Allison
Már egy hete, hogy Stiles-ék elmentek. Igen, idő közben rájöttünk, hogy tényleg maguktól mentek el. Szerintem Stiles kicsit furcsán viselkedett az nap amikor utoljára láttuk őket. Jó nem csak Stiles Theo is. Mintha tudnának valamit amit mi nem. Tagadni sem tudnám, hogy aggódom bár nem mintha akarnám. Az igazság az, hogy én láttam Stiles-éket azon a napon amikor leléptek. Nem szóltam senkinek róla. De most nem tudom, hogy jól-e tettem-e, hogy elengedtem őket anélkül, hogy legalább beszéltem volna velük.
------Visszaemlékezés------
Eljöttem a könyvtárba ugyanis Scott szólt, hogy Stiles, Theo és Liam eltűntek de a szagukat valami elnyomja. Mondta, hogy Deaton a főnöke már elmondta, hogy ez miért lehet. Na én most azért vagyok itt, hogy mindennek utána nézek. Nem, mintha nem bíznék Deaton tudásában de biztos ami biztos utána nézek hátha még van valami.
Mikor megtaláltam az egyik könyvet a témában leültem az egyik asztalhoz olvasni, de hirtelen egy kisebb zajt hallottam. Mintha valaki elbujt volna valaki elől és kicsit megütötte volna a polcot. Először azt hittem, hogy csak paranoiás vagyok és megint csak beképzelek dolgokat. De aztán azt éreztem, mintha valaki figyelne. Ezért azt csináltam, hogy eljátszottam azt, hogy igazából nem is vettem észre valamit. Majd a szemem sarkából megláttam, hogy az a valaki végig Stiles volt. Hát mit ne mondjak nem kis meglepetés volt. Nem vagyok benne biztos, hogy jó lenne ha most utána mennék ezért hagyom egy kicsit. Észre vettem, hogy később már Theo is vele van és a számitógépekhez mennek. Biztos ott van Liam is. Mármint ha Stiles és Theo együtt vannak itt akkor Liam biztos, hogy nem egyedül tűnt el. Kicsit arrébb ültem, hogy lássam őket és igy a kijáratott is látom szóval ha lelépnek akkor azt látni fogom. De addig is jobbnak tartom csak megfigyelni őket.
Amikor láttam, hogy lelépnek akkor vártam egy kicsit és csak azután mentem utánuk. Bár amikor kiértem kicsit megijedtem mert még ott álltak az épület elött egy kicsit szóval gyors elbújtam. Amikor megindultak akkor kicsit lemaradva én is mentem utánuk. Később bementek egy kávézóba és oda be természetesen nem fogom őket követni hisz akkor lebukni. Szóval inkább úgy döntök, hogy itt kint megvárom őket és akkor követem őket.
Igy leültem egy padra ami egy kicsit messzebb volt a kávézótól szóval igy nem vehetnek majd észre. Folyton a kávézót néztem, hogy mikor jönnek már ki végre amikor megszólalt a telefonom. A kijelzőn Scott neve volt és természetesen egyből felvettem neki.
-Szia találtatok valamit?
-Nem sokat csak amennyit eddig is tudtunk. Te találtál valamit?
-Nem- pontosabban nem is nagyon kutattam mert idő közben észre vettem Stilesékat de ezt nem fogom neki elmondani. Még nem majd ha már tudom miért nem jönnek el hozzánk ha nem tartják őket fogva vagy valami.
-Akkor hagyd is és gyere ide. Majd együtt kitalálunk valamit.
-Oké.
Ezzel le is rakta és odamentem a kávézóhoz, hogy ügye még mindig bent-e vannak. Hát ezt tényleg nem hiszem el! Nincsenek itt. Elmentek és én nem vettem észre. Persze Scott-nak is most kellet hívnia. Jó tudom, hogy nem az ő hibája hanem az enyém, hogy nem figyeltem jobban közben de na. Mindegy megpróbálom lenyugtatni magam és inkább megyek Scottékhoz.
------Visszaemlékezés vége------
Ha aznap egyből oda mentem volna Stiles-hez akkor ez az egész máshogy alakult volna. Lehet, hogy most mint Stiles, Liam és Theo is itt lenének és nem kitudja hol. Ha csak egy kicsit máshogy gondolkodtam volna.
Hirtelen valaki megzavar gondolat menetemben és visszaránt a jelenbe. Amikor megfordulok meglátom, hogy ez a valaki nem más mint Peter. Nem számítottam rá, hogy pont ő legyen az akivel találkozok és visszahozzon a gondolataim közül a valóságba. Mondjuk az is igaz, hogy nem hittem, hogy Peter parkba járós típus. Nem mintha azon kívül, hogy egy kegyetlen és szívtelen szörnyeteg lenne nem hittem mást. Szóval azt hiszem, hogy emiatt nem szabadna bármit is mondanom rá, hogy hová jár meg minden.
-Bocs, hogy megzavartalak de úgy néztél ki mint aki mindjárt elsírja magát és őszintén szerintem nem akarod, hogy azt bárki is lássa.
Nem hiszem el! Ez minden amit most mondani tudnék mert soha, SOHA nem gondoltam volna hogy Peter lesz az aki egyszer megért és valami kedveset tesz. Mármint ő Peter. Peter Hale aki még az unokahúgát is megölte az erejéért. Nem tudom mi ez. Most Peter manipulálni akar vagy valami? Mert nem hittem sőt még mindig nem hiszem, hogy ő bárkivel is tud teljes mértékben KEDVES meg minden lenni hátsó szándék nélkül.
-Na én akkor megyek is ha csak nem akarod, hogy maradjak és elmond mi a baj.?
Nem tudom mi ez azért belemegyek a dologba és bolintok, hogy maradjon. De azért nem vagyok hülye nem fogok bedőlni a trükkjeinek.
Hát sziasztok! Remélem tetszett ez a rész ez egy kicsit hosszabb lett a megszokottnál de véleményem szerint ha egy rész hosszabb az sosem baj mert annál tovább élvezhetjük az író remek munkáját.
YOU ARE READING
Nehéz de nem lehetetlen (Sterek)
AdventureSziasztok! nem nagyon láttam Sterek ff-et ezért úgy gondoltam írok egyet. A történet szálai nem feltétlenül követik a sorozat vonalát. Amikor van időm ezen fogok dolgozni. Remélem tetszeni fog. Derek hiába nem akarja elismerni de szerelmes Stilesba...