Capitolul 19

422 32 8
                                    

   " Yeah I fell for you.
    Baby look what you've done to me.
    Baby look what you've done now.
    Baby I'll never leave you if you keep.             holding me this way.
    Baby look what you've done to me.
    Baby you got me tied down.
    Baby I'll never leave if you keep holding me this way." - One Direction.

  Play la muzica de la media. Daca o terminati ,replay. :)

                      Capitolul 19.

   Era prima oara in viata mea cand vedeam un varcolac. Pana acum un minut nici nu credeam ca poate sa existe asa ceva. Ce cauta un varcolac aici in Alexandria. A ,stai. E ceva normal pentru acest oras.

   Varcolacul se uita incontinuu la mine,parca asteptand sa spun ceva. Vazand ca nu am de gand sa imi deschid gura ,el mi-o ia inainte si imi raspunde la intrebarea care ma bantuie de cand l-am vazut.

     Ce cauta un varcolac aici ? Si de ce a venit tocmai la mine?

  - Da ,sunt un varcolac. M-a chemat Lauren ,pe mine si pe inca zece prieteni. Ei vor sosi aici maine,spune dupa care imi da un zambet de parca ar fi rezolvat ceva ,dar eu tot confuza eram.

   - De ce te-a chemat Lauren aici? intreb inca din bratele lui Adam.

   - Pentru protectia ta si pentru un eventual razboi,cred eu,spune calm dar pe mine se ridica tot parul cand aud cuvantul razboi. Mainile mele ii parasesc corpul lui Adam ,iar eu ma indepartez usor de el. Nu mai vreau ca alti oameni sau vampiri sa moara din cauza mea. Nu vreau un razboi,nu vreau atata protectie. Imi vreau viata mea de eleva si de om inapoi.

  - Nu va fi nici un razboi,spun scurt si fara sa mai stau pe ganduri ma fac nevazuta in intuneric. Fuga mea supraomeneasca chiar era de ajutor cateodata. Sute de blocuri si de case treceau pe langa mine in timp ce eu alergam de zor pe un drum laturalnic.

   Doar gandul la un posibil razboi ma face sa dispar de pe fata pamantului. Nu vreau asa ceva ,mai ales cand stiu ca este cauzat de mine ,intr-un fel.

   Ma opresc instantaneu cand in fata mea se iveste casa mult prea iubita de mine. Daca nu ar fi renovata si daca nu ar avea atatea flori in fata casei ,ai crede ca e parasita la cat de liniste este aici.

   Intru incet in casa ,lasandu-mi tenesii la intrare unde se aflau si restul pantofilor mei. Am avut o zi grea. Si ce mai zi... Dupa ca abia am trecut peste moartea prietenei mele ,acum mai apare si un varcolac care spune ca e de partea mea si mai sunt inca zece varcolaci in drum spre noi . Doamne ,am cea mai ciudata viata.

    Imi croiesc drum spre baie unde deschid usor usa ,pozitionandu-ma in fata oglinzii. Ma uitat pur si simplu la mine. Nu mai eram eu. Parul saten putin crescut peste umeri acum era de un brunet care batea putin spre negru. Ochii imi erau inca albastrii,dar pielea imi era fara cusur. Nu avea nici un pic de imperfectiune. Batea usor spre o tenta mai deschisa ,mai alba ,dar fara cusur. Buzele imi erau mai carnoase ca niciodata , iar ochii chiar daca erau de culoarea aceluiasi albastru, imi straluceau mult mai tare si parca erau mai frumosi ca niciodata. Cea din fata mea nu mai era Rebekah Collins de acum ceva timp. M-au schimbat. O singura picatura din sangele de vampir m-a schimbat.

    Cu greu ma dezlipesc de oglinda si ma indrept spre cabina de dus. Imi dau usor toate hainele jos de pe mine apoi fara nici un pic de ezitare ,ma bag sub stropii fierbinti de apa care imi relaxeaza toti muschii ,acum goi.

    Totul pare asa de ireal. Cine ar fi crezut ca eu , Rebekah Collins voi ajunge sa fiu inconjurata de vampiri ,vrajitoare si varcolaci. Ciudat ca toate incep cu litera V . Ceea ce este mai ireal ,este ca eu simt o atractie pentru doi vampiri. Dar nu e la fel. Una e ca si cum pentru ea traiesti ,e ca un focar care iti creeaza foc incontinuu,chiar daca tu nu ii prea dai importanta ,cand cealalta atractie e ca un foc de tabara care trebuie sa tot pui lemne pe foc ,ca acea atractie sa nu se stinga. Asta e diferenta. Una arde neincetat fara sa fac vreun efort,doar din priviri aceasta ma arde pe dinauntru,pe cand cealalta atractie nu arde asa de tare. Trebuie eu sa tot fac diferite actiuni ca aceasta sa ramana intacta. Si ma tem ca acea atractie in care eu nu fac nimic,care arde incontinuu,va castiga chiar daca eu nu vreau asta.

Nopţi însângerate. | Volumul 1 - În căutarea puterii.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum