Stiles
A fiúkat felhívta Katherine pár órával ezelőtt, hogy eljön hozzánk. Már várom hisz nem tudok róla sokat. Remélem a fiúknak tényleg igazuk lesz és megbízhatunk benne.
Amikor kopogtak akkor én behúzódtam az egyik sarokbak és a fiúk csak egy kicsit nyitották ki az ajtót, hogy engem ne érjen napfény. Miután becsukták az ajtót megláttam Katherine-t. Vagyis csak ő lehet. Mármint nem hiszem hogy a fiúk beengednének egy idegent. Katherine-nek barna göndör haja és barna szeme volt. amikor meg belépett egyből éreztem, hogy egy vezető alkat. Amikor a szemébe néztem kis gonoszságot láttam benne. Bár ebből nem tudok következtetni semmire hisz Theo szemében is ugyanezt láttam. Megjegyzem még most is láttom, kivéve ha Liam-re néz. Erről majd beszélek vele. De visszatérve Katherine-re egyenlőre nem tudom, hogy mit gondoljak róla. Remélem a fiúknak igazuk lesz és megbízhatunk benne. Szerintem nem csoda, hogy én nem annyira bízok benne hisz az első "találkozásunk" az volt, hogy kitörte a nyakam.
-Szóval Stiles igaz?
-Igen és ezek szerint te lennél Katherine.
.-Igen. A fiúk gondolom elmondták, hogy mi történt.
-Igen és bocs ha nem annyira tudok még benned megbízni de nem volt túl jó az előző találkozásunk.
-Igen és teljesen megértem a kétségeidet velem kapcsolatban.
-Akkor jó.
-Ennek ellenére remélem újra kezdhetjük ezt az egészet.
-Szerintem az a biztos ha megpróbáljuk.
-Remek és ezzel kapcsolatban hoztam neked valamit.
-Micsodát?-Ezzel nagyon meglepett hisz nem számítottam arra, hogy hoz valamit.
-Mivel a nappal most bajban vagy ez segíteni fog. Megvéd a naptól. Valamint amikor megláttam gondoltam ennek örülnél és reméltem, hogy igy megbocsátasz.
Katherine egy nyakláncot vett elő a táskájából amin egy róka volt. Szerintem nem kell elmondanom, hogy menyire örültem neki és gyönyörű a nyaklánc. Annyira örültem, hogy megköszöni is elfelejtettem. Csak elvettem és azonnal feltettem.
-De várjunk ez, hogy védene meg a naptól?
-Vannak boszorkányok és ha elviszed valamelyikhez amelyik tudja az igét, hogy megvédjen akkor csak elkell varázsolniuk és kész. Nekem napfény gyűrűm van. A nyakláncra már rárakattam. Szóval mostantól nem kell aggódnod a nap miatt. Max akkor ha valami miatt nincs rajtad.
-Értem.
-Le tesztelhetted.
A fiúkra néztem és bólintottam. Ők egyből megértették, hogy mire célzok és elhúzták a függönyöket. Becsuktam a szemem mert azért nem voltam ebben biztos de működött. Nem kezdett el égni semmim amikor a nap fénye hozzám ért. Hát ez komolyan nagy megkönnyebbülés volt.
-Köszönöm.
-Nincs mit. Tudom milyen rossz a legeleje. Ha már ezt tettem veled akkor már segítek. Neked ne egyedül keljen ezen átmenned.
A fiúknak igazuk volt. Katherine jó. Tudom, hogy lehet kicsit elhamarkodottan döntöttem de bízok benne, hogy igazunk van.
Sziasztok! Tudom, hogy most sokáig nem volt rész de a wattpad is rossz volt mostanában én sem értem rá. Remélem megértitek és örültök az új résznek. Most megpróbálom úgy hozni a részeket ahogy tudom. Nem mondok semmit, hogy mikor lesz rész. Amikor ráérek és minden jó akkor lesz rész. Remélem ezzel is meg lesztek elégedve. Valamint köszönöm a sok megtekintést láttam, hogy időről időre folyton nő a nézetség. Remélem továbbra is tetszeni fog.
YOU ARE READING
Nehéz de nem lehetetlen (Sterek)
AdventureSziasztok! nem nagyon láttam Sterek ff-et ezért úgy gondoltam írok egyet. A történet szálai nem feltétlenül követik a sorozat vonalát. Amikor van időm ezen fogok dolgozni. Remélem tetszeni fog. Derek hiába nem akarja elismerni de szerelmes Stilesba...