2. rész

1.2K 18 0
                                    


Lementem ismét a titkársagra. Már biztos elegük van belőlem.

- Elnézést, de egy fiú lakótársat kaptam. Ez hogy lehetseges?

- Sajnálom hölgyem, de a fiú kollégium betelt. Amint üresedés lesz, áttesszük az urat a fiú kollégiumba. De az egyetemen semmilyen szabályzat nem tiltja a fiú-lány lakótársi viszonyt.

Tehát nem félreértés...

- Értem, köszönöm.

Visszamentem a szobámba és közöltem velük a "hírt".

- Fuuu tesó, nem akarsz velem cserélni?? - vihogott az egyik beképzelt miközben engem pásztázott. Helyesbítek. A hátsó felem pásztázta.

Nem mondtam rá semmit csak megforgattam a szemem. Felkaptam a kanapé mellől a bőröndöm és bementem az egyik szobába.

Másnap

Reggel 6kor szólt az ébresztő. Az első órám torna gyakorlat volt. Gyorsan bemnetem a fürdőbe, letusoltam, felöltöztem, kisminkeltem magam és megcsináltam a hajam. Közben hallottam, hogy már a lakótarsam is felkelt, akinek még csak a nevet sem tudom.

Hirtelen berontott a fürdőbe.

- Mégis mit képzelsz? Nem tudsz kopogni? - förmedtem rá

- Bent vagy már vagy egy óraja. Menj ki. Le kell tusoljak még az óra előtt.

- Még nem végeztem. 10 perc.

- Minek ennyi smink? Vágod ugye, hogy egy sport egyetemen vagy? - nézett rám gúnyosan.

- És te vágod, hogy senki sem kérdezett? - vágtam neki vissza.

Közelebb lépett hozzám és felkapott a vállára.

- Hé mi a francot művelsz?? Azonnal tegyél le!!!!!

Ledobott a kanapéra, majd bement a fürdőbe és magára csukta az ajtót.

Amint megérkeztem a tornacsarnokba Amber messziről integetett, hogy menjek oda hozzá.

- Na milyen volt az első éjszakád? - kérdezte izgatottan.

- Hát nem tudom... képzeld, egy fiú lakótársan van... - feleltem neki unott fejet vágva

- És te ezen meglepődsz? Nagyon sokaknak van fiú lakótársa. A fiú koli tele van, mivel ez egy sport egyetem és több a fiú jelentkező...

- De az enyém egy tapló...

- Ki az? - amint ezt megkérdezte belépett a csarnokba.

- Ő - mutattan rá.

- Áhh, szóval kifogtad a nagy szívtipró Lucast.

Egyre jobb...

Közben megérkezett a tanár is, aki kiosztotta a feladatokat.

- Az elkövetkezendő órákon páros munkák lesznek. - jelentette ki Ms.Torres.

- Mindenki a saját szobatársával lesz párban, hogy ne legyenek kellemetlen szituációk.

Fantasztikus...

- Az mai óran labdajátékok lesznek. Mindenki menjen a párjához és hozzatok ki labdakat a szertátból.

Odamentem ezek szerint Lucashoz, aki bement egy labdáert.

Az első feladat kosárra való szervalás volt. Párat dobtam kosárba, de egyik sem ment be.

- Úgy látom ez nem az erősseged szépség. - tette hozzá az egyik elhibázott dobásom után. Megforgattam a szemem.

A következő feladat a zsákolás volt. Már csak pont ez a feladat hianyzott ahhoz, hogy a teljes egyetem meggyőződjön róla, hogy semmiben sem vagyok jó. 160 cm vagyok, ezt mégis, hogy kéne megcsináljam?

- Először a fiúk kezdik, majd pedig a lányok. - tette hozzá Ms.Torres.

Az egyik lány, aki meg nálam is alacsonyabb volt égnek emelte a kezét.

- Tanárnő és aki ennyire alacsony, az hogyan zsákoljon? - kérdezte a lány

- Majd annak a társa segít.

Ezt mégis hogy gondolta?

Rajtunk volt a sor. Elindultam a palánk felé és felugrottam, hogy bezsákoljam a labdát. Éreztem, hogy nem fogom elérni a palánkot de hirtelen valaki megragadta a derekam és a magasba emelt.

- Bravó, ez ám a csapatmunka - felelte Ms.Torres

- Ez szép volt szépseg.

- Köszönöm. - céloztam neki arra, hogy kisegített

A nap további része nyugalomban telt el. Estére meg voltunk hívva egy egyetemi bulira, ami Amber elmondása szerint a legjobbak szoktak lenni, ezért izgatottan vártam.

A vágy uralmaWhere stories live. Discover now