Az utolsó órám elmaradt mert a tanárnő lebetegedett. Megbeszéltük Amberrel és Lucassal, hogy beülünk a könyvtárba kicsit tanulni.
Milyen meglepő, hogy a könyvtári felügyelő tanár pont Kentin volt. Leültünk egy távolabbi asztalhoz és magunk elé vettük a tanulni valót.
Tanulás közben pár pillanást vetettem azért Kentinre. Nem tudom mi van velem. Annyira vonzó. De ő mégis csak a tanárom. Engem is és őt is kirúghatják ez miatt. Nem lehet Lisa térj észhez.
Újra belemerültem a tanulásba. Pár perc múlva ismét óvatosan rápillantottam, amikor azt vettem észre, hogy Kentin felém tart.
- Őőő elmegyek hozok egy könyvet, mert ebben nincs jól benne a boka ficam kezelése. - felpattantam az asztaltól és bementem a sorok közé. Egyszer csak megjelent Kentin.
- Micsoda titokzatosság - szólalt meg
- Mit szeretne? - kérdeztem tőle, mint diák a tanárától
- Téged - válaszolt, majd közelebb hajolt hozzám
Annyira kegyetlen, hogy ezt műveli. Nem tudom irányítani a vágyaimat és nem megy a tiltakozás. Csak álltunk egymással szemben. Az ajkai kb. 2 centire lehettek az enyémektől.
Pár percig néztünk egymás szemébe majd elhúzódott és a fejem mellől levett egy könyvet.
- Áh, hát ezt kerestem. Köszönöm, hogy segítettél megtalálni. - kacsintott egyet
Megvártam amíg elmegy, majd visszamentem a többiekhez.
- Hát a könyv hol van? - kérdezte Lucas
- Ja hát, öö... nem találtam - hirtelen azt sem tudtam mit válaszoljak
- Nagyon piros az arcod, jól vagy? - súgta a fülembe Amber
- Csak nagyon melegem van. Kimegyek egy kicsit. - felálltam és elindultam kifele
Kimentem a campus udvarára és leültem egy padra.
- Minden rendben? - kérdezte egy idegen hang
- Igen, persze - feleltem a váratlan kérdésre
- Vanessa vagyok. - mondta
- Én Lisa. - nem vagyok túl beszédes, máshol jár az eszem.
- Na jó, hagylak is magad elé bámulni. - kuncogot egyet és elment
Nem lenne szabad a tanár úrral kavarnom. Nem tehetem. Mit fognak gondolni a barátaim?? Na a bátyámról meg ne is beszéljünk inkább... Lehetetlen hogy valaki ilyen hatással legyen rám. Egyszerűen lehetetlen.
Meg amúgyis ezek nem érzelmek, ezek csak fellángolások. Felül kell kerekednem rajtuk. Csak egy gond van... oké hogy most ezt mondom, de ha meglátom teljesen elveszi az eszem és nem tudok uralkodni magamon.
- Hahó, Lisa. - szólítgatott Ms. Torres
- Mi az szellemet látott? Kezdeném az órat. Nyomás, öltözzön át. - utasította
A mindenit, így elment az idő??
Gyorsan befutottam és átvettem a ruhám egy sportosra. Visszamentem órára és a többiek már a 10 körüket futották a focipálya körül.
Én is beálltam hozzájuk és elkezdtem futni. Egyszer csak Kentin jelent meg és Ms. Torressal kezdett beszélgetni. Pár perc múlva egy síp szóval állította le a futásunkat.
- Antonio, Lisa, Vanessa és Robert! Gyertek ide kérlek, a többiek folytassák a futást. - adta ki a parancsot Ms. Torres
- A könyvtárból eltűnt és könyv. Az elmúlt egy órában ti tartózkodtatok ott. Kérlek segítsetek Kentin tanár úrnak előkeríteni a könyveket. - mondta Ms. Torres, mire Kentin csak bólintott egyet.
Ms. Torres a pálya szélére sétált és mi négyen pedig Kentinnel maradtunk.
- Azt gondolja a tanár úr, hogy mi vittük el a könyvet? - vonta kérdőre Vanessa Kentint
- Egy percig sem gondolom így. Önök csak segíthetnek megtalálni mivel a könyvtárban voltak - felelte Kentin
- Rendben, de hogyan tudnánk segíteni? - kérdeztem
- Át kellene nézni az összes könyvtári könyvet. Hátha csak valaki összekeverte őket. - mondta Kentin
- Ugye csak viccel? - kérdzte Antonio aki már most elfáradt a feladattól
- Nem. Mivel egyedül Lisa volt a kis könyvtárba, ő ott fogja a feladatot elvégezni, a többiek a nagy könyvtárba. Sok sikert. - adta ki a feladatot Kentin
Kissé bűzlött nekem ez a könyv eltűnéses sztori, mivel én be sem tettem még a lábam a kis könyvtárba, de Kentin kérésére odamentem.
YOU ARE READING
A vágy uralma
Romance" - Ezek csak vágyak, nem érzések. - Akkor engedd át magad a vágyaknak"