7-Kim birinci?

199 28 16
                                    

Sonunda o ana gelmiştik. Kalbinizin ağzımızda attığı yer. Sahne korkum yoktu. Ama bu kadar insanın karşında böyle durmak biraz korkutucuydu. Present Mic'in sunuculuğu eşliğinde ilk biz olmak üzere tüm sınıflar birer birer sahada toplandık. Present Mic konuşmayı Midnight'a bıraktığında Midnight kocaman sırıttı.

Midnight:" Oyuncu yemini vakti"

'olum bu kadına ben bile yükseliyom erkekler nasıl yükselmesin?'

Kirishima:"Midnight sensei ne giyiyor öyle?"
Denki:"İşte R-seviye kahraman"

Mineta her zaman ki gibi sapık sapık gülümseyip ağzının sularını akıtarak Midnight sensei'ye bakınca Mineta'yı Antarktika'ya Kutup ayılarının ortasına fırlatıp fırlatmamak arasında seçim yapmaya karar verirken Midnight kürsiye Bakugo'yu çağırdı. Bakugou elleri cebinde her zaman ki tipik keko yürüyüşü ile kürsüye çıktı. Tüm sınıf, kendisi aşağılamaması ve diğer sınıflara rezil etmemesi için dua ederken konuştu.

Bakugo:" Yemin ederim ki...Birinci olacağım"

'yaparsın koçum. Yaparsın gülüm. Yaparsın en sevdiğim Pomeranian'ım. AMA BÖYLE YAPAMAZSIN!' utançla elimi alnıma vurdum. Tüm sınıflar Bakugo'yu yulayıp ona nefretini kusarken Bakugo'ya 'Aferin aptal aferin' dermiş gibi baktım. Bakugo aşağı indiğindeyse Midnight sensei'yin eşliğinde ilk maçın ne olduğu ilgili bir çark döndürüldü.

İlk Aşama: Engelli parkur
Hepimiz koşu için kapıda dizilip yerine alırken gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. Başlangıç zili çalınca hızla uçma gücümle havalandım. Çünkü saniyeler sonra olacak şeyi biliyorum. Daha saniyler geçmeden her yeri Shoto'nun buzu kapladı

Todoroki:"Özür dilerim ama"

diye mırıldanarak koşmaya başladı. Herkes arkasından bağırırken sayılı kişi buzu atlattı. Momo uzun bir çubukla, Aoyama göbek lazeriyle, Bakugo patlamalarıyla, Kirishima- Kirshima, Kirishima olarak atlattı.

Momo:"Safsın Todoroki-san:"
O sırada Todoroki: Bombastic Side eye
Bakugo:"Böyle kolayca kurtulamayacaksın! Seni yarım pislik!"

Shinsou ise akbaba gibi dört kişinin üstüne tünemişti. Mineta ise her yere toplarını atıp üstünde zıplıyordu. Todoroki'ye doğru atlayıp ona yapışacağı sırada koca bir robot onu pestil etmişti bile 'Oh! Canıma da değmesin oh oh!'
Herkes canını dişine takıp diğer aşamaya geçmeye çalışırken ben sadece havada süzülerek yavaş yavaş ilerliyorum. Niye mi? Çünkü bu kitabın başrolü benim abi.

Present Mic:"Engeller aniden ortaya çıkıyor! İlk bariyelerle başlayarakkk! Robo İnfernooo!"
Denki:"bunlar giriş sınavındaki 0 puanlık robotlar değil mi?!" Dedi dehşetle
Todoroki:"Demek giriş sınavında bunu kulanmışlar"
Momo:"bunların parasını nerden buluyorlar acaba?" 'Hakkat lan nerden buluyorlar?'
Todoroki:"Madem bu kadar zahmete girecekler bari daha iyi hazırlasalardı(robotları). Benim babalık izliyor ya..."

Dedi ve koskoca robotu saniyeler içinde buz küpü yaptı ve robotun altından geçerek diğer aşamaya geçti.

Present Mic:"1-A sınıfından Todoroki! Bir darbe ile hem saldırıdı hem savundu! Ne zariff!"

Herkes donup kalmış robotları izliyordu ve inanır mısınız aklıma anime izlediğim değil animenin içinde olduğum geldi. Hızla biraz aşağı diğer öğrencilerin önüne geçtim.

Akemi:"bunu ben hallederim" dedim

10 tane 2 ve 3 numaralık robotu telekinezi ile birbirine çarpıp patlattım. Sonra 0 numaralı robota doğru uçup ona kocaman bir enerji topu yollayıp onu parça pinçik ettim. Herkes şaşkınlıkla bana ve yok olmuş robotlara bakarken Present Mic'in yorumu ile sırıttım

Mha x Reader (Oc)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin