Hepinize merhabalarr bu benim ilk kurgum umarım dikkatinizi çeker, severek okursunuz. Sizin görüşleriniz benim için çok önemli.
NOT! YUKARIDAKİ RESİM NEHARI TEMSİL EDEN BİR MODELİDİR!
Yazım yanlışım varsa affola. Keyifli okumalaar
💙
BAZEN RASTLANTILARA İNANIP HERŞEY GÜZEL OLCAKA DERİZ
AMA NERDEN BİLEBİLİRİZKİ BİZİ YIKANIN
ASIL BU RASTLANTI OLCACAĞINI?
Koca üç aylık tatilin sonuna gelmiş bulunuyorduk. Okula gitmeyeli epey olsa gerek neredeyse bugün okul olduğunu unutuyordum. İstemeye, istemeye de olsa yataktan kalkıp siyah renk olan okul kıyafetlerimi giyip, ardından hızlı bir şekilde annemin benim için öncede hazırladığı kahvaltımı yaptım. Sonrasında kendimi odaya atıp hızlı bir şekilde siyaha çalan saçlarımı taradım. Saç taramamı bitirdikten hemen sonra neredeyse gözlerimle aynı ton renge sahip olan mavi kulaklığımı da alıp, evden çıktım. Yolda yürürken derin düşüncelere dalmıştım acaba bu sene nasıl geçecekti, lise son sınıf olduğumuzdan bu sene sınıftakilerle son senemizdi. Ne yalan söyleyeyim açıkçası pekte umursadığım söylenmezdi yani. Sınıfta sadece birkaç kişiyle samimiydim. Daha fazlasına da gerek duymuyordum zaten. Okadar derin düşüncelere dalmış olmalıydım ki çalan telefonumla irkilmiştim. *Eylül arıyor* yazısını görünce hemen aramayı yanıtladım.
-Nehar?
-Efendim Eylül?
-Neredesin?
-Yoldayım, okulda olurum beş dakkaya.
-Tamam biz geçtik okula haberin olsun.
-Tamamdır okulda görüşürüz.
-Görüşürüz.
Bu kısa konuşmamızın ardından otobüsten inip hemen okula hızlı adımlarla ilerlemiştim. Ve okula girer girmez bizimkileri görmüştüm.
Bizimkiler kimler mi oluyordu? Yiğit ,Eylül, Efe ve Ben... Hemen aralarına gittiğimde beni ilk fark eden Yiğit olmuş olmalıydı ki yüzüne içten bir tebessüm kondurmuştu. Yanlarına gelip "Naber gençlik!" dediğimde , Eylül beni görür görmez "Nehar hoş geldin, özledin mi beni "diyerek üzerime atlamıştı, evet sıfır şaka şuan üzerimde Eylülü taşıyordum. "Belki üzerimden inersen bu sorunu daha konforlu cevaplaya bilirim ha" deyince, Eylül anlıma bir fiske atmıştı. Ardından Yiğit ve Efe'yle de sarıldıktan sonra bol bol konuşup sohbet etmiştik. Zil çaldığında beraber sınıfa giderken Efe birden "Bu arada duydunuz mu okula müdürün oğlu geliyormuş" diye sorduğunda Eylül çığlık atarak "Ne, oha, ciddi misin?" diye ard arda sıraladığı kelimelere ben ilk defa insan görecekmiş gibi tepki vermesine göz devirmiştim. Yiğitte baya şaşırmış olsa gerek kaşlarını çatmıştı." Ya ne abarttınız be alt tarafı oda bizim gibi bir öğrenci, ha birde kolej sahibinin oğlu işte" dediğim de hemen lafa Eylül karışarak tam ondan beklenir bir cevap verdi "Kızım düşünsene bizim sınıfta geliyormuş birde baya havalı oluruz yalnız" dediğinde tekrar göz devirmiştim "He Eylül'cüm okadar sınıf varken gelsin bizim sınıfa" dediğimde Eylül bana kınarcasına baktı.
Bu sohbeti de kapattıktan sonra sınıfa girdiğimizde her zamanki gibi cam kenarında üçüncü sıraya oturduğumda Yiğit benim arkama Eylülde Efeyle önüme oturmuştu ve evet ben tektim çünkü tek oturmayı seviyordum. Kocaman sıra bana anca yetiyordu, yani tamam biraz büyüktü ama olsun ben böyle büyük, fazla seviyordum. Sınıfın geri kalanı da yavaş yavaş gelmişti. Hoca da derse girdiğinde ardından müdür hanım girmişti, herkes ayağa kalkarak selam verdiğinde hocamız "Oturabilirsiniz çocuklar" dediğinde oturmuştuk.
Ama neden müdür hanım gelmişti şimdi? Ardından birisi daha sınıfa girdiğinde hafif bir bocalamıştım, ve müdür hanımla çok benziyorlardı. Hayır ya bu Efenin bahsettiği müdürün oğlu olamazdı değil mi? Eğer oysa görünüş olarak okuldaki tüm kızları etkileyecek kadar yakışıklıydı. Kumaral'a çalan saçları ve ela gözleriyle aynı zamanda sanki özenle işlenmiş bir biçimdeki burun'uyla fazlasıyla göz alıcıydı. Boyu da epey uzundu. Üzerinde siyah t-shirt onun üzerine siyah deri ceketi altına ise siyah kargo pantolonuyla bile çok iyi görünüyordu. Kendimi toparlayıp ona baktığımda sanırım biraz fazla dalmış olmalıydım ki çocuğun bana baktığını bile yeni fark ediyordum hemen toparlanıp önüme döndüğümde Eylül bana bakıp sırıtarak "Demek ki okadar sınıf varken gelebiliyormuş bizim sınıfa" dediğinde okula girmeden önce dediklerim gelmişti aklıma. Müdür hanım "Günaydın çocuklar, sınıfınıza yeni kişi geldi ve ve tahmin edeceğiniz üzere kendisi oğlum" dediğinde yemin ederim tüm kızların iç çekişini duymuştum müdür hanım tekrardan söze karışarak "İyi anlaşacağanızı düşünüyorum, iyi dersler" deyip hafif tebessüm edip gitti. Annesi yani namı değer müdür hanım gittikten sonra ilerleyerek benim yanıma oturdu. Bir dakika gelip benim yanıma mı oturdu? Çocuk geldi bildiğiniz benim yanıma oturdu! Böyle olur mu canım normal insanlar bir sorar oturabilir miyim diye. Çocuğa bak geldi oturdu şaka gibi ya. Sesimi huzursuz çıkarmaya çalışarak "İzin verdiğimi hatırlamıyorum" dediğimde bana çarpık bir gülüşle "İzin aldığımı hatırlamıyorum" deyip göz kırptı. Ha yani bu mu dur? bu kadar mı? gelip yanıma pata küte oturdu şaka gibi. Bir yandan da içimden sakin ol kızım annesinin okulu olmazsa bir güzel sokardın lafını ama malum şartlar el vermiyor sakin ol deyip içimden kendimi avuttum. Bu arada yoğun kıskançlık krizine giren tüm kızların gözü üzerimdeydi hatta ve hatta yıllardır birbirimizi sevmediğimiz, kavga ettiğimiz Tuğba'nın gözü bile bana fazlasıyla hırçın bakıyordu. Onun aksine halimden gayet memnunmuş gibi bir tebessüm kondurdum dudaklarıma ve önümde döndüm. Fakat önüme döndüğümde adını hâlâ bilmediğim çocuğun bana baktığını gördüm ve direk gözlerimi kaçırdım. Yani tüm sınıf çocuğa bakarken bu niye şimdi bana bakıyor Allah'ım bu çocuğun benle derdi neydi? İçimden bir ses bu çocukla çok işimiz olacağını diyordu. Umarım yanılırdı. Nihayetinde hoca "Evet çocuklar yeni gelen arkadaşımızı tanıyalım, bize kendinden kısaca bahseder misin? " dediğinde hoca samimi bir tebessüm kondurdu dudaklarına adını hâlâ ve hâlâ bilmediğim çocuk ayağa kalktı ve hafif öksürükle kafasını kaldırıp hocaya baktı "Herkese Merhaba uzun bir aradır yurt dışında eğitim görüyordum fakat özel sebeplerden dolayı yolum buraya düştü... Adım Kerem Kayra Tozan ama genelde Keremi kullanırım.
_____
Umarım beğenmişsinizdir eminim diğer bölümlerde git gide daha çok hoşunuza gidecektir. Beğeni ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen... İyi, kötü tüm yorumlara açığım sevgiler...❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Kulaklık
Teen FictionSevgi her şeyi iyileştirir miydi? En önemlisi her şeyi unuturur muydu? Tüm sırlar gerçekleriyle karşımdaydı, bir seçim yapmam gerekiyordu ama ben ölmek istiyordum. Dedim ya benim adım Nehar'dı anlamı gündüz olan, ama benim taşıdığım geceydi anlamı d...