1. Başlangıç

4.1K 171 17
                                    

'Anne sence bu kitaba bu kapak oldu mu? Çok kararsız kaldım...'

'Olur annem olur, çok yakışmış. Şimdi babanla benim sana söylememiz gereken birşey var.'

'Kötü birşey değildir umarım. ' Odamdan salona doğru yürümeye başladım. Babam, gözlükleri gömleğinin üstünde tutturulmuş, önündeki küçük masada kahvesi, sakince gazetesini okuyordu.
Benim geldiğimi görünce annemi de yanına çağırdı. Ve ciddi bir şekilde bana bakmaya başladılar.

'Ne oldu?' Sessizlik....
Bir anda babam cebinden bir broşür çıkardı ve annem ile 'Sürpriz!' diye bağırdılar.
Hemen yanlarına gittim, broşüre baktım. Kağıtta nefes kesici bir orman resmi yanında da tahtadan yapılmış küçük kulübe gibi evlerin resmi vardı.

'Yoksa... biz tatile mi gidiyoruz?!' Diye bağırdım. Annem ve babam gülmeye başladı. 'Evet,kızım. Bence biz ailecek bir tatili hakettik. Hepimiz çok çalışıyoruz. Sen kitaplarınla, annen ve ben ise çocuklarla. Rahatlama vaktinin geldiğini düşündük.' diyen babama sevgiyle baktım.

' Çok iyi düşünmüşsünüz babacığım. Bir tatile çok ihtiyacım vardı. Yeni kitabımı yazmak istiyordum fakat aklıma tek bir fikir bile gelmiyordu... çok teşekkür ederim. Eeee ne zaman gidiyoruzzz?'

'Annen ile alışverişe gitmek isterseniz diye tatili iki gün sonraya ayarladım. Biz annen ile bir aylık izin aldık o nedenle bir ay kalmayı düşünüyoruz. Ne dersin?'
'Bu çok iyi olur. Anne istersen bu akşamüstü dükkanları gezelim, yarın da bavulları hazırlarız.'
'Tamam canım, benim şimdi işlerim var akşamüstü dışarı çıkarız.'

Bunu duyar duymaz odama fırladım. Çok heyecanlıyım. 21 yıllık hayatımda hiç şehir dışı tatile gitmemiştim. İçimden bir ses bu tatilin hayatımı değiştireceğini söylüyordu.
Kitabım için kapak fotoğrafı seçmeye devam ettim. Sanırım bunu tam tamına 3 saat boyunca yapmışım ki annem kapıyı tıklatıp, bizim şimdi Avm ye gidebileceğimizi söylemişti.

Eve döndüğümüzde yorgunluktan ölüyorduk. Ama aldıklarımıza değmişti. 
Gideceğimiz yer soğuk olacağı için yepyeni bir kaban, içi pamuklu taytlar ve kazaklar aldım. Ben ayriyeten çok üşüyen bir insan olduğum için de atkı, bere, eldiven gibi şeyler de aldım.

Ertesi gün bavulumu hazırlayıp yattım.
Gün geldi çattı, sabah kalkıp kalın kazağımı ve taytımı giydim. Uzun siyah saçlarımı at kuyruğu yapıp beremi kafama taktım.

Odadan bavuluna çıktığımda annelerinden hazır olduğunu yolda yemek için 3 tane sandviç yaptıklarını gördüm.

Arabaya bindik ve en sevdiğin şarkıyı açtım. Artık beni yeni bir şehir, yeni bir heyecan, yeni bir macera bekliyordu. Bunu hissedebiliyordum...
_________________________________________
Yorum yapmayı unutmayınn!

Sevgili KurdumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin