8

108 3 0
                                    

Stiles

Reggel elmentünk a könyvtárba kutakodni. Szétváltunk, hogy aki előbb talál valamit az szól a többinek. Igy gyorsabban fogunk találni valamit legalább is remélem.

Romantika, Történelem... eddig semmit sem találtam. Bár most itt van ez a könyv A múlt lényei címmel. Kiveszem de amit mögötte látók megijeszt mert Allison ül egy asztalnál. Gyors lebukok mielőtt észre venne. Lehajolva megyek a Theo irányába.

Ahogy megtalálom már kiegyenesedve ráfogok a kezére, hogy végre rám figyeljen. Persze amikor felém fordul dühös képet vág de ez most fontos.

-Mi van? Esetleg találtál valami?

-Ezt a könyvet-emelem fel a kezemben tartott könyvet- és Allisont.

-Mi? Allison itt van?

-Igen ezért gyorsan elkéne tűnűnk nem akarom, hogy meglásson minket. Nem akarok még több embert belekeverni.

-Rendben keressük meg Liamet.

-Oké.

Szerencsére hamar megtaláltuk Liamet a nyomtató mellet volt. Egyenlőre szerencsésnek érzem magammert épp akkor fejezte be a nyomtatást. Gyors megragadtuk és elrángattuk. Szegény nem értette mi volt de jött velünk egy szó nélkül. Beültünk egy kávézóba megbeszélni miket találtunk.

-Szóval ki mit talált.

-Én semmit-mondta Theo.

-Én ezt a könyvet de nem tudtam megnézni, hogy van-e benne bármi.

-Én ezeket-tette le az a sok papírt az asztal közepére.-Amúgy miért kellet olyan hírtelen eljönnünk?

-Mert Allison is ott volt és nem kockáztathatunk, hogy meglátt minket.

-Miért lett volna baj az ha meglátt?

-Nem akarom őt is bele keverni ebbe.

-Értem. Akkor melyikünkével kezdjünk?

-Az enyémmel mert az nem is biztos hogy jó.

Kinyitottam a könyvet és elkezdtem olvasni a sorokat de hamar be is csuktam. Gondolom a többiek megértették mert bólintottak. Semmi nincs abban a könyvben amit használni is tudnánk. Csak egy fantasy könyv.

-Szóval Liam miket találtál. Amúgy megint te találtad a legtöbb infót.

-Hát csak kutakodtam az interneten.

-Azt hiszem ha valami után kutakodnunk kell majd te fogod csinálni.-Szólt közbe Theo is.

-Rendben. Na de azt találtam, hogy szerintem nem biztos de akik Stilest keresték azok a New Orleans-i falka. Mostanában nincsenek olyan jó helyzetben és te épp kapóra jönnél nekik. Ha az kell még erőszakkal is. Valamint ők nem arról híresek, hogy feladják. Főleg úgy, hogy a területükről van szó.

-Szóval nem fognak békén hagyni mi?

-Nem hiszem.

-Nem szeretném a többieket is veszélybe sodorni.

-Akkor mit fogsz tenni?

-Nem tudom. Ez az egész az én hibám. Ha nem fogadom újra magamba a nogitsunét most nem lennénk ilyen helyzetben.

-Ne, ezt ne mond. ez nem a te hibád. Szerintem ha nem is csináltál volna valamit akkor is felbukkantak volna. Eljőtek volna a nogitsunéért. Nem?

Ezen most meglepődtem nem számítottam arra, hogy Theo fog valaha is vigasztalni. De úgy néz ki mostanában minden megtörténik amire nem számítok.

-Theonak igaza van. Stiles ez nem a te hibád.

-De titeket én kevertelek bele.

-Nem.

-Ezt, hogy érted?

-Én magamtól jöttem rá és kényszerítettelek, hogy elmond az igazat. Liam pedig meglátta. Az véletlenül történt és lényegében én avattam be jóbban. Szóval ne hibáztasd magad.

Jogos volt amit Theo mondott de akkor is bűntudatom van miattuk. Hísz csak engem kellene üldözni. De ha most leválnának akkor utánuk fognak menni. Hisz láttak együtt minket ha ez nem történt volna meg akkor simán haza mehetnének.

-Elkell menünk Bacon Hillsből.

-Nincs választásunk mi?

-Ez az egyetlen megoldás. Ha itt maradunk akkor a többieket fogják célba venni. Ezt meg nem akarom.

-Honnan fogják tudni, hogy elmentünk?

-Érezni fogják a szagunkat. Pont annyi ideig kikapcsolom a szagelnyomást, hogy megérezzék a szagunkat.

-Csak még menjünk haza pár ruháért.

-Meg a kocsimért. 



Ahogy ígértem itt van az új rész. Remélem élveztétek és tudom nem a legjobb de igyekszem.

Nehéz de nem lehetetlen (Sterek)Where stories live. Discover now