Capitolul 8.
Inainte de-a incepe, play la muzica.
LECTURA PLACUTA.
-Vinul asta e bestial ! Exclam eu inainte de a lua inca o gura din vinul rosu care statea in paharul meu incolor si mare.
- Ma bucur ca-ti place , se bucura Dylan facandu-ma pe mine doar sa-mi las capul in jos in timp ce incep sa zambesc tampeste
Imi ridic incet capul , dar in fata mea nu mai era Dylan , era Adam. Eu raman uimita fara sa scot vreun sunet.
- Ce s-a intamplat , surprinsa sa ma vezi ? Eu nu prea ... Insa e mai bine aici decat langa Hanna , imi face capul calendar. E mult mai buna prezenta ta , spune Adam ridicandu-se de pe scaun. Cu ocazia asta observasem ca suntem singuri in restaurant , doar eu , Adam si muzica linistitoare care se auzea in surdina . - Tot nu ai de gand sa vorbesti ? Uite , stai linistita, nu e un vis de al tau , sunt real si crede-ma nu am nici o idee cum am ajuns aici , acum doua minute eram in camera cu Hanna , deci poti vorbi, termina Adam de spus , la sfarsit adaugand un zambet , mai mult un ras , pufneste. Uitandu-ma la el , incep sa ii dau dreptate. Era imbracat intr-o pereche de blugi negri cu un tricou alb , prin care i se vedea perfect abdomenul perfect lucrat.
- Nu avem ce vorbi . Unde e Dylan ? Intreb cand ma trezesc din vraja incercand sa ii evit privirea.
- Dylan , Dylan si iar Dylan . M-am saturat de el. Nu ma intelege gresit, imi e prieten de mult timp , chiar foarte mult timp , dar de la o vreme ma calca pe nervi. Cred ca l-a schimbat Europa, termina Adam de spus inainte ca eu sa ma ridic de pe scaun , am chef sa ma joc putin . Dupa ce ma ridicasem de pe scaun , imi controlasem pulsul, vroiam sa fie cat mai normal pentru ce va urma. M-am calmat si m-am dus incet spre Adam.
- Esti sigur ca de asta te claca pe nervi si nu ca esti tu gelos pe el ? Spun dar nu apuc sa ma apropi periculos de mult de el ca el ma si imobilizeaza la perete cu mainile deasupra capului.
- Eu nu sunt gelos ! Maraie Adam in timp ce se apropie incet de mine , mult mai aproape . O nu ! Pulsul incepe sa creasca , sper sa nu observe.
- Doare adevarul , ha ? Imagineaza-ti doar cum stau la el in poala exact cum sta Hanna la tine in poala. Imagineaza-ti cum ma sarut cu el , cum ma atinge , cum... nu apuc sa termin ca Adam ma si intrerupe .
- Bekah ! Spune Adam , in glasul lui enervarea si furia facandu-si loc.
- Asa ma cheama ! Ii raspund repede cu aceasi moneda cu care imi raspundea el. Fac pe aroganta , e distractiv sa am eu puterea.
- Nu fa pe desteapta , ma calci pe nervi si eu cand sunt nervos... nu apuca sa isi spuna toata amenintarea ca de data asta eu il intrerup.
- Cand esti nervos ce ? Ma vei seca de sange ? Ma vei bate ? N-ai de cat , spun calma, de parca m-as mai fi luat cu un vampir in gura inainte. Rochia mea neagra de seara incepea sa se stranga pe mine, inima nu se mai oprea. De unde atat curaj pe mine. Cand ma voi mai vrea sa ma cert cu el , trebuie sa beau.
- Doar ... inceteaza! Spune Adam calm lasandu-mi mainile libere , ele cazand imediat pe langa corp.
- Cum vrea Majestatea Sa , il iau in deradere mergand incet spre masa noastra .
- Nu sunt rege ... fredoneaza vampirul in urma mea.
- A spus cineva ca esti rege ? intreb amuzata in timp ce ma asez usor pe scaun. - Daca te referi la regele arogantilor si nesimtitilor , da , tu esti ! Exclam eu sfarsind cu un zambet copilaros pe fata , facandu-l si pe el sa zambeasca.
CITEȘTI
Nopţi însângerate. | Volumul 1 - În căutarea puterii.
VampiriSe spune că există viaţă după moarte, că există două dimensiuni numite Rai şi Iad în care îţi vei petrece eternitatea. Se ştie că Iadul este un loc pentru oamenii răi, iar Raiul pentru oamenii buni. Dar ce se întâmplă când o simplă fiinţă de pe pămă...