11

87 2 3
                                    

Stiles

Már át mentünk két városon mert nem akarjuk, hogy hamar megtaláljanak bennünket. Jelenleg egy olyan városba érkezünk meg aminek az a neve, hogy Mystic Falls. Még sosem halottam róla de szerintem most már megfogunk itt állni. Ahogy néztem már elég mesze vagyunk Bacon Hillstől.

Amúgy ahogy jöttünk mint Liam úgy idővel Theo is bealudt. Jelenleg este van és már én is nagyon fáradt vagyok, szóval ahogy találok egy hotelt vagy valamit ahol megszállhatunk egyből bejelentkezek és nem fog érdekelni, hogy néz ki a hely.

10 perccel később találtam is egy helyet szóval gyorsan fel kell ébresztenem a többieket.

-Theo, Liam ébresztő megjöttünk- rázom meg őket ami be is válik hisz felkelnek.

-Hol vagyunk?- Kérdi Liam.

-Mystic Fallsban.

-Biztos.

Ezután sikeresen ki szedtem őket meg a cuccokat a kocsiból. Majd bár a fiuk félig még alva de bementünk és kivettünk egy szóbát három ágyal. De amióta leparkoltam azóta azt érzem mintha valaki figyelne. Ez pedig nem egy nyugtató dolog. 

-Ki megy először fürdeni?

-Én!- Ezzel Liam elfoglalta a fürdőt.

-Minden rendben?-Meglepett Theo hirtelen kérdése de válaszoltam.

-Azt leszámítva, hogy vérfarkasok üldöznek a barátaimat meg átverem a saját érdekükben? Igen, minden rendben.

-Akárhányszor elő jön ez az egész történet mindig egyre rosszabbul hangzik.

-Akkor jó, hogy nem csak én éreztem igy.

Elnevettük magunkat és ebben a pillanatban Liam lépett ki a fürdőből. Ezután én mentem be. Nem nagyon szoktam hosszasan fürdeni szóval viszonylag hamar meg voltam vele. Utánam természetesen Theo ment be. Ahogy ő is végzet még elmondtam nekik, hogy folyton azt érzem mintha valaki figyelne. Ők persze megnyugtattak és azt mondták biztos már paranoiás vagyok.

lefeküdtünk aludni, de nem sokáig élvezhetem ezt a nyugalmat mert felkeltem arra, hogy valaki a csuklóját nyomja a számnak. Nem akartam de nyeltem egyet és ekkor éreztem meg a vért. Sajnos nem láttam ki az de biztos vagyok benne, hogy nő. Miután látta, hogy lenyeltem valamennyit a véréből gyors a nyakamhoz nyúlt és csavart rajta egyet. még védekezni sem volt időm de már megtette. Az volt az utolsó amire emlékszem, hogy egy kis zajt hallok.



Sziasztok! Tudom kicsit későn hoztam az új részt de csak most volt időm megírni nektek. Azt is tudom, hogy ez most rövidebb de ez most igy sikerült. Remélem tetszett nektek és várjátok a folytatást.

Nehéz de nem lehetetlen (Sterek)Where stories live. Discover now