o prietenie intre mine si Katherine, tineam la ea si se pare ca incepea sa-mi si fie dor.

- Hei , poti veni pe aici ? Se intampla ceva cu Brian, Justin si Adam . Poate ne poti ajuta .

- Hei... Acum eu am tura la cafenea, dar ce au patit ? Cu ce as putea ajuta eu ? Intreb , deja facandu-mi griji ca Adam are ceva.

- Nu stiu , bunica ta a fost vrajitoare , poate afli ce au . Nu am vazut asa ceva niciodata in toti anii in care am trait eu , e ceva ciudat , spune Katherine simtindu-se frica in glasul ei.

- Nu stiu ... Pot veni acum sa vad , iar dupa merg la lucru, e bine ? Intreb dupa care ma intorc spre Dylan, dar el nu mai era , insa il auzisem in telefon , se parr ca era acasa la Katherine.

Nopţi însângerate. | Volumul 1 - În căutarea puterii.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum