Önümdeki boş kağıda uzun uzun baktım. Aizawa sensei bizden bize teklifte bulunan ajanslardan 40 tane seçmemizi ve sıralandırmamızı istemişti. Bana teklif gelen birçok ajansı bilmiyordum bile. Listede göz gezdirirken beklemediğim bir ajans ismi görmemle şaşırdım. Biraz tereddüt etsemde en iyi seçeneğimin bu olacağını düşünüp listede sadece 2 ajans yeri doldurdum.
Akira: "bundan emin misin?" Dedi çoktan formu doldurmuş ve benim kağudımı dikizleyen Akira
Akemi: "evet. Sen babamın yanında mı yapacaksın?"
Akira: "biz. Biz ikimizde babamızın yanında yapacağız Akemi"
Akemi: "nasıl bundan bu kadar emin olabiliyorsun?"
Akira: "O adamı sevmiyorsun bile. Nasıl onun yanında staj yapabilirsin?"
Akemi: "Staj yapmaya kahraman olmaya gidiyorum. Evcilik oynamaya değil. Bu yüzden eminim"**İlk staj günü**
Aizawa: "Hepiniz kıyafetlerinizi aldınız, değil mi? Unutmayın, onları insanların içerisinde giymeniz yasak. Bir yerde falan bırakmayın"
Mina: "Evet efendimmmmm!" Dedi heyecanla
Aizawa: "Açık konuş! 'Evet, Efendim' Ashido!"
Mina: "Evet, Efendim" dedi sessiz sessiz
Aizawa: "Stajyerliğinizde kahramanlarla birlikteyken tavırlarınıza dikkat edin. Şimdi dağılabilirsiniz"
Hep birlikte: "Evet!"Akira'ya sarıldım
Akira: "kabul edeceğini düşünmüştüm"
Akemi: "övüyor musun gömüyor musun anlayamıyorum bazen" diyince Akira sadece güldü ve saçımı karıştırdı. Sonra arkasını döndü ve gitti. Ben ise etrafa baktım ve uzaklaşsn Todoroki'yi görünce peşinde koştum
Akemi: "Todoroki-kun! Bir dakika bekle! Beraber gidelim" diye arkasından seslendim. O arkasını dönmedi ama yine de durduAkemi: "gel otur"
Todoroki: "hayır teşekkürler"
Akemi: "tüm gün ayakta mı gideceksin?"
Todoroki: "evet"
Akemi: "Todoroki-kun...son durakta ineceğiz ki anca saat 18.00 gibi oraya varırız, biliyorsun değil mi?"
Todoroki sadece başını sallamakla yetindi. Anlayacağınız kadarıyla ikimizde Endeavor'un ajansına gidiyorduk. Endeavar'un bana teklif göndereceğini hiç düşünmemiştim. Ama gönderincede reddedecek değildim tabiki. Adam 2 numaralı kahraman...
Şimdi ise o bitmemiş onun inatçı oğlu ile uğraşıyordum. Yanıma oturmamak istemesini anlayabilirdim. Ama...trende sadece 8 kişi olup 40'lik boş koltuğun olmasını anlayamazdım işte. Bu tren kabininde 8 kişi vardı herkes başka köşelerdeydi. Todoroki ise tam önümde demire tutunarak yolculuk yapıyordu. 'çocuğum yanımda olmak istiyorsan gel otur yanım boş. Yanımda olmak istemiyorsan her yer yine boş!' derin bir nefes alıp konuşmaya başladımAkemi: "beni yanlış yargılıyorsun"
Todoroki: "..."
Akemi: " Endeavor'ı seviyorsam neden ona hayranlık duyup onun dediğini yapmak yerine ona karşı çıktığımı. Ya da onu sevmiyorsam neden onun ajansında staj yapmak istediğimi anlamıyorsun ve iki yüzlülüğü oynadığımı düşünüyorsun değil mi?"
Todoroki hiçbir şey demedi ama bakışlarını yere sabitleyip tutuğu demiri biraz sıktı
Akemi: "Ben Endeavor'un yanında çalışmaya gidiyorum Todoroki-kun. Enji Todoroki değil" bunu demem ile kaşları havalandı ve sonra çatarak bana baktı tam konuşacakken konuşmasına izin vermeyerek sözünü kestim
Akemi: "Ben o gün Enji Todoroki ile konuştum. Ben o gün Enji Todoroki'nin isteğini reddettim. Endeavar'un değil. Enji Todoroki benim için sınıf arkadaşım Todoroki'nin kötü bir ebeveyni. Endeavor ise güçlü bir 2 numaralı kahraman. Mesela bu bizim ve benim babam içinde geçerli. Ben bu zamana kadar asla babam bana kötü davransa da asla Airguide'den nefret etmedim. Çünkü benim babam Daichi Yoshida. Airguide değil"Todoroki durdu birkaç saniye düşündü ve sonra yanıma oturdu
Todoroki: "haklısın..."***Saat 18.30***
Sonunda Endeavor'un ajansına varmıştık. Şirket kocamandı. Yeşil alev saçlı bir kadın(Moe Kamji) bizi görünce hemen kendini tanıtıp bizi Endeavor'un ofisine götürdü. Endeavor'un ofisi kocamandı. Ama bu koca ofiste sadece misafir koltukları, halı, kocaman bir avize ve Endeavor'un masası olması biraz tuhaftı. (Kocaman ofisi var ama boş ಠ_ʖಠ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha x Reader (Oc)
General FictionGeçirdiği bir kaza sonucu kendini en son izlediği animede bulan bir kız. ve onun bu animedeki maceraları. Bakugo x reader değil Todoroki x reader değil Allah ne verdiyse o x reader 👌 (Olabilir de eheğ)