13-Teşekkür

199 25 19
                                    

Todoroki hızla bana koca koca buz yığınları göndermeye başladı. Ben ise enerji manipülasyonu ile aramıza duvar örüp buzların bana ulaşmasını engelledim. Resmen ikimizde duvar örmüştük. Ben böyle olmayacağını anlayıp uçuş gücümle havslandım ve duvarlar ile buzları aşıp hızla ona doğru uçtum. Sağ kolumu enerji manipülasyonu ile sarıp güçlendirdim ve ona yumruk atmaya hazırlandım. Tam yumruğum onla buluşacakken birden sol tarafı ateşlenince geriye doğru savruldum. Son saniyede bir buza çarpıp saha dışına çıkmadım.

Todoroki: "Teşekkürler..."
Akemi: "Ne için teşekkür ettiğini bilmiyorum ama teşekkürünü maç sonrasına bırak"

dedim yeniden atılmadan önce. O ne bir şey dedi ne bir şey yaptı. 'ayy kalbini mi kırdım acaba?' diye içim içimi yerken ona enerji yüklü bir enerji topu fırlattım. O ise hızla buzdan bir kalkan yaptı. Kalkan enerji topumla beraber tuz buz olurken sonunda onun yanına varmıştım. Ona yumruk attım o ise bundan sıyrıldı ve o da bana yumruk attı. Bende sağa kaçıp ondan sıyrılırken yanlışlıkla erimekte lan bir buza basıp Todoroki'nin üstüne düştüm. 'Yeminle en saçma olaylar videosu olsa. Bu sahne 1.ci olurdu ha'

Ben Todoroki'nin üstünde mal gibi kızarırken o bana şaşkın şaşkın bakıyordu. 'Dövüşmeye mi geldik romantik komedi çekmeye mi?'

Present Mic: "Neler oluyor? Yoksa savaş alanında filizlenen bir aşk mı?"

'Mic. Sus. Allah için sus!'
Bizim sınıfın tribüninden kızların "Uuuuu" sesi duyulurken Akira bağırmaya başladı
Akira: "Akemi! Kalksana lan ayağa!" Demesi ile kendime geldim. Hızla onun üstünden kalkıp ayağa kalktım . O da hızla ayağa kalktı. Bir kaç saniye mal mal birbirimize bakarken onu telekinezi ile tutum ve saha dışına fırlattım. O ise saha dışına çıkmaya santimler kala bir buz ile kendini tutu.

Artık her şey aynı ilerliyordu. Ben havadan enerji topları ile saldırıyor o ise buzlar ile korumaya geçiyordu. Bazen buz yerine ateş kullanıyordu ki bu beni geriye savuruyordu.

Endeavor: "Shotooooğ! Ne duruyorsun?! Bitir artık onun işini!"
Present Mic: "Şuna bakın Endeavor yine oğluna tezahüratlar yapıyor!"

Tabi bunu duyan babam dayanır mı? Babamda yerinden kalktı ve korkuluklara dayanarak var gücü ile bağırdı

Airguide: "Hadi Akemi! Yaparsın kızım! Sana güvenim tam tatlım!" Diye bana tezahürat yaptı
Present Mic: "O da ne?! Airguide de kızına tezahürat yapıyor! Bu hiçbir festivalde olmamış bir durum! Aman tanrım! "

Babam ile Endeavor'un arasındaki gerginlik belli oluyordu. İki ebeveyn ama iki çocukça haraket!

Biz Todoroki ile onları umursamamaya çalışarak dövüşmeye devam ettik. Bu kez yorulunca uçmayı bırakıp aşağı indim. Bu kez o saldırıyor ben ise korumaya geçiyordum. Ne zaman telekinezi ile onu tutup sahadan çıkarmaya çalışsam buz ile kendini kurtarıyordu. Ben yorulduğum için biraz dinlenmek adına kendime bir koruma kalkanı aldım. Todoroki en güçlü buzlarından birini gönderirken koruma kalkanımda sadece küçük çatlaklar oluşuyordu. Üstümdeki ceketi biraz açıp boğaz kısmını kıvırdım ve ve çenemden akan teri kolumla sildim. Saçımı açıp baştan bağlayacakken koruma kalkanımın kırılması ile toka elimde kaldı. Todoroki'nin buzları etrafımı sararken hızla yukarı uçtum. Ama ne yazık ki ayağımı dondurmuştu bile. Acı ile yüzümü ekşittim ve geriye çekildim.

Akemi: "bu işi bitirme zamanı geldi"
Todoroki: "..."
'Görüldü yedim mübarek'

Onu son kez telekinezi ile tutup geriye ittim o yine buz ile kurtulurken ona doğru kocaman bir enerji topu gönderip tüm buzları yok ettim. O yine arkasında buz duvarı koyup dışarı çıkmaktan kurtuldu ve hiç bozuntuya vermeyip bana doğru koştu. Bende ona doğru koştum.

Mha x Reader (Oc)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin