Stiles
Megvártuk amig besötétedig és csak utána indultunk el össze szedni a cuccainkat. Először Liam cuccaiért mentünk majd Theo cuccaiért. Csak legutoljára mentünk az én cuccaimért mert ügye nálunk van a kocsi. Ha pedig ott valami rosszul sül el akkor mindenek vége.
Mivel a kulcsom nálam van könnyedén bejutottunk. Halkan felmentünk a szobámba ügyelve arra, hogy nehogy felébresszük apámat. Kipakoltuk a szekrényemet és gyors felkapva az utazó táskám mentünk le. Szerencsére apa nem ébredt fel.
Én természetesen a vezető ülésre száltam be. Theo mellettem ült Liam pedig hátul foglalt helyet a cuccokkal együtt. Most jött az a rész amitől a legjobban tartottunk ugyanis amikor beindítom a kocsit csak reménykedni tudunk, hogy apám nem kell fel rá. Bár őszintén rossz előérzetem van.
Erőt vesszek magamon és elfordítom a kulcsot. Pár másodpercre rá felvillan a lámpa a nappaliban. Apám rohan ki a házból de gyorsan elhajtok.
Noah
Scotték haza küldtek, hogy pihenjek legalább egy kicsit. Scott azzal nyugtatott, hogy ha lesz valami akkor úgy is szólnak és akkor vissza megyek de akkor is. Stiles eltűnt és én azt se tudom mit tegyek.
Mindenesetre most haza jöttem. Úgy voltam vele, hogy lehunyom egy kicsit a szemem és megyek vissza.
________3 órával később________
Hirtelen egy kocsi zajára ébredek. Biztos Stiles az igy kirohanok. Igazam volt Stiles az de elhajt. Gyors kocsiba szálok én is és utána megyek bár mintha nem csak őt láttam volna. Biztos Liam és Theo vannak vele hísz egyszerre tűntek el. Miközben Stilesék után hajtok tárcsázom Scottot.
-Igen?
-Megvan.
-Tesék?
-Megvan Stiles jelenleg utána hajtok de próbál lerázni.
-Azonnal megyünk mi is.
Ezzel leraktam a telefont és üldöztem Stiles. Stiles bekanyarodott egy utcába és ott nyomát vesztettem. Még teszek pár kört hátha meglátom a kocsiját valahol de hiába. Igy vissza indulok a házba.
Ahogy hazaérek felmegyek Stiles szobájába. Körül nézek hátha hagyott itt valamit ami megmagyarázza miért csinálja ezt. Amikor kinyitom a szekrényét látom, hogy minden ruhája eltűnt. Gyors le ellenőrzőm az iratait, hogy meg-e vannak. Sajnos a sejtésem jónak bizonyult ugyanis azok is eltűntek.
A kapucsengő szólal meg hirtelen. Gondolom Scotték lesznek az de azért titkon remélem, hogy Stiles az és azt mondja, hogy ez az egész csak egy buta vicc és sajnálja. Amikor kinyitom az ajtót Scott van ott és a falka többi tagja is. Ahogy elnézem most Allison és az apja Chris is itt vannak.
-Stiles?-Kérdezi azonnal Scott.
-Elvesztettem a nyomát. Amikor meg haza jöttem láttam, hogy minden cuccát elvitte. Mindent, ruhákat, útlevelet.
Scott idegesen belever a falba majd leül a földre.
-És most mit csinálunk?
-Talán most érezni fogjuk a szagukat. Gondolom Theo és Liam is vele voltak nem?-Szól közbe Derek is.
-Igen ők is vele voltak.
-akkor indulás. Remélem most érezni fogjuk a szagukat.
Ezzel elindultak megnézni, hogy most érzik-e a szagukat a srácoknak. Én vissza megyek Stiles szobájába és reménykedem benne, hogy sikerül megtalálniuk Stilesékat.
Scott
Rohanunk oda ahol Mr. Stilinski látta utoljára Stilesékat. Ahogy oda érünk koncentrálunk hátha hallunk valamit vagy esetleg érzünk-e valamit. Sajnos én semmit nem találok ami előrébb vinne bennünket ebben az ügyben.
Hirtelen viszont mintha megérezném Előszőr Stilest majd a többieket is. Derekre nézek és szerintem ő is megérezhette őket hisz ő is úgy nézett rám ahogy én rá. Amilyen gyorsan csak tudtunk elkezdtünk arra futni amerről a szagot éreztük. A többiek meg követtek minket.
A szag egészen a határ felől jött ami nem tetszett nekem. Ahogy ki értünk a határhoz éreztük, hogy a szag túl megy a határon. Végül megfordultam a többiek felé.
-Ti menjetek vissza. Innentől én és Derek megyünk tovább.
Ők vonakodva de elindultak vissza felé. Én és derek pedig átlépve a határt mentünk a szag után. Amikor egy elágazáshoz jutottunk a szag eltűnt és innentől mi se tudtuk merre menjünk.
Végül elindultunk vissza Bacon Hillsbe de nem adtuk fel. Ki fogjuk deríteni mi történt. Valamint mivel Stiles volt az aki vezetett Mr. Stilinski szerint úgy néz ki nem valamilyen lény csinált valamit, hanem saját akaratukból csinálják ezt.
Tudom kicsit később hoztam most ezt a részt de csak most tudtam megcsinálni nektek. Most amúgy szerintetek mi lesz igy Stilesékal és Scottékal? Várom az ötleteiteket. Addig is sziasztok.
YOU ARE READING
Nehéz de nem lehetetlen (Sterek)
AdventureSziasztok! nem nagyon láttam Sterek ff-et ezért úgy gondoltam írok egyet. A történet szálai nem feltétlenül követik a sorozat vonalát. Amikor van időm ezen fogok dolgozni. Remélem tetszeni fog. Derek hiába nem akarja elismerni de szerelmes Stilesba...