3

141 5 0
                                    


Stiles

Amint beérek a suliba egyből megpillantom Scottot. Megint furcsán érzem magam, de most más. Bár az este miatt ez most érthető. Miután este felkeltem nem aludtam. Valószínű ez most meg is látszódik rajtam.

-Szia. Haver jól érzed magad?

-Persze, de egyáltalán miért kérdezed?

-Nagyon szarul nézel ki.

-Este nem tudtam sokat aludni. Na de mi volt Dereknél?

-Semmi különös.

-Akkor felesleges volt aggódnod?

-Ja.

Amint Scott kimondta egyből megszólalt a csengő és mentünk órára.

Az órák hamar elteltek és mint ahogy azt megbeszéltük a csapattal mentük egy megbeszélésre Derekhez. Általában Dereknél vannak az ilyen megbeszélések. Nem tudom, hogy most miről lesz szó de mivel az egész csapat ott lesz biztos fontos.

Pár perc múlva meg is érkeztünk Derekhez. Bementünk és mindenki elhelyezkedett úgy ahogy neki kényelmes volt. Bár ami meglepetésként ért az az, hogy még Peter is itt van. A falka legújabb tagja Liam érkezet meg utoljára. Nemsokkal Liam érkezése után neki is kezdett mondani valójának.

-Mint tudjátok én nem szoktalak igy összehívni titeket csak úgy. Épp az erdőben voltam amikor rátaláltam.

-De mégis mire?- Liam kérdezte meg végül azt amire mindannyian kíváncsiak voltunk.

-Nem mire hanem kire.- Miután derek kijavította Liamet hátra ment és előhúzta hátulról a megkötözött fiút.

Először nem ismertem fel de végül rájöttem, hogy ki is ez és amikor Scott is kimondta akkor már teljes mérték ben biztos voltam benne.

-Hisz ez Theo.

-Várj Scott te ismered?

-Igen. Theo még régebben az osztálytársunk volt. Igaz stiles?

-Igen.

Miután Derek elengedte Theot megbeszéltük, hogy mit keres itt meg kiderült, hogy ő is vérfarkas. Miután csatlakozott a falkához mindenki ment a saját dolgára. Scott viszont maradt. Azt mondta valamit még megkell beszélnie Derekkel.

Miközben vezettem azon gondolkoztam, hogy valami furcsa volt Theoval kapcsolatban. Nem tudom pontosan mi de valami nem stimmelt. Mintha titkolna valamit.

Egyszer csak megéreztem egy furcsa szagot. Felismertem vérszag volt. Leállítottam a motort és elindultam a szag irányába, ami bevezetett az erdőbe.

Derek

Mindenki elment csak Scott nem. Megbizonyosodtunk róla, hogy biztos-e az, hogy mindenki elment és leültünk beszélni ugyanis Stiles ma mintha kicsit fura lett volna és fáradtabb is.

-Minden rendben Stilesal?

-Igen ne aggódj. Azt mondta, hogy nem nagyon tudott aludni az este ezért kicsit fáradt.

Scott hiába próbált megnyugtatni nem sikerült neki. Stiles nem csak simán fáradtnak tűnt hanem mintha megint olyan lenne, mint amikor a nogitsune benne volt és ez nagyon nem tetszett. Valószínű, hogy ez Scottnak is feltűnt mert ő is aggódóan nézett rám.

-Tudom mire gondolsz de kérlek ne mond ki. Nekem is feltűnt a hasonlóság de Stiles biztos szólt volna ha lenne valami baj.

-De mi van ha már késő és nem tudott szólni?

-Derek elkaptuk a Nogitsunét. Nem tud kiszabadulni ezt te is tudod.

-Tudom de akkor is.

-Figyelj aludjunk most erre egyet és meglátjuk mi lesz holnap oké? Az én véleményem szerint meglátjuk mi lesz pár nap múlva és ha nem javul a helyzet akkor utána járunk.

-Rendben.

Nemsokkal a beszélgetés után Scott is haza ment és én nem tudtam másra gondolni mint arra, hogy mi lehet Stilesal. Remélem Scottnak igaza lesz és a nogitsune tényleg nem tudott kiszabadulni. Minden esetre lefeküdtem és megpróbáltam elaludni.

Nehéz de nem lehetetlen (Sterek)Where stories live. Discover now