Akira: "o ruju sil"
Akemi: "ya bana karışmaz mısın? Sanane ya. Ayrıca sende diğerleri ile dışarı çıkıyorsun ben senin giydiğine karışıyor muyum?"
Akira: "Makyaj yapsam karışırdın"
Akemi: "Anneeeee Akira benimle uğraşıyor!"
Akira: "Lan dur!" Dedi ve ağzımı kapadı.
Akira: "Elimi mi yaladın! Iy!" Diyerek elini çekti. Bende ona dil çıkardım ve hızla oturma odasına yöneldim. O ise beni durdurmak için çok geç kalmıştı.
Akemi: "Anne, Akira her şeyine karışıyor. Bi güzel kıyafet giydim makyaj yaptım diye bana sataşıyor. O da dışarı çıkacak ama bana kızıyor" diyerek ona sarıldım ve yalandan göz yaşlarımı sildim. Annemde bana geri sarılıp saçlarımı okşadım
Ei: "vah benim beyaz tavşanım. Çok güzel olmuşsun tatlım. Sen hiç korkma ben ona şimdi ceza veririm. Akira! Bir daha Akemi'ye 'e' bile dediğini göreyim dışarıyı bırak tuvalette bile gidemezsin!
Akira: "Ama-"
Ei: "Ama sı yok!" Dedi
Akira ise homurdandı. Bende ona annemden gizlice şeytani bir şekilde sırıttım. O ise bana dişlerini sıkarak baktı.
Akira: "seni şeytan" diye dudaklarını oynattı bende ona öpücük attım.Kulaklarımı takıp kızlerla buluşacağımız yere All might heykelinin olduğu yere doğru yürümeye başladım. Bu sahne bsba çok tanıdık geldi. Buraya geldiğim ilk gün...yine kulaklığımı yakıyordum yine bir okul zamanlarıydı ve yine karşıdan karşıya geçiyordum. Ama bu kez değişikti. Bu kez hayatımı dolu dolu yaşacağım, istediğimi yiyip içeceğim, kahraman olup herkese yardım edeceğim. Her şeyi değiştireceğim.
Heykele doğru az yolum kalmıştı ki heykelin yanında kızları görmem ile kulaklığımı çıkarttım. Beni ilk fark eden Uraraka oldu. Elini kaldırıp bana salladı.
Uraraka: "Akemi-san! Buradayız! Burada!" Diyerek yanına çağırdı. Kulaklığımı çantama koyup oraya doğru koştum. Varınca hızla kızların üstüne atlayıp sarıldım.
Akemi: "Naaaaaber!"
Momo: "Hoşgeldin Akemi-san"
Mina: "Hoşgeldin!"
Akemi: "Haha hoşbuldum!" Dedim ve kızlardan uzaklaştım.
Hagakure: "çok güzel olmuşsun Akemi!" Diyince yanaklarım kızardı ve utanarak ellerimi arkamda birleştirdim
Akemi: "Teşekkürler...yani senin kadar değil!"
Akemi'nin kombini:Mina: "Akemi'nin bu halleri çok komik" diyerek güldü
Jirou: "Akemi'nin her hali komik" dedi derin bir iç çekip gülümsedi. Bunun üstüne daha da kızardım
Akemi: "çok kötüsünüz"
Uraraka: "onu boşverin de bugün ne yapacağız?" İşte o an yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu
Akemi: "benim aklımda bir sürü plan var. Buz pateni yapabilir, alışverişe çıkabilir, lunaparka gidebilir, akşama doğru deniz kenarında bir kafeye yemek yedikten sonra gidip yürüyüş yapıp dağılabiliriz. Sizce?"
Mina: "bu plan için kaç saat düşündün"
Akemi: "düzelteyim kaç gün?"
Hagakure: "Akemi-san beni bazen korkutuyor"
Uraraka: "beni de"
Akemi: "Ayıp. Peki Tsuyu?"
Uraraka: "dün de dediği gibi bi işi varmış. Birkaç saat sonra bize katılacakmış"
Akemi: "iyi. Başlayalım mı?"
Hep birlikte: "Evet!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha x Reader (Oc)
General FictionGeçirdiği bir kaza sonucu kendini en son izlediği animede bulan bir kız. ve onun bu animedeki maceraları. Bakugo x reader değil Todoroki x reader değil Allah ne verdiyse o x reader 👌 (Olabilir de eheğ)