g-eazy, halsey -him&I25.01.2024
°°°
Sessiz, sakin, aptal, ezik belki de en kötüsü piç.
Bana seslenilenler bunlar.
Küçükken babamsız yaşayamayacağımı düşünürdüm, bundandır belki de gittiğinden beri akmıyordu hayat.
Baban yok artık senin. Gelmeyecekte. Kabullen.
Kabullendim.
Kabullenmenin bu kadar can acıttığını bilmezdim ama acıtıyordu. Sikip atıyordu içindeki bir şeyleri; sonra sakinleştiriyordu ama, insan en nihayetinde geleceğe dönük yaşıyordu. Geçmiş geçmişte kalmazsa anılarında kayboluyordu.
Bu yüzden hep unuttum geçmişi. O benim peşimi bırakmadı ama ben hep kaçtım ondan çünkü kaçmazsam, saklanmazsam bir deliğe; delik deşik ederdi kalbimi.
Saklandığım delikteki yılanlara sarılıyorum şimdi.
Hepsi birbirinden zehirli.
Ama en çok ben zehirliyim.
Zehir.
Aksa Zehir.
Adım bu. Ya da lanetim.
Okulda sessizce ilerlerken her zaman yaptığım gibi ilk önce kantine inip bir kahve alıp en köşedeki yere oturmuştum. Hava yağmurluydu ve dışarıdaki insanlar yağmurdan kaçmak için koşarak okul binasına ilerliyorlardı. Ben severdim yağmuru çünkü yaşadığımı hissettirdi.
Çünkü bazen nefes alıp vermek yaşadığını hissettirmiyordu insana.
Elimdeki kitaba odaklandım ve kahveden bir yudum aldım. Birinci dönem sınavları başlayacaktı birkaç haftaya, yine en başta ismimi görmek istiyorsam çalışmak zorundaydım ve zaten başka yapabileceğim pek bir şey yoktu.
"Manyak mısın kızım ben almadım diyorum!" Bir kız sesi kantinde yükseldiğinde oraya döndüm. Karşısındaki kişiyi görmek hiç şaşırtmamıştı beni nedense. Yağmur Nisa Perin. Sevmezdi Nisa isminin kullanılmasını; birisi ona böyle söylendiğinde bir keresinde, sırf sinirini bozmak için, kafasını duvara çarpmıştı kızın. Eh, sinirini bozmayı başarmıştı sonuçta. Sonra kız ondan şikayetçi bile olmamıştı çünkü onun dokunulmazlığı vardı. Çünkü o, o grubun üyesiydi ve oradaki herkes ne yaparsa yapsın başını önüne eğmen gerekiyordu.
Paralı kuklalar.
Onlara seslendiğim isim buydu çünkü burada ahkâm kesenler genelde evde seslerini kesiyorlardı ebeveynleri paralarını kesmemesi için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zehir Yılanı
Teen FictionKralın olduğu masada soytarının işi olmaz ve kurtlar basmışsa kuzuların sofrasını, kuzuların kanı damarlarında durmaz. °°° Aksa Zehir; babası, onu ve ikiz kardeşi Yağız Zehir'i terk ettiğinde bir daha eskisi gibi bir hayatı olmamıştır. Günden güne a...