Theo
Hirtelen zajra ébredek. Ahogy kinyitom a szemem egy nagy reccsenés és Stiles nyaka kitörve. Azonnal kipattanok az ágyból és még azt a port vagy mit amit Bacon Hillsből hoztunk gyorsan megragadom és kiöntöm. Az egyből az ablakok és az ajtó elé esik le. Ezzel elzárva a kijáratokat. A nő aki Stiles mellet állt nem tudott kijutni mert én sikeresen hamarabb véghez vittem a tettem.
-Ki vagy te?-Kérdem a nőt-És miért tetted ezt?-Mutatok Stilesra.
A nő sóhajt majd megszólal.
- A nevem Katherine, Katherine Pierce és hogy azt miért csináltam az mindegy. De megnyugodhatok. Nem halt meg, még mielőtt kitörtem a nyakát megitattam a véremmel.
-És ez most még is mit jelentsen?-Kérdem és közben ez a Katherine nőszemély leül a fotelbe.
-Azt, hogy át fog változni.
Most Liam kérdez.
-Mivé fog át változni?
-Hát vámpírrá.
-Hát ezt nem hiszem el. Eddig igy is volt vérfarkas és nogitsune most már vámpír is lesz!? Liam én felmondok.
Míg Katherine lesókkolvax addig Liam nevetve hallgatott végig. Jó nem teljesen gondoltam komolyan de akkor is. Ez már sok. Hogy a fenébe lett Stilesból, mármint a sima ember Stilesból egy három lényből álló nem tudom mi? Eddig legalább tudtam, hogy minek mondjam, de most? Eddig hibrid volt most mi?
-Te Liam!-Szólítom meg és egyből rám néz.-Most igy mi is lesz pontosan Stiles? Mármint minek hívjuk majd?
-Legyen tribrid.
-Tribrid?- Kérdezzük egyszerre Katherine-el.
-Igen, mert tripla az az három részből áll és hibrid. Ezt egybe véve tribrid.
-Igazad van. Ez igy tényleg jó. Valamint jó a hangzása is.
-Na láttod.
Hirtelen Katherine szólal meg. Én is meg Liam is egyből rávezetjük a tekinteteinket. Bár bevallom inkább folytattam volna Liam bámulását. Állj! Mikre gondolok én? Ez hülyeség. Na mindegy inkább figyelek most Katherine-re.
-Ez mind szép és jó fiúk de most én jövök a kérdésekkel és ti válaszoltok.
-És miért is kellene válaszolnunk?- Kérdi Liam jogosan.
-Mert én is válaszoltam mikor nem kellet volna?
-Oké.-Egyezek bele.
-Remek. Szóval, hogy értettétek azt, hogy három lény?
-Úgy, hogy Stiles igy most akkor egyszere Vérfarkas, nogitsune valamint vámpír.
-Mi az a nogitsune?
-Az lényegében egy most nem tudom ezt pontosan megmondani de gonosz róka démon.
-Róka démon?
-Igen.
-Oké. Mi ez a cucc ami nem enged ki?
-Az nem tudom, hogy mi a neve de azt tudom, hogy minden természet felettit vagy távol tart tőled vagy bezárhatod vele.
-Mond, hogy vagy te vagy ő ember!
-Ööö... hoppá. Erre nem gondoltam.
-Szerintem egyikünk sem.-Ért velem egyet Liam.
-Akkor most, hogy fogunk ki jutni?
-Na az nagyon jó kérdés.
-Szuper.
-Meg van! Reggel jön a szoba szerviz. Stiles mondta még akkor amikor lefeküdtünk aludni.
-Tényleg, akkor már csak reggelig kell vár ameddig még van pontosan- gyors megnézem a telefonomon az időt-6 óra.- Mondom elkeseredetten.
-6 óra?
-Igen.
6 órával később
Amikor a szóba szerviz megjött Katherine megigézte őket, hogy törjék meg a kötést és menjenek el majd felejtsék el ezt az egészet. Az elmúlt 6 órában még sokat beszélgetünk még és kiderült, hogy Katherine nem is olyan rossz. Azt is elmondta, hogy miért változtatta át Stilest.
Miután ki tudtunk jutni a szobából Katherine elment valahová és amikor vissza jött akkor rengeteg vértasak volt nála és azt mondta, hogy amikor Stiles felébred akkor itassuk meg vele vagy belehal az átváltozásba.
-Még találkozunk fiúk.
-Várj, hogy fogunk elérni téged?
-Egyikőtök adja meg számát.
-Tessék.-Gyors leírtam mindhármunk számát.
Ezzel Katherine el is ment. Mi pedig maradtunk és vártuk, hogy Stiles felébredjen.
Sziasztok! Sajnálom de csak ma oldódott meg a technikai probléma de remélem örültök az új résznek.
YOU ARE READING
Nehéz de nem lehetetlen (Sterek)
AdventureSziasztok! nem nagyon láttam Sterek ff-et ezért úgy gondoltam írok egyet. A történet szálai nem feltétlenül követik a sorozat vonalát. Amikor van időm ezen fogok dolgozni. Remélem tetszeni fog. Derek hiába nem akarja elismerni de szerelmes Stilesba...